notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

28 napos fekvőtámasz kihívás, ami teljesen átformálja a testedet!

hirdetes

28 napos fekvőtámasz kihívás, ami teljesen átformálja a testedet!

helloladies.hu

Mutatok most nektek egy 28 napos fekvőtámasz kihívást, ami tökéletesen át fogja formálni a testedet ennyi idő alatt! Vágj bele minél hamarabb, közelebb van a nyár, mint gondolnád!

28 napos fekvőtámasz kihívás, ami teljesen átformálja a testedet!

A fekvőtámasz az a gyakorlat, amit az emberek egyszerre imádnak és gyűlölnek. Kedvelik, mert szépen formálja és karcsúsítja a felsőtestet, viszont utálják, mert nagyon nehéz és izzasztó gyakorlat. Akárhogy is viszonyulsz hozzá, tény, hogy a fekvőtámasz segítségével tested karcsú és tónusos lehet.

Ez a klasszikus gyakorlat a felsőtest számos izmát átmozgatja, köztük a mellkast, a vállat, a tricepszet és a törzset is. Hogy mennyi fekvőtámaszt tudunk egy sorozatban megcsinálni, az függ az erőnlétünktől és a kitartásunktól. Ha követjük ezt a 28 napos tervet, egymás után 45 fekvőtámaszt is képesek leszünk megcsinálni! A kihívás elkezdéséhez semmi másra nincs szükség, mint időre és elszántságra. Csak a testsúlyoddal fogsz dolgozni, mert a szakértők szerint az az ellenállás, amit a saját testsúlyoddal szemben kifejtesz, már elég az izomépítéshez és az erőnlét növeléséhez. Megmutatom az edzéstervet! 

Hogyan kell helyesen fekvőtámaszt csinálni?

1. Kezdő pozíció: A tenyerek és a lábfejek a talajon, arccal lefelé nézünk. A hátnak laposnak kell lennie, sehol se görbüljön. A lábak is egyenesek. A lábfejek és a kezek egymástól vállszélességnél valamivel távolabb helyezkedjenek el.

hirdetes

2. A könyökeinket 90 fokig hajlítsuk be, hogy a mellkas egészen közel kerüljön a talajhoz.

3. Térjünk vissza az eredeti pozícióba.

Miért fekvőtámaszozz?


Talán csodálkozol, miért érdemes belevágni egy olyan kihívásban, amiben csupán egyetlen egy gyakorlat szerepel. A legtöbb ember felsőteste nem kellőképpen erős, ez a gyakorlat pedig pont ezen a problémán segít. A felsőtest valamennyi izmát megdolgoztatja és számos más előnye is van:

  • növeli a felsőtesten az izomtömeget, erősít és javítja a testtartást
  • csökkenti a felsőtest sérülésének esélyét
  • csökkenti a derékfájdalmat
  • javítja a keringési rendszer egészségét
  • növeli a kitartást
  • javítja az általános egészségi állapotot

45 fekvőtámaszos kihívás

Ne feledd:

  • Testedet tartsd egyenesen és szilárdan
  • A fenekedet ne emeld fel és ne ereszd le
  • Mikor az orrod majdnem hozzáér a talajhoz, akkor csináltál meg egy teljes fekvőtámaszt
  • A fekvőtámaszt lassan és koncentrálva végezd, ne lendületből
  • hirdetes
  • Próbálj meg nem szünetet tartani a gyakorlatok között
  • Előtte melegíts be és utána ne hagyd el a nyújtást

1. nap: 5 fekvőtámasz

2. nap: 6 fekvőtámasz

3. nap: 7 fekvőtámasz

4. nap: 8 fekvőtámasz

5. nap: 9 fekvőtámasz

6. nap: 10 fekvőtámasz

7. nap: Pihenés

8. nap: 11 fekvőtámasz

9. nap: 12 fekvőtámasz

10. nap: 13 fekvőtámasz

11. nap: 14 fekvőtámasz

12. nap: 15 fekvőtámasz

13. nap: 16 fekvőtámasz

14. nap: Pihenés

15. nap: 18 fekvőtámasz

16. nap: 20 fekvőtámasz

17. nap: 22 fekvőtámasz

18. nap: Pihenés

19. nap: 26 fekvőtámasz

20. nap: 28 fekvőtámasz

21. nap: 30 fekvőtámasz

22. nap: Pihenés

23. nap: 34 fekvőtámasz

24. nap: 36 fekvőtámasz

25. nap: 38 fekvőtámasz

26. nap: 40 fekvőtámasz

27. nap: Pihenés

28. nap: 45 fekvőtámasz

28 nap alatt képes leszel 45 vagy még több fekvőtámaszt sorozatban megcsinálni! Ezzel a végtelenül egyszerű gyakorlattal pedig fantasztikus eredményeket érhetsz el.

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Fogyj belső combból - akár edzés nélkül is!

2020-06-11

Fogyj belső combból - akár edzés nélkül is!

Te sem találtad még meg a módját, hogy megszabadulj a belsőcombokra lerakódott extra zsírrétegtől? Nem vagy egyedül, a lábakon található zsír ugyanis makacs és egyre nagyobb problémává válik, ahogy idősödsz. Ha elértél egy bizonyos kort és hízol, a zsír általában a csípő, combok környékére rakódik. Az alábbi egyszerű tanácsokat érdemes megfogadni e

Mit tehetsz, ha napallergiával küzdesz?

2020-06-23

Mit tehetsz, ha napallergiával küzdesz?

Egyes emberek bőre sokkal kevésbé bírja a napsütést. Ebben a cikkben tanácsokat olvashatsz, hogyan lehet megkönnyíteni a napallergiával való együttélést.

Milyen előnyökkel jár, ha odafigyelsz a jó külsőre?

2020-06-17

Milyen előnyökkel jár, ha odafigyelsz a jó külsőre?

Egyes emberek kivételezettebb helyzetben vannak, mint mások. Ez a cikk rról szól, hogy a jó megjelenésnek, a kellemes külsőnek milyen pozitív hozadékai vannak.

12 növény, amiből feltétlenül ültess a konyhakertedbe!

2020-06-17

12 növény, amiből feltétlenül ültess a konyhakertedbe!

Ha te is szereted a fűszernövények illatát, érdemes lehet egy konyhakertet gondoznod! Mutatom, mely fűszernövényeket célszerű választani egy kiskertbe!

Szőrtelen, vagy természetes férfi?

2020-06-17

Szőrtelen, vagy természetes férfi?

Napjainkba nem ritka, hogy nem csak a nők, a férfiak is szőrtelenítenek. Ez a cikk arról szól, hogy ez mely területeket érintheti, miért és hogy fogadják a nők.

Miből tudhatod, hogy nem az igazival vagy együtt?

2020-06-17

Miből tudhatod, hogy nem az igazival vagy együtt?

A kezdeti nagy láng után bizony megeshet, hogy mégsem ő az igazi. Ebben a cikkben olyan viselkedésformákat találsz, amik utalhatnak rá, hogy nem ő a nagy Ő.

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
22 787
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
2 489 711
Alakformálás Edzésmódok Egészséges életmód