notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

28 napos fekvőtámasz kihívás, ami teljesen átformálja a testedet!

hirdetes

28 napos fekvőtámasz kihívás, ami teljesen átformálja a testedet!

helloladies.hu

Mutatok most nektek egy 28 napos fekvőtámasz kihívást, ami tökéletesen át fogja formálni a testedet ennyi idő alatt! Vágj bele minél hamarabb, közelebb van a nyár, mint gondolnád!

28 napos fekvőtámasz kihívás, ami teljesen átformálja a testedet!

A fekvőtámasz az a gyakorlat, amit az emberek egyszerre imádnak és gyűlölnek. Kedvelik, mert szépen formálja és karcsúsítja a felsőtestet, viszont utálják, mert nagyon nehéz és izzasztó gyakorlat. Akárhogy is viszonyulsz hozzá, tény, hogy a fekvőtámasz segítségével tested karcsú és tónusos lehet.

Ez a klasszikus gyakorlat a felsőtest számos izmát átmozgatja, köztük a mellkast, a vállat, a tricepszet és a törzset is. Hogy mennyi fekvőtámaszt tudunk egy sorozatban megcsinálni, az függ az erőnlétünktől és a kitartásunktól. Ha követjük ezt a 28 napos tervet, egymás után 45 fekvőtámaszt is képesek leszünk megcsinálni! A kihívás elkezdéséhez semmi másra nincs szükség, mint időre és elszántságra. Csak a testsúlyoddal fogsz dolgozni, mert a szakértők szerint az az ellenállás, amit a saját testsúlyoddal szemben kifejtesz, már elég az izomépítéshez és az erőnlét növeléséhez. Megmutatom az edzéstervet! 

 

Hogyan kell helyesen fekvőtámaszt csinálni?

 

1. Kezdő pozíció: A tenyerek és a lábfejek a talajon, arccal lefelé nézünk. A hátnak laposnak kell lennie, sehol se görbüljön. A lábak is egyenesek. A lábfejek és a kezek egymástól vállszélességnél valamivel távolabb helyezkedjenek el.

hirdetes

 

2. A könyökeinket 90 fokig hajlítsuk be, hogy a mellkas egészen közel kerüljön a talajhoz.

 

3. Térjünk vissza az eredeti pozícióba.

 

Miért fekvőtámaszozz?


Talán csodálkozol, miért érdemes belevágni egy olyan kihívásban, amiben csupán egyetlen egy gyakorlat szerepel. A legtöbb ember felsőteste nem kellőképpen erős, ez a gyakorlat pedig pont ezen a problémán segít. A felsőtest valamennyi izmát megdolgoztatja és számos más előnye is van:

 

  • növeli a felsőtesten az izomtömeget, erősít és javítja a testtartást
  • csökkenti a felsőtest sérülésének esélyét
  • csökkenti a derékfájdalmat
  • javítja a keringési rendszer egészségét
  • növeli a kitartást
  • javítja az általános egészségi állapotot

 

45 fekvőtámaszos kihívás

 

Ne feledd:

 

  • Testedet tartsd egyenesen és szilárdan
  • A fenekedet ne emeld fel és ne ereszd le
  • Mikor az orrod majdnem hozzáér a talajhoz, akkor csináltál meg egy teljes fekvőtámaszt
  • A fekvőtámaszt lassan és koncentrálva végezd, ne lendületből
  • hirdetes
  • Próbálj meg nem szünetet tartani a gyakorlatok között
  • Előtte melegíts be és utána ne hagyd el a nyújtást

 

1. nap: 5 fekvőtámasz

2. nap: 6 fekvőtámasz

3. nap: 7 fekvőtámasz

4. nap: 8 fekvőtámasz

5. nap: 9 fekvőtámasz

6. nap: 10 fekvőtámasz

7. nap: Pihenés

8. nap: 11 fekvőtámasz

9. nap: 12 fekvőtámasz

10. nap: 13 fekvőtámasz

11. nap: 14 fekvőtámasz

12. nap: 15 fekvőtámasz

13. nap: 16 fekvőtámasz

14. nap: Pihenés

15. nap: 18 fekvőtámasz

16. nap: 20 fekvőtámasz

17. nap: 22 fekvőtámasz

18. nap: Pihenés

19. nap: 26 fekvőtámasz

20. nap: 28 fekvőtámasz

21. nap: 30 fekvőtámasz

22. nap: Pihenés

23. nap: 34 fekvőtámasz

24. nap: 36 fekvőtámasz

25. nap: 38 fekvőtámasz

26. nap: 40 fekvőtámasz

27. nap: Pihenés

28. nap: 45 fekvőtámasz

 

28 nap alatt képes leszel 45 vagy még több fekvőtámaszt sorozatban megcsinálni! Ezzel a végtelenül egyszerű gyakorlattal pedig fantasztikus eredményeket érhetsz el.

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

5 szuper mozgásforma, amit otthon is végezhetsz!

2020-03-17

5 szuper mozgásforma, amit otthon is végezhetsz!

Van az úgy, hogy az embernek nincs kedve, vagy lehetősége kimozdulni, és meglátogatni az edzőtermet. Szerencsére azonban ez nem jelenti azt, hogy el kéne hanyagolnod az edzést! Mutatjuk a leghatékonyabb mozgásformákat, amiket a 4 fal között vagy a kertben is elvégezhetsz!

Mellplasztika tb támogatással? Mutatjuk, mikor lehet igényelni!

2020-03-10

Mellplasztika tb támogatással? Mutatjuk, mikor lehet igényelni!

Mellplasztika tb támogatással is lehetséges, mutatjuk milyen esetekben! Ezek a szabályok vonatkoznak a tb által támogatott mellplasztikai beavatkozásokra!

10 hetes otthoni edzésterv, amely garantáltan megszabadít a zsírpárnáktól!

2018-12-10

10 hetes otthoni edzésterv, amely garantáltan megszabadít a zsírpárnáktól!

Álmaid testalkatát nem lehet úgy elérni, hogy nem teszel érte semmit. A rendszeres testedzés kulcsfontosságú az egészség javítása érdekében is. Azonban nem érzi mindenki magában a vágyat arra, hogy naponta elmenjen az edzőterembe, ugyanakkor az ideje sem

Fitness és szórakozás egyben: így segít a trambulin a fogyásban!

2020-01-28

Fitness és szórakozás egyben: így segít a trambulin a fogyásban!

Unod az edzőtermet és a futás sem a Te sportod? Mutatunk egy sportot, amit nem csak imádni fogsz, de csak úgy olvadnak majd rólad a plusz kilók segítséével! Ismerd meg a trambulin előnyeit!

Hogyan kerülj formába gyorsan az újévben? Mutatunk 5 tippet!

2020-01-13

Hogyan kerülj formába gyorsan az újévben? Mutatunk 5 tippet!

Ha idén te is ezt fogadtad meg, akkor a legjobb helyen jársz, hiszen a következőkben mutatunk 5 szuper tippet, amivel ezt könnyedén végre hajtatod.

Így fogyhatsz szenvedés nélkül!

2020-01-06

Így fogyhatsz szenvedés nélkül!

Tartani egy szigorú diétát, valljuk be… nehéz. Csakúgy, mint minden nap elmenni az edzőterembe. De ha fogyni akarsz, valószínűleg próbáltad már mindkettőt – talán évekig. Tény, hogy sok ember egyszerűen képtelen betartani egy olyan étrendet, amiben nem eheti a kedvenc ételeit. Ha ez a forgatókönyv ismerősen hangzik, az még nem jelenti azt, hogy nem

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
83 194
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
1 506 467
Közösség

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 146

Átlagos értékelés: 5.0