notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

A fehérjediéta célja, hogy kiürítsük a test szénhidrát raktárait azáltal, hogy minimálisra ill. közel nullára csökkentjük a szénhidrátfogyasztást. A fehérjeforrások mellett a magas rost-és vitamintartalmú zöldségek fogyasztása kívánatos.

hirdetes

Zsírrobbantó fehérjediéta

helloladies.hu

Több mint 10 kg-tól szeretnél megszabadulni? Nos, nem kis dologra vállalkoztál de ne feledd: minden fejben dől el! Joósz Andrea személyi edző vagyok, segítek, hogyan válts életmódot, mire alapozd új étkezési szokásaidat!

A fehérjediéta célja, hogy kiürítsük a test szénhidrát raktárait azáltal, hogy minimálisra ill. közel nullára csökkentjük a szénhidrátfogyasztást. A fehérjeforrások mellett a magas rost-és vitamintartalmú zöldségek fogyasztása kívánatos.

A fehérjediéta célja, hogy kiürítsd a test szénhidrát raktárait azáltal, hogy minimálisra illetve közel nullára csökkented a szénhidrátfogyasztást. Fogyassz a fehérjeforrások mellett a magas rost-és vitamintartalmú zöldségeket ! 2-3 nap múlva a szervezet kifogy a raktározott szénhidrátokból, átáll a zsírégetésre. Folytasd ezt így 1-2 hétig. A diéta második hetétől bevezethetsz heti 2 napot, amit szénhidrátfeltöltő napnak hívunk, ezeken a napokon az esti étkezés kizárólag szénhidrát legyen.

Alakíts ki minőségi, fehérjében gazdag táplálkozási szokásokat, így könnyedén megerősítheted immunrendszeredet, felgyorsíthatod a kalóriaégetést, sőt mi több, még az éhség leküzdése sem jelent majd akadályt!

Hétfő:

Reggeli: tojásrántotta zöldségekkel(paradicsom, paprika, hagyma, retek), sajttal

Tízórai:  Kefír mozzarellával

Ebéd:   Csirkemell sonkával, barna rizzsel, fejessaláta

Uzsonna:  Gyümölcsjoghurt  dióval

Vacsora:  Fehérjeturmix

hirdetes

Emeld étrendedben a rost és a fehérje arányát, csökkentsd a szénhidrátokat és a zsírokat! Máris kezedben a tartós és hatékony súlyvesztés kulcsa a rost-fehérje diéta!

Kedd:

Reggeli: körözött zöldségekkel ( paradicsom, paprika, hagyma, retek )

Tízórai: kaukázusi kefír

Ebéd: sült hal barna rizzsel, grillezett zöldségekkel fejessaláta

Uzsonna: gyümölcssaláta almából és citrusfélékből, kiviből dióval

Vacsora:  fehérjeturmix

Kerüld teljes mértékben a finomított szénhidrátok fogyasztását,így egy hét alatt akár 4-5 kilótól is megszabadulhatsz és elkerülheted a jojo effektust.

Szerda:


hirdetes
Reggeli: főtt tojás ( paradicsom, paprika, hagyma, retek )

Tízórai: kaukázusi kefír búzacsírával

Ebéd:  gombafejek juhtúróval töltve, baconba göngyölve, barna rizzsel, fejessaláta

Uzsonna: mogyoró, napraforgómag

Vacsora:  fehérjeturmix

A kúra során az étrend megemelt rosttartalma nagyban hozzájárul a bélműködés javulásához, így fokozva az anyagcserét, ezzel a zsírbontást és a méregtelenítést!

Csütörtök:

Reggeli: Pácolt hering/lazac főtt tojással, salátával, paradicsommal pirítóssal

Tízórai: Gyümölcssaláta almából, citrusfélékből, kiviből dióval

Ebéd: Csirkemell babsalátával

Uzsonna: Kaukázusi kefír

Vacsora:  Fehérjeturmix

Étkezz naponta 5x, ezzel folyamatosan szinten tartod az anyagcserédet. A vércukrod sem fog ingadozni, amivel elkerülheted a falási rohamokat, és nyugodtan mehetsz edzeni is!

Péntek:

Reggeli: juhtúró főtt tojással, salátával, paradicsommal pirítóssal

Tízórai:  0,1 zsírtartalmú gyümölcsös ivójoghurt

Ebéd:   csirkemell borsóval, brokkolival, barna rizzsel, fejessaláta

Uzsonna: kaukázusi kefír

Vacsora:  fehérjeturmix

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Mikor akarsz végre kijönni a pánikból?

2020-04-01

Mikor akarsz végre kijönni a pánikból?

Azt ugye tudjátok, hogy a vírust elkerülni nem lehet! Az intézkedésekkel nem az a cél, hogy az emberek elkerüljék, mert azt nem lehet, csak a terjedési sebességet próbálják csökkenteni!

Otthon edzenél? Szinte minden van hozzá, ami kell!

2020-04-07

Otthon edzenél? Szinte minden van hozzá, ami kell!

Az otthoni edzésnek számtalan előnye van: nem kell utaznod, sok online edzés közül választhatsz. Vannak persze hátrányai is, főleg az, hogy nem áll annyi eszköz a rendelkezésünkre, amihez az edzőteremben hozzászoktunk. A jó hír viszont az, hogy átlagos dolgokból könnyedén hasznos segédeszközöket készíthetünk!

3 egészséges gyümölcsturmix, ami felerősíti az immunrendszert

2020-04-06

3 egészséges gyümölcsturmix, ami felerősíti az immunrendszert

Ahhoz, hogy elkerüljük, hogy megbetegedjünk, erős immunrendszerre van szükségünk. Ha bizonyos vitaminok, ásványi anyagok és tápanyagok szerepelnek az étrendedben, az nagyon jót tesz az immunrendszernek. És nincs is jobb módja, hogy feltöltsd a szervezetedet a megfelelő anyagokkal, mint ezek a gyümölcsturmixok!

Milyen hatással lehet a testre az otthoni munka?

2020-04-03

Milyen hatással lehet a testre az otthoni munka?

Te is most kezdtél otthonról dolgozni, de egyáltalán nem ideálisak hozzá a körülmények? Ha fájdalmat észlelsz a tested különböző pontjain, idejében változtatnod kell!

A tisztaság nagyon fontos most - Íme, hogyan mosd a gyümölcsöket, zöldségeket

2020-03-26

A tisztaság nagyon fontos most - Íme, hogyan mosd a gyümölcsöket, zöldségeket

Most, hogy a világ a koronavírus járvánnyal harcol, különösen fontossá vált, hogy megfelelően bánjunk azokkal az ételekkel, amiket megeszünk. Mire figyelj a gyümölcsökkel és zöldségekkel kapcsolatban?

4 két-hozzávalós recept, amit a gyerekek imádni fognak

2020-03-23

4 két-hozzávalós recept, amit a gyerekek imádni fognak

Vannak ételek, amikhez elő kell venni a receptkönyvet, beszerezni mindenféle különleges hozzávalót. Most viszont azokat a napokat éljük, amikor az a célunk, hogy ha lehet, ki se tegyük a lábunkat a lakásból, a gyerekek viszont otthon vannak, ezért jó, ha van néhány olyan recept a tarsolyunkban, ami könnyen elkészíthető az otthon található alapanyag

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
267 332
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
1 690 605
Alakformálás Egészség Egészséges táplálkozás