notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Eddz úgy, mint a fitnesz királynő!

hirdetes

Tudd meg a fitnesz királynő izmos fenekének a titkát!

helloladies.hu

Gracyanne Barbosa 16 évesen költözött egy brazil kis városból Rio de Janeiro-ba. Jogot tanult, de pénzügyi nehézségei miatt táncosként kezdett el dolgozni. A Riói karneválon vált Brazília szerte közismerté. 2012-ben, a közösségi oldalára feltöltött egy videót, amivel a tárcsák súlya miatt elég nagy felfordulást okozott a testépítők világában. Ugyanis a kisasszony körülbelül 225 kg súllyal guggolt. Gracyanne férje, 2012 óta a brazil szamba énekes, Belo.

A brazil fitnesz királynő

Tanácsok az edzéshez:

Az eredményhez minimum 90 nap kitartó edzés és megfelelő táplálkozás szükséges. A kettő elválaszthatatlan egymástól, ugyanis a testedet megváltoztatni csak életmód változtatással lehet! Sokat kell adnod a testednek, hogy többet kapj vissza tőle. Minden fenék edzésen a legtöbbet add ki magadból! A fejlődéshez nehéz súlyokat kell használnod, ezért nagyon fontos, hogy legyen egy „alapizomzatod”. Az alapozás után kezdesz el fejlődni, formálódni. Tartsd be a táplálkozást és edző segítségével fokozatosan emelj a súlyokon! Vigyázz, mert egyedül balesetveszélyes lehet! És ne feledd minimum 90 nap kitartó munka szükséges a változáshoz! De menni fog!

Gracyanne  Barbosa popsi gyakorlatai:

  • Mély guggolás edzővel: 10-15 ismétlés szám, 3-4 sorozat (guggoló keretben)
  • hirdetes
  • Lábtolás 45 fokos szögben: 10-15 ismétlés szám, 3-4 sorozat (lábtoló gépen)
  • Hack guggolás: 10-15 ismétlés szám, 3-4 sorozat (Hack gépen)
  • Sétáló kitörés: 10-15 ismétlés szám, 3-4 sorozat (szabadon súllyal)
  • Felhúzás: 10-15 ismétlés szám, 3-4 sorozat (súllyal)
  • Lábprés: 10-15 ismétlés szám, 3-4 sorozat (lábprés gépen)
  • Csípőemelés rúddal: 10-15 ismétlés szám, 3-4 sorozat (keretben)
  • Combtávolítás: 10-15 ismétlés szám, 3-4 sorozat (combtávolító gépen)
  • Vádlizás: 10-15 ismétlés szám, 3-4 sorozat

Gracyanne a fejlődéshez nehéz súlyokat használ (Ne félj a nagy súlyoktól! Nem leszel férfias, mert nő vagy ;) ). Szabadsúlyos és gépes gyakorlatokat is végez. Két edzés között mindig tart pihenőnapot, hogy jobban tudjon fejlődni és regenerálódni. Gracyanne az edzéseit kiegészíti kisebb erősségű gyakorlatokkal, hogy több szögből izolálja és stimulálja a fenék izmait. Pl.: gumiszalaggal végez popsi gyakorlatokat.

hirdetes

 

Gracyanne étrendje:

Fehérje források: tojásfehérje, hal, csirke, tonhal és tejsavófehérje. Gracyanne 3-4 óránként fogyaszt fehérjét. Mindig grillezi vagy párolja a húsokat. Még olívaolajat sem használ, elég neki egy tapadásmentes serpenyő.

Szén-hidrát forrásai: édesburgonya, rizs, zabkása és tápióka. melyek alacsony glikémiás indexet tartalmaznak, és gluténmentesek. Nagyon sok zöldséget és vizet fogyaszt!

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Házi praktikák ízületi gyulladás és fájdalmak kezelésére

2020-09-22

Házi praktikák ízületi gyulladás és fájdalmak kezelésére

Az ízületi gyulladás, illetve fájdalmak nagyon sok embert érintenek és az orvostudomány egyelőre sajnos csak fájdalomcsillapítókkal tud ellene harcolni. Habár ezek működnek, nyilván nem megoldás és hosszútávon sok mellékhatásuk lehet. Az otthoni gyógymódok, valamint a mozgás is nagyon hatásosak. Bemutatjuk a legjobb módszereket, amik csökkentik a f

A legjobb zsírégető gyakorlatok!

2020-09-01

A legjobb zsírégető gyakorlatok!

Készen állsz kicsit felgyorsítani a szívverésedet, hogy zsírt égethess – gyorsan? Próbáld ki azokat az edzéseket, amik kifejezetten a fogyást célozzák meg, segítenek az izomépítésben és még szórakoztatóak is!

Erősítő gyakorlatok, amiket otthon is elvégezhetsz!

2020-08-25

Erősítő gyakorlatok, amiket otthon is elvégezhetsz!

Szeretnél erősödni, de nem engedheted meg magadnak, hogy edzőterembe járj? Ne keseredj el, otthon is hatékony edzéseket végezhetsz, amihez nem kell drága felszerelés sem. Bemutatjuk a legjobb gyakorlatokat!

Módszerek, amikkel sokat tehetsz az egészségedért és 1 percbe telnek

2020-09-15

Módszerek, amikkel sokat tehetsz az egészségedért és 1 percbe telnek

Ha szeretnénk megőrizni az egészségünket, az sok időt vehet igénybe, hosszútávon azonban mindenképp megéri, sőt az apró lépések is sokat számítanak. Vannak dolgok, amikre 60 másodperc is bőven elég és csodákat művelnek a testtel. Itt van néhány módszer, ami sokat tesz az egészségért és kevesebb, mint 1 percbe telik!

Csodás őszi körmök, amikbe garantáltan beleszeretsz!

2020-09-14

Csodás őszi körmök, amikbe garantáltan beleszeretsz!

Mutatunk néhány aranyos, stílusos körömötletet, amiket az ősz ihletett. Vannak köztük klasszikusok, illetve olyanok, amik kicsit eltérnek a megszokottól, így biztosak vagyunk benne, hogy mindenki megtalálja a neki tetszőt, illetve akár ötletként szolgálnak, amiket aztán teljesen saját ízlésedre szabhatsz.

Ezért fogyassz te is acai berryt!

2020-09-01

Ezért fogyassz te is acai berryt!

Az acai berry gyümölcs Dél-Amerikában, Brazíliában, Peruban honos, bogyói pedig tele vannak tápanyagokkal. Az acai pálmán nő, lilás színe van, az íze valahová a szeder és az étcsokoládé közé sorolható. Milyen hatással van a testre, ha rendszeresen fogyasztjuk?


Akaraterő Alakformálás Csajos Edzésmódok Egészség Egészséges életmód Egészséges táplálkozás Fitness