notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

31 napos guggolás, kitörés és felülés kihívás a feszes és kerek popsiért!

31 napos guggolás, kitörés és felülés kihívás a feszes és kerek popsiért!

helloladies.hu
hirdetes

Ha igazán kiválóvá szeretné válni valamiben, akkor nincs más dolgod mint gyakorolni, gyakorolni és gyakorolni.

31 napos guggolás, kitörés és felülés kihívás a feszes és kerek popsiért!

Ez talán egyértelműnek tűnhet, de a siker és a rutin érdekében minden nap kitartó gyakorlásra lesz szükséged, akár egy hangszerről, idegen nyelvről vagy edzésről beszélünk.

 

Ez az egyszerű, mégis hatékony 31 napos kihívás három alapvető gyakorlattal – felülés, fekvőtámasz, kitörés – mozgatja meg tested izmait, ráadásul semmilyen segédeszköz nem szükséges hozzá saját súlyodon kívül. Én nagyon szeretem ezeket a kihívásokat, mivel még azokat is meg tudja mozgatni, akik nem elég kitartóak.

 

Természetesen hozzá kell tennem, hogy hatalmas eredményt ne várj, hogyha nem figyelsz oda a helyes táplálkozásra, ugyanis ez elengedhetetlen ahhoz, hogy úgy nézzünk ki a strandon, ahogyan megálmodtuk! 

 

A gyakorlatok

 

Guggolás

 

Tedd a lábaidat csípőtávolságra egymástól úgy, hogy a lábujjaid enyhén kifelé forduljanak.

Nyújtsd ki a karjaidat magad elé vagy fogd meg velük a csípődet az egyensúly megtartása érdekében.

A térdeidet nyomd ki úgy, hogy elérjék a lábad kisujjainak vonalát és ereszd le felsőtestedet.

Hajlítsd be a csípődet és térdeidet úgy, hogy a combjaid párhuzamosak legyenek a talajjal, de ha úgy érzed, lejjebb is eresztheted magadat.

hirdetes

Emelkedj fel a kiindulási pozícióba és ismételd meg a mozdulatsort.

 

 


Kitörés

 

A kiinduló pozícióban állj úgy, hogy a talpaid közvetlenül a csipőd alatt legyenek.

Tégy egy nagyobb lépést előre az egyik lábaddal, és hajlítsd be a térdeidet, míg a hátsó lábad térde le nem ér a földre.

Az előre tett lábad lábfeje és térde maradjanak egy vonalban. Kissé hajolj előre, hogy megakadályozd a hátfájdalmat.

Térj vissza a kezdő pozícióba és ismételd meg a másik lábaddal is.

 

 


Fekvőtámasz

hirdetes

 

Nyújtott karokkal tartsd meg magad a földön vagy valamilyen megemelt felületen (szék, pad, stb.)

Ügyelj rá, hogy a fejed búbjától egészen a lábujjaidig egyenes vonalban maradjon a tested – feszítsd be a hasizmaidat és a farizmaidat.

Lassan ereszd le magadat, miközben a könyökeidet 45 fokban az oldalad mellett tartod, míg a mellkasod le nem ér a földig vagy a felületig amin támaszkodsz.

Nyomd ki magad a kezdő pozícióba ugyan ilyen egyenes testtartásban.

 


 

31 napos guggolás, kitörés és felülés kihívás a feszes és kerek popsiért!

Most elmondom, mit kell tenned a különböző napokon! 

 

A 31 napos kihívás

 

Az első napon minden gyakorlatból 10-et kell elvégezned (a kitörésnél lábanként 10) majd minden egyes nap 1 ismétléssel növeld az adagot (a második nap 11, másnap 12, stb.) A 31. napon minden gyakorlatból 40 ismétlést végzel majd, ami összesen napi 120 mozdulatsort jelent majd, egy hónap alatt pedig 420-at.

 

 

Tippek a feladás ellen


-Szerezz egy fali naptárat, és X-elj ki minden napot, amin sikeresen teljesítetted a gyakorlatokat. A vizuális motiváció segít majd, hogy ne hagyj ki egyetlen napot sem.


-Állíts be egy minden nap (igen, hétvégén is) ismétlődő emlékeztetőt az órádon, hogy ne felejtsd el a napi gyakorlatokat.


-Ha valamilyen okból kihagytál egy napot, ne csüggedj. A kihagyott nap adagját másnap add hozzá a következő nap adagjához.


-Kizárólag a saját testsúlyodat használd. Talán csábító lehet extra súlyokat is felkapni, a saját súlyod bőven elegendő, hogy 31 nap alatt eredményeket érhess el vele.
 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

5 szuper mozgásforma, amit otthon is végezhetsz!

2020-03-17

5 szuper mozgásforma, amit otthon is végezhetsz!

Van az úgy, hogy az embernek nincs kedve, vagy lehetősége kimozdulni, és meglátogatni az edzőtermet. Szerencsére azonban ez nem jelenti azt, hogy el kéne hanyagolnod az edzést! Mutatjuk a leghatékonyabb mozgásformákat, amiket a 4 fal között vagy a kertben is elvégezhetsz!

Mellplasztika tb támogatással? Mutatjuk, mikor lehet igényelni!

2020-03-10

Mellplasztika tb támogatással? Mutatjuk, mikor lehet igényelni!

Mellplasztika tb támogatással is lehetséges, mutatjuk milyen esetekben! Ezek a szabályok vonatkoznak a tb által támogatott mellplasztikai beavatkozásokra!

10 hetes otthoni edzésterv, amely garantáltan megszabadít a zsírpárnáktól!

2018-12-10

10 hetes otthoni edzésterv, amely garantáltan megszabadít a zsírpárnáktól!

Álmaid testalkatát nem lehet úgy elérni, hogy nem teszel érte semmit. A rendszeres testedzés kulcsfontosságú az egészség javítása érdekében is. Azonban nem érzi mindenki magában a vágyat arra, hogy naponta elmenjen az edzőterembe, ugyanakkor az ideje sem

Fitness és szórakozás egyben: így segít a trambulin a fogyásban!

2020-01-28

Fitness és szórakozás egyben: így segít a trambulin a fogyásban!

Unod az edzőtermet és a futás sem a Te sportod? Mutatunk egy sportot, amit nem csak imádni fogsz, de csak úgy olvadnak majd rólad a plusz kilók segítséével! Ismerd meg a trambulin előnyeit!

Hogyan kerülj formába gyorsan az újévben? Mutatunk 5 tippet!

2020-01-13

Hogyan kerülj formába gyorsan az újévben? Mutatunk 5 tippet!

Ha idén te is ezt fogadtad meg, akkor a legjobb helyen jársz, hiszen a következőkben mutatunk 5 szuper tippet, amivel ezt könnyedén végre hajtatod.

Így fogyhatsz szenvedés nélkül!

2020-01-06

Így fogyhatsz szenvedés nélkül!

Tartani egy szigorú diétát, valljuk be… nehéz. Csakúgy, mint minden nap elmenni az edzőterembe. De ha fogyni akarsz, valószínűleg próbáltad már mindkettőt – talán évekig. Tény, hogy sok ember egyszerűen képtelen betartani egy olyan étrendet, amiben nem eheti a kedvenc ételeit. Ha ez a forgatókönyv ismerősen hangzik, az még nem jelenti azt, hogy nem

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
429 086
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
1 400 460
Közösség

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 204

Átlagos értékelés: 4.7