notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

5 napindító reggeli

hirdetes

5 tökéletes napindító reggeli

helloladies.hu

Szinte mindenki ismeri a mondást, miszerint „Reggelizz úgy, mint egy király, ebédelj, mint egy polgár, és vacsorázz, mint egy koldus!” Mégis sokan nem fektetnek megfelelő hangsúlyt a reggelire, sőt, rosszabb esetben teljesen ki is hagyják azt. Hogy mit érdemes enni ébredés után? Ebben az összeállításban öt tuti tippet találsz arra, hogyan étkezz egészségesen, és alapozd meg az egész napra szóló energiát.

Tippek a tökéletes reggelihez

1.       Zabpehely


A lehető legjobb választás. Teljesen eltelít, magas tápanyag tartalmú, és rosttartalmának köszönhetően remekül beindítja az emésztést.

Elkészítése:  50-80g zabpehelyhez adj hozzá 1-1,5 dl folyadékot (lehet víz, vagy tej) majd alacsony lángon forrald fel.

Ha hidegen szeretnéd fogyasztani, öntsd ki egy tálba a zabpelyhet, önts rá annyi vizet, vagy tejet, hogy éppen csak ellepje a pelyheket. Hagyd állni 5-10 percig, és finom puhára duzzadnak majd. Ízesítésként használhatsz fahéjat, kókuszreszeléket, gyümölcsöt, lekvárt vagy akár egy kis mézet is. A zabpehelyhez adott protein (30g) sportolóknál szinte alapvető része a reggelinek.

 

2.       Natúr joghurt


Egyszerűen hangzik nemigaz?  Végy egy doboz (450g) –os natúr zsírszegény joghurtot, és ízesítsd kedved szerint. Zabbal, gyümölcsökkel, lekvárral, fahéjjal keverve tökéletes reggeli finomság. Kerüljük az előre ízesített termékeket, mint a boltokban kapható gyümölcs joghurt, mert általában hozzáadott cukrot tartalmaz.

hirdetes

3.       Tojás


A főtt tojás remek választás a reggelit illetően. A fehér rész valódi fehérje forrás, amelyre mindenkinek szüksége van. Szeleteljünk mellé friss zöldségeket, esetleg zsírszegény sajttal, csirke vagy pulykamell sonkával is fogyaszthatjuk.

 

4.       Puffasztott búza, rizs


Mindenki ismeri ezt a korong alakú ropogtatni valót. 3-4 szelet, csirke vagy pulykamell sonkával, egy pohár frissen facsart narancslével jó kezdése lehet egy mozgalmas napnak is. Szigorúan vaj nélkül!

hirdetes

5.       Magok, műzli és gyümölcs


Ha a korábban felsoroltak nem nyerték volna el a tetszésedet, akkor válaszd a gyümölcsöt, vagy az olajos magvakat, amelyeket szintén ízesíthetünk egy kanál mézzel. A boltban kapható műzlik közül válasszuk a csökkentett cukortartalmút, vagy a hozzáadott cukor nélküli termékeket.

 

Mindegy melyiket próbáljuk ki, garantáltan jól választunk. Törekedjünk az alacsony glikémiás indexű (GI) ételek fogyasztására. 

Jó étvágyat kívánok mindenkinek!

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

12 növény, amiből feltétlenül ültess a konyhakertedbe!

2020-06-17

12 növény, amiből feltétlenül ültess a konyhakertedbe!

Ha te is szereted a fűszernövények illatát, érdemes lehet egy konyhakertet gondoznod! Mutatom, mely fűszernövényeket célszerű választani egy kiskertbe!

Mit tehetsz, ha napallergiával küzdesz?

2020-06-23

Mit tehetsz, ha napallergiával küzdesz?

Egyes emberek bőre sokkal kevésbé bírja a napsütést. Ebben a cikkben tanácsokat olvashatsz, hogyan lehet megkönnyíteni a napallergiával való együttélést.

Készítsd el ezeket a különleges dinnyés recepteket!

2020-06-30

Készítsd el ezeket a különleges dinnyés recepteket!

A legtöbben el sem tudnánk képzelni a nyarat dinnye nélkül, hiszen nagyon jól esik a nyári melegben, egyszerűen feltölti, felfrissíti az embert. Habár önmagában is igazán finom, szerencsére nagyon széleskörben felhasználható finom italoktól kezdve salátákat is készíthetünk belőle, így érdemes kihasználni, míg tart a szezon és sok ízletes fogást kés

Valószínűleg nem iszol elég vizet - Itt van 2 módszer, amivel ellenőrizheted!

2020-06-10

Valószínűleg nem iszol elég vizet - Itt van 2 módszer, amivel ellenőrizheted!

Minden test egyedi, ezért magunknak kell rájönni, hogy mennyi számunkra az ideális mennyiség, a vízfogyasztásnak ugyanis számos előnye van a jó hangulattól kezdve az anyagcserét is befolyásolja.

Sajtos-csirkés tészta Alfredo szósszal

2020-06-30

Sajtos-csirkés tészta Alfredo szósszal

Ha pedig még nem tetted volna, itt az ideje, hogy kipróbáld ezt a csirkés, szószos tésztát, ami nem csak nagyon jól néz ki, de istenien finom is. Azt is megmutatjuk, hogyan készítheted el ezt a rendkívül ízletes, krémes szószt, így máshoz is felhasználhatod majd – például sült csirkemellhez, vagy krumplis ételekhez.

Étkezési szokások, amiktől vagy nagyon jól, vagy nagyon rosszul alszol!

2020-06-11

Étkezési szokások, amiktől vagy nagyon jól, vagy nagyon rosszul alszol!

Az egészségügyi szakértők egyetértenek abban, hogy a jólétünkre, közérzetünkre hatással van az alvás, étrend és mozgás is. Az étkezés ideje és rendszeressége is befolyásolja az alvás minőségét és az anyagcserét is. Úgyhogy mik a legjobb – és legrosszabb – étkezési szokások az alvás szempontjából? Ezekről lesz most szó!

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
22 787
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
2 489 711
Egészség Egészséges életmód Egészséges táplálkozás Recept