notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

31 napos guggolás, kitörés és felülés kihívás a feszes és kerek popsiért!

hirdetes

31 napos guggolás, kitörés és felülés kihívás a feszes és kerek popsiért!

helloladies.hu

Ha igazán kiválóvá szeretné válni valamiben, akkor nincs más dolgod mint gyakorolni, gyakorolni és gyakorolni.

31 napos guggolás, kitörés és felülés kihívás a feszes és kerek popsiért!

Ez talán egyértelműnek tűnhet, de a siker és a rutin érdekében minden nap kitartó gyakorlásra lesz szükséged, akár egy hangszerről, idegen nyelvről vagy edzésről beszélünk.

Ez az egyszerű, mégis hatékony 31 napos kihívás három alapvető gyakorlattal – felülés, fekvőtámasz, kitörés – mozgatja meg tested izmait, ráadásul semmilyen segédeszköz nem szükséges hozzá saját súlyodon kívül. Én nagyon szeretem ezeket a kihívásokat, mivel még azokat is meg tudja mozgatni, akik nem elég kitartóak.

Természetesen hozzá kell tennem, hogy hatalmas eredményt ne várj, hogyha nem figyelsz oda a helyes táplálkozásra, ugyanis ez elengedhetetlen ahhoz, hogy úgy nézzünk ki a strandon, ahogyan megálmodtuk! 

A gyakorlatok

Guggolás

Tedd a lábaidat csípőtávolságra egymástól úgy, hogy a lábujjaid enyhén kifelé forduljanak.

Nyújtsd ki a karjaidat magad elé vagy fogd meg velük a csípődet az egyensúly megtartása érdekében.

A térdeidet nyomd ki úgy, hogy elérjék a lábad kisujjainak vonalát és ereszd le felsőtestedet.

Hajlítsd be a csípődet és térdeidet úgy, hogy a combjaid párhuzamosak legyenek a talajjal, de ha úgy érzed, lejjebb is eresztheted magadat.

hirdetes

Emelkedj fel a kiindulási pozícióba és ismételd meg a mozdulatsort.

 


Kitörés

A kiinduló pozícióban állj úgy, hogy a talpaid közvetlenül a csipőd alatt legyenek.

Tégy egy nagyobb lépést előre az egyik lábaddal, és hajlítsd be a térdeidet, míg a hátsó lábad térde le nem ér a földre.

Az előre tett lábad lábfeje és térde maradjanak egy vonalban. Kissé hajolj előre, hogy megakadályozd a hátfájdalmat.

Térj vissza a kezdő pozícióba és ismételd meg a másik lábaddal is.

 


Fekvőtámasz

hirdetes

Nyújtott karokkal tartsd meg magad a földön vagy valamilyen megemelt felületen (szék, pad, stb.)

Ügyelj rá, hogy a fejed búbjától egészen a lábujjaidig egyenes vonalban maradjon a tested – feszítsd be a hasizmaidat és a farizmaidat.

Lassan ereszd le magadat, miközben a könyökeidet 45 fokban az oldalad mellett tartod, míg a mellkasod le nem ér a földig vagy a felületig amin támaszkodsz.

Nyomd ki magad a kezdő pozícióba ugyan ilyen egyenes testtartásban.


 

31 napos guggolás, kitörés és felülés kihívás a feszes és kerek popsiért!

Most elmondom, mit kell tenned a különböző napokon! 

A 31 napos kihívás

Az első napon minden gyakorlatból 10-et kell elvégezned (a kitörésnél lábanként 10) majd minden egyes nap 1 ismétléssel növeld az adagot (a második nap 11, másnap 12, stb.) A 31. napon minden gyakorlatból 40 ismétlést végzel majd, ami összesen napi 120 mozdulatsort jelent majd, egy hónap alatt pedig 420-at.

 

Tippek a feladás ellen


-Szerezz egy fali naptárat, és X-elj ki minden napot, amin sikeresen teljesítetted a gyakorlatokat. A vizuális motiváció segít majd, hogy ne hagyj ki egyetlen napot sem.


-Állíts be egy minden nap (igen, hétvégén is) ismétlődő emlékeztetőt az órádon, hogy ne felejtsd el a napi gyakorlatokat.


-Ha valamilyen okból kihagytál egy napot, ne csüggedj. A kihagyott nap adagját másnap add hozzá a következő nap adagjához.


-Kizárólag a saját testsúlyodat használd. Talán csábító lehet extra súlyokat is felkapni, a saját súlyod bőven elegendő, hogy 31 nap alatt eredményeket érhess el vele.
 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Így hozd ki magadból a legtöbbet!

2020-10-14

Így hozd ki magadból a legtöbbet!

Tudod mi a teljes élet titka? Hogy kihozod magadból a maximumot! Ez a cikk arról szól, mi kell ahhoz, hogy abszolút bomba formába kerülj, kívül-belül egyaránt!

Minden, amit a nyújtásról kell tudni

2020-09-29

Minden, amit a nyújtásról kell tudni

Miért is olyan fontos a nyújtás, különösen sportolás esetén? Mi történik, ha kimarad? Ebből a cikkből mindent megtudhatsz, amit csak a nyújtásról kell!

A jó edzés titka

2020-09-29

A jó edzés titka

Mi a jó edzés titka? Mitől lesz hatásos, felszabadító, és egyben élvezhető is? Erre a kérdésre ad választ az alábbi cikk, hogy a mozgás boldoggá tegyen!

Miért érdemes szaunát építtetni otthonra?

2020-10-23

Miért érdemes szaunát építtetni otthonra?

A rendszeres szauna használat számos pozitív hatást gyakorol a szervezetünkre. Most megmutatom, milyen előnyökkel jár, ha saját szaunája van valakinek!

Íme az alakformálás egyik leghatásosabb módja

2020-10-14

Íme az alakformálás egyik leghatásosabb módja

Látványos eredményeket szeretnél? Íme egy egy sport, amivel nem csak, hogy roppant hatékonyan lehet alakot formálni, de még élvezni is lehet az edzéseket!

Elmondom, hogy miért nem fogysz le!

2020-09-21

Elmondom, hogy miért nem fogysz le!

Sok esetben hiába dolgozunk keményen, hogy megszabaduljunk néhány kilótól, egyszerűen nem megy, ami frusztráló és nem kell sok idő, hogy elvegye a motivációnkat. Lehet, hogy vannak dolgok, amiket csinálsz (vagy nem csinálsz), ami megnehezíti a fogyást és még csak nem is tudsz róla. Lássuk mik ezek, hogy végre elérhesd a célodat!