notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

31 napos guggolás, kitörés és felülés kihívás a feszes és kerek popsiért!

31 napos guggolás, kitörés és felülés kihívás a feszes és kerek popsiért!

helloladies.hu
hirdetes

Ha igazán kiválóvá szeretné válni valamiben, akkor nincs más dolgod mint gyakorolni, gyakorolni és gyakorolni.

31 napos guggolás, kitörés és felülés kihívás a feszes és kerek popsiért!

Ez talán egyértelműnek tűnhet, de a siker és a rutin érdekében minden nap kitartó gyakorlásra lesz szükséged, akár egy hangszerről, idegen nyelvről vagy edzésről beszélünk.

 

Ez az egyszerű, mégis hatékony 31 napos kihívás három alapvető gyakorlattal – felülés, fekvőtámasz, kitörés – mozgatja meg tested izmait, ráadásul semmilyen segédeszköz nem szükséges hozzá saját súlyodon kívül. Én nagyon szeretem ezeket a kihívásokat, mivel még azokat is meg tudja mozgatni, akik nem elég kitartóak.

 

Természetesen hozzá kell tennem, hogy hatalmas eredményt ne várj, hogyha nem figyelsz oda a helyes táplálkozásra, ugyanis ez elengedhetetlen ahhoz, hogy úgy nézzünk ki a strandon, ahogyan megálmodtuk! 

 

A gyakorlatok

 

Guggolás

 

Tedd a lábaidat csípőtávolságra egymástól úgy, hogy a lábujjaid enyhén kifelé forduljanak.

Nyújtsd ki a karjaidat magad elé vagy fogd meg velük a csípődet az egyensúly megtartása érdekében.

A térdeidet nyomd ki úgy, hogy elérjék a lábad kisujjainak vonalát és ereszd le felsőtestedet.

Hajlítsd be a csípődet és térdeidet úgy, hogy a combjaid párhuzamosak legyenek a talajjal, de ha úgy érzed, lejjebb is eresztheted magadat.

hirdetes

Emelkedj fel a kiindulási pozícióba és ismételd meg a mozdulatsort.

 

 


Kitörés

 

A kiinduló pozícióban állj úgy, hogy a talpaid közvetlenül a csipőd alatt legyenek.

Tégy egy nagyobb lépést előre az egyik lábaddal, és hajlítsd be a térdeidet, míg a hátsó lábad térde le nem ér a földre.

Az előre tett lábad lábfeje és térde maradjanak egy vonalban. Kissé hajolj előre, hogy megakadályozd a hátfájdalmat.

Térj vissza a kezdő pozícióba és ismételd meg a másik lábaddal is.

 

 


Fekvőtámasz

hirdetes

 

Nyújtott karokkal tartsd meg magad a földön vagy valamilyen megemelt felületen (szék, pad, stb.)

Ügyelj rá, hogy a fejed búbjától egészen a lábujjaidig egyenes vonalban maradjon a tested – feszítsd be a hasizmaidat és a farizmaidat.

Lassan ereszd le magadat, miközben a könyökeidet 45 fokban az oldalad mellett tartod, míg a mellkasod le nem ér a földig vagy a felületig amin támaszkodsz.

Nyomd ki magad a kezdő pozícióba ugyan ilyen egyenes testtartásban.

 


 

31 napos guggolás, kitörés és felülés kihívás a feszes és kerek popsiért!

Most elmondom, mit kell tenned a különböző napokon! 

 

A 31 napos kihívás

 

Az első napon minden gyakorlatból 10-et kell elvégezned (a kitörésnél lábanként 10) majd minden egyes nap 1 ismétléssel növeld az adagot (a második nap 11, másnap 12, stb.) A 31. napon minden gyakorlatból 40 ismétlést végzel majd, ami összesen napi 120 mozdulatsort jelent majd, egy hónap alatt pedig 420-at.

 

 

Tippek a feladás ellen


-Szerezz egy fali naptárat, és X-elj ki minden napot, amin sikeresen teljesítetted a gyakorlatokat. A vizuális motiváció segít majd, hogy ne hagyj ki egyetlen napot sem.


-Állíts be egy minden nap (igen, hétvégén is) ismétlődő emlékeztetőt az órádon, hogy ne felejtsd el a napi gyakorlatokat.


-Ha valamilyen okból kihagytál egy napot, ne csüggedj. A kihagyott nap adagját másnap add hozzá a következő nap adagjához.


-Kizárólag a saját testsúlyodat használd. Talán csábító lehet extra súlyokat is felkapni, a saját súlyod bőven elegendő, hogy 31 nap alatt eredményeket érhess el vele.
 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Gyors gyakorlatok a fogyásért és izmosodásért

2019-09-12

Gyors gyakorlatok a fogyásért és izmosodásért

Manapság az embereknek hatékony, és időtakarékos mozgásra van szükségük. Miért? Mert a szoros időbeosztásunk mellett egyszerűen nem fér bele más. A jó hír, hogy úgy is mozoghatunk hatékonyan, hogy nem kell egy órát a zsúfolt edzőteremben töltenünk. Persze ehhez meg kell tudnunk különböztetni a gyorsan legyünk fittek szemetet és a tényleges tudomány

A stílusos spotruházat garantáltan segít abban, hogy rászánd magad az edzésekre

2019-07-10

A stílusos spotruházat garantáltan segít abban, hogy rászánd magad az edzésekre

Ha nehezen szánod rá magad az edzésekre, akkor válassz kényelmes és megfelelő sportruhát, meghozza a kedved az edzésekhez. Néhány tipp, ami segít a választásban.

Mindent a striákról

2019-06-06

Mindent a striákról

A striák sok nő életét megkeserítik. A legtöbben úgy gondolják, hogy csak méregdrága kezelésekkel vethetnek véget ennek a problémának, pedig házi praktikákkal is orvosolható.

Egy forradalmian új technológia a plasztikai sebészetben

2019-05-06

Egy forradalmian új technológia a plasztikai sebészetben

Manapság a plasztikai beavatkozásokat sokan igénybe veszik, hiszen gyors megoldást kínálnak a különböző problémákra. Léteznek sebészeti és nem sebészeti beavatkozások is, amelyekkel tartós eredmények érhetők el. Mivel hamarosan itt a bikini szezon, mindenki tökéletes alakot szeretne, azonban lehetséges, hogy még nem érted el Te sem azt az eredményt

Narancsbőr-Mit tegyünk ellene?

2019-04-09

Narancsbőr-Mit tegyünk ellene?

A cellulit nem zsírfelhalmozódás. Sovány embereknél is megjelenhet a narancsbőr. A zsír és a narancsbőr közt csupán annyi az összefüggés, hogy a megnövekedett zsírsejtek ránehezednek a zsírüregek közti kötőszövetre, ez pedig kihat a bőr simaságára és feszességére.

30 napos edzésterv hasra!

2019-04-02

30 napos edzésterv hasra!

Formáld hasadat te is, hoztam nektek egy harminc napos nagyon szuper edzéstervet, amit mindenkinek ajánlok! A végeredmény: formás és lapos has! Próbáld ki minél hamarabb!

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
339 468
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
4 091 623
Közösség

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 204

Átlagos értékelés: 4.7