10 hihetetlenül értékes luxusmárka

helloladies.hu

KÖVESS MINKET

FACEBOOKON

A drága luxusmárkákat az emberek gyakran a státusszal, a hatalommal, és a tekintéllyel párosítják. Míg az „egyszerű” emberek keményen dolgoznak azon, hogy megteremtsék mindennapi betevőjüket, a hatalmas vagyonnal rendelkezők szeretik villogtatni „pénztárcájukat”.

A luxusmárkák persze ezt nagyon is jól tudják, és minél exkluzívabbá teszik termékeiket, annál nagyobbá válik azok értéke, ami csak még jobban vonzza a pénzes vásárlókat. És hogy melyek azok a márkák, akik a „legértékesebbek” közé tartoznak ilyen szempontból? Mutatunk néhányat közülük! 

 

Rolex


A Rolexet Svájcban alapították, és 1905 óta prémium besorolású óramárkának számít. 1926-ban a Rolex készítette el a világ első vízálló óráját, és a mai napig komoly jelenléttel rendelkezik a sportvilágban is. A Forbes becslése szerint a márka 2,331 milliárd forintot ér.

 

 

Prada


A Pradáról már biztosan mindenki hallott – a márka nevéhez temérdek luxuscikk kötődik, és a mai napig növekvőben van. Az elmúlt évben igencsak megugrott az értékük, ami valahol 2,545 milliárd forint körül mozog.

 

 

Zara


Az Amancio Ortega Gaona divattervező által alapított Zara 1975-ben kezdte meg a működését. Azóta a világ egyik leghatalmasabb divaterőműjévé nőtte ki magát. A márka durván 2,518 milliárd forintot ér.

hirdetes

 

 

Gucci


A Gucci egy egyszerű kis bőráru üzletként indult, ma pedig már az egész világon ismerik a nevét. Habár egy sokkal nagyobb divat-konglomerátumhoz tartozik, egyéni értéke 3,402 milliárd forint.

 

 

BMW


A BMW egy elismert luxusautókat gyártó cég, akik letisztult, előkelő járgányaikról ismertek. A BMW tulajdonosokat az emberek szinte automatikusan magasabb pénzügyi osztályba sorolják, már csak az autók ára miatt is. A márka nevéhez 6,580 milliárdos érték társul.

 

 

Estee Lauder


A kozmetikai termékeket gyártó Estee Lauder egy igazi luxusóriás, amelyet 8,251 milliárd forintos értéke is mutat. A New York-i székhelyű vállalat a bőrápoló termékektől kezdve az illatokig mindennel foglalkozik.

hirdetes

 

 

Audi


Az Audit sem kell sokaknak bemutatni. A világ egyik legluxusabb autómárkája a Volkswagené, és 3,777 milliárd forintot ért.

 

 

Hermes


A Hermest Thierry Hermes divattervező alapított még 1837-ben. Selyemsála az 1920-as évek felszabadított nőinek jelképévé vált. A Hermes többféle divatcikk tervezésével is foglalkozik, és 2,840 milliárd forintos értéke van.

 

 

Louis Vuitton


A Louis Vuitton 2014-ben ünnepelte fennállásának 160. évfordulóját. Sokak számára a márka neve a „luxus” szó egyik szinonimája, ami egyáltalán nem meglepő, hiszen a számos termékkel foglalkozó divatóriás értéke 7,716 milliárd forint.

 


Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

2025-11-22

Mire figyeljünk 2026-ban honlapkészítésnél?

A honlapkészítés világa soha nem áll meg. Ami néhány éve még korszerűnek számított, ma már gyakran elavult, 2026-ra pedig még inkább átalakul a digitális tér logikája

2025-08-22

Hogyan javíthatjuk nőként a kardiovaszkuláris értékeinket?

Nőként is sokat tehetsz a szívedért: tudatos táplálkozással, mozgással, stresszkezeléssel és rendszeres szűréssel javíthatod kardiovaszkuláris értékeidet.

2025-06-25

Travel influencer – 5 tipp, hogy ne csak álom, hanem megvalósítható cél legyen

Szeretnél travel influencer lenni? Mutatunk 5 tippet, amivel az álomból megvalósítható cél lehet – tartalom, közösség, márkaépítés és együttműködések.

2025-09-15

Esküvői mosoly villámgyorsan: így segítenek a porcelán héjak

Az esküvő legszebb kiegészítője a mosolyod. A porcelán héjak rövid idő alatt varázsolnak természetes, ragyogó fogsort a nagy napodra.

2025-04-28

Turizmus kihívások 2025-ben – Így készülj a szezonra!

Tudd meg, milyen kihívásokkal néz szembe a turizmus 2025-ben, és hogyan készülhetsz fel sikeresen a szezonra szálloda és turizmus tanácsadással!

2025-09-15

Nem minden arany, ami csillog: így ismerd fel a jó influencert

Túl sok az influencer? Tudd meg, hogyan válaszd ki a hiteles partnereket! Tippek, hogy az influencer marketing hotelek számára valóban működjön.

Legnépszerűbb cikkeink

Csajos Divat Érdekességek Gardrób Luxus