notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

4 tápanyag a sikeres fogyásért. Próbáld ki őket!

hirdetes

4 szuper tápanyag a sikeres fogyásért

helloladies.hu

Biztos, hogy mindent megtettél a kilók csökkentése érdekében? Pörgesd fel egy kicsit a fogyás ütemét! Gondold végig az étrended! Gondold végig, hogy az alábbi négy tápanyag tényleg szerepel a mindennapi étrendedben. Nélkülük ugyan is elég nehéz dolgod lehet!

Ezek a tápanyagok nem hiányozhatnak az étrendedből, ha valóban sikeresen akarsz fogyni, formálódni.

1. Omega-3 zsírsav

Az omega-3 zsírsav egyik fontos tulajdonsága, hogy aktivizálja a zsírégető enzimeket. Ugyan zsírnak minősül, mégis segíti a fogyást, elősegíti a teltség érzet kialakulását, jótékonyan hat az idegrendszerre, segítségével megakadályozható az érzelmi illetve a stressz evés. Kevesen tudják, hogy az omega-3 önmagában elég kalóriadús, eközben hőt termel, ami fokozza a zsírégetést, hiszen a szervezet „visszahűtéséhez” energiára van szüksége. Szintén fontos, hogy az omega-3-ban gazdag halételek, mint a lazac vagy a makréla, egyben D-vitamint is tartalmaznak, és ez tovább erősíti a telítetlen zsírsav hatását.

 

2. Kalcium

Egy fogyókúra során komoly szerepe van a zsírszegény fehérjék fogyasztásának. Nem csak magas fehérje tartalmu, hanem a bennük rejlő kalcium miatt is. A kalcium komoly segítség lehet a fogyásban, ugyan is egyrészt segíti a zsírok távozását, másrészt megakadályozza a lerakódásukat. Minél több kalcium kerül a szervezetbe, annál több zsír távozik a szervezetből. Természetesen az ajánlott napi mennyiséget nem szabad túl lépni. A felső határ 2500milligramm, az optimális mennyiség 1000-1500 milligramm között van.

hirdetes

Ezek a tápanyagok nem hiányozhatnak az étrendedből, ha valóban sikeresen akarsz fogyni, formálódni.

hirdetes

3. D-vitamin

A D-vitamin hiánya megakadályozhatja a sikeres fogyókúrát, így hiba koplalunk, a kilók csak nehezen apadnak. Minnél magasabb a szervezet D-vitamin szintje, annál hatékonyabb lehet egy diáta. Több kutatás is igazolta, hogy az alacsony D-vitamin szinttel rendelkezők jelentősen kevesebb súlyt képesek leadni, mint azok, akiknek a szervezetében ennek a vitaminnak a szintje optimális. Az is kiderült, hogy nem csak a fogyás gyorsabb, de pont olyan területeken csökken a zsírsejtek száma, amelyek egészségügyi szempontból is jelentősek.

 

4. Fehérje

A sovány fehér húsok, zsírszegény tejtermékek, hüvelyesek, halféleségek szinte főszereplői egy diétának és magának a zsírégetési folyamatnak. A fehérje legfontosabb tulajdonsága, hogy laktat, telít, biztosítja a jóllakottságérzetet. Az értékes fehérjéket egészítsd ki rostban gazdag zöldségekkel, így komplett étkezéseket kreálhatsz amiben minden megtalálható ami kell.

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Módszerek, amikkel sokat tehetsz az egészségedért és 1 percbe telnek

2020-09-15

Módszerek, amikkel sokat tehetsz az egészségedért és 1 percbe telnek

Ha szeretnénk megőrizni az egészségünket, az sok időt vehet igénybe, hosszútávon azonban mindenképp megéri, sőt az apró lépések is sokat számítanak. Vannak dolgok, amikre 60 másodperc is bőven elég és csodákat művelnek a testtel. Itt van néhány módszer, ami sokat tesz az egészségért és kevesebb, mint 1 percbe telik!

Ezért fogyassz te is acai berryt!

2020-09-01

Ezért fogyassz te is acai berryt!

Az acai berry gyümölcs Dél-Amerikában, Brazíliában, Peruban honos, bogyói pedig tele vannak tápanyagokkal. Az acai pálmán nő, lilás színe van, az íze valahová a szeder és az étcsokoládé közé sorolható. Milyen hatással van a testre, ha rendszeresen fogyasztjuk?

Házi praktikák ízületi gyulladás és fájdalmak kezelésére

2020-09-22

Házi praktikák ízületi gyulladás és fájdalmak kezelésére

Az ízületi gyulladás, illetve fájdalmak nagyon sok embert érintenek és az orvostudomány egyelőre sajnos csak fájdalomcsillapítókkal tud ellene harcolni. Habár ezek működnek, nyilván nem megoldás és hosszútávon sok mellékhatásuk lehet. Az otthoni gyógymódok, valamint a mozgás is nagyon hatásosak. Bemutatjuk a legjobb módszereket, amik csökkentik a f

Elmondom, hogy miért nem fogysz le!

2020-09-21

Elmondom, hogy miért nem fogysz le!

Sok esetben hiába dolgozunk keményen, hogy megszabaduljunk néhány kilótól, egyszerűen nem megy, ami frusztráló és nem kell sok idő, hogy elvegye a motivációnkat. Lehet, hogy vannak dolgok, amiket csinálsz (vagy nem csinálsz), ami megnehezíti a fogyást és még csak nem is tudsz róla. Lássuk mik ezek, hogy végre elérhesd a célodat!

A legjobb zsírégető gyakorlatok!

2020-09-01

A legjobb zsírégető gyakorlatok!

Készen állsz kicsit felgyorsítani a szívverésedet, hogy zsírt égethess – gyorsan? Próbáld ki azokat az edzéseket, amik kifejezetten a fogyást célozzák meg, segítenek az izomépítésben és még szórakoztatóak is!

30 perces receptek, amik segítenek a fogyásban!

2020-09-07

30 perces receptek, amik segítenek a fogyásban!

Egy gyorsan elkészíthető, ugyanakkor tápláló ételre vágysz, ami még abban is segít, hogy gyorsabban fogyj? Egy fárasztó munkanap után amire legkevésbé vágyunk, hogy órákig kelljen a konyhában állnunk, éppen ezért ma olyan receptet mutatunk, ami 30 perc alatt elkészül és mindössze egy-két edényre van hozzá szükség.


Alakformálás Egészség Egészséges életmód Egészséges táplálkozás Fogyás Fogyókúra Táplálkozás