notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

A fehérjediéta célja, hogy kiürítsük a test szénhidrát raktárait azáltal, hogy minimálisra ill. közel nullára csökkentjük a szénhidrátfogyasztást. A fehérjeforrások mellett a magas rost-és vitamintartalmú zöldségek fogyasztása kívánatos.

hirdetes

Zsírrobbantó fehérjediéta

helloladies.hu

Több mint 10 kg-tól szeretnél megszabadulni? Nos, nem kis dologra vállalkoztál de ne feledd: minden fejben dől el! Joósz Andrea személyi edző vagyok, segítek, hogyan válts életmódot, mire alapozd új étkezési szokásaidat!

A fehérjediéta célja, hogy kiürítsük a test szénhidrát raktárait azáltal, hogy minimálisra ill. közel nullára csökkentjük a szénhidrátfogyasztást. A fehérjeforrások mellett a magas rost-és vitamintartalmú zöldségek fogyasztása kívánatos.

A fehérjediéta célja, hogy kiürítsd a test szénhidrát raktárait azáltal, hogy minimálisra illetve közel nullára csökkented a szénhidrátfogyasztást. Fogyassz a fehérjeforrások mellett a magas rost-és vitamintartalmú zöldségeket ! 2-3 nap múlva a szervezet kifogy a raktározott szénhidrátokból, átáll a zsírégetésre. Folytasd ezt így 1-2 hétig. A diéta második hetétől bevezethetsz heti 2 napot, amit szénhidrátfeltöltő napnak hívunk, ezeken a napokon az esti étkezés kizárólag szénhidrát legyen.

Alakíts ki minőségi, fehérjében gazdag táplálkozási szokásokat, így könnyedén megerősítheted immunrendszeredet, felgyorsíthatod a kalóriaégetést, sőt mi több, még az éhség leküzdése sem jelent majd akadályt!

Hétfő:

Reggeli: tojásrántotta zöldségekkel(paradicsom, paprika, hagyma, retek), sajttal

Tízórai:  Kefír mozzarellával

Ebéd:   Csirkemell sonkával, barna rizzsel, fejessaláta

Uzsonna:  Gyümölcsjoghurt  dióval

Vacsora:  Fehérjeturmix

hirdetes

Emeld étrendedben a rost és a fehérje arányát, csökkentsd a szénhidrátokat és a zsírokat! Máris kezedben a tartós és hatékony súlyvesztés kulcsa a rost-fehérje diéta!

Kedd:

Reggeli: körözött zöldségekkel ( paradicsom, paprika, hagyma, retek )

Tízórai: kaukázusi kefír

Ebéd: sült hal barna rizzsel, grillezett zöldségekkel fejessaláta

Uzsonna: gyümölcssaláta almából és citrusfélékből, kiviből dióval

Vacsora:  fehérjeturmix

Kerüld teljes mértékben a finomított szénhidrátok fogyasztását,így egy hét alatt akár 4-5 kilótól is megszabadulhatsz és elkerülheted a jojo effektust.

Szerda:


hirdetes
Reggeli: főtt tojás ( paradicsom, paprika, hagyma, retek )

Tízórai: kaukázusi kefír búzacsírával

Ebéd:  gombafejek juhtúróval töltve, baconba göngyölve, barna rizzsel, fejessaláta

Uzsonna: mogyoró, napraforgómag

Vacsora:  fehérjeturmix

A kúra során az étrend megemelt rosttartalma nagyban hozzájárul a bélműködés javulásához, így fokozva az anyagcserét, ezzel a zsírbontást és a méregtelenítést!

Csütörtök:

Reggeli: Pácolt hering/lazac főtt tojással, salátával, paradicsommal pirítóssal

Tízórai: Gyümölcssaláta almából, citrusfélékből, kiviből dióval

Ebéd: Csirkemell babsalátával

Uzsonna: Kaukázusi kefír

Vacsora:  Fehérjeturmix

Étkezz naponta 5x, ezzel folyamatosan szinten tartod az anyagcserédet. A vércukrod sem fog ingadozni, amivel elkerülheted a falási rohamokat, és nyugodtan mehetsz edzeni is!

Péntek:

Reggeli: juhtúró főtt tojással, salátával, paradicsommal pirítóssal

Tízórai:  0,1 zsírtartalmú gyümölcsös ivójoghurt

Ebéd:   csirkemell borsóval, brokkolival, barna rizzsel, fejessaláta

Uzsonna: kaukázusi kefír

Vacsora:  fehérjeturmix

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Motivációs trükkök edzéshez, amik tényleg működnek

2020-07-07

Motivációs trükkök edzéshez, amik tényleg működnek

Kevés energia, sűrű időbeosztás, túl nagy elvárások. Ez csak néhány akadály (vagy kifogás) ami közéd és a fitnesz céljaid közé állhat. Itt van néhány tipp, hogy többé ne csak gondolj arra, hogy mozogni kellene, hanem tényleg csináld is!

Így előzd meg a sérüléseket otthoni edzés során

2020-07-06

Így előzd meg a sérüléseket otthoni edzés során

Senki nem mondja, hogy a mozgás nem jó, mert az, de nem kockázatmentes, ugyanis sérülésekkel járhat. Úgyhogy hogyan kerülheted el a sérülést, főleg, ha otthon edzel? Tartsd be ezeket a tanácsokat!

Tippek, hogy leszokj a túlevésről!

2020-06-17

Tippek, hogy leszokj a túlevésről!

Te is túlevő vagy és próbálod megtörni ezt az egészségtelen körforgást? A legtöbben egyetértenek, hogy egy kiegyensúlyozott étrend elengedhetetlen a jó egészséghez. Sok ember számára viszont nem is olyan könnyű tartani egy ilyet és nem csak rossz minőségű ételeket esznek, de túl sokat is, vagyis nem tudják kontrollálni az elfogyasztott adagokat.

Mennyi fehérjére van szüksége a testednek?

2020-06-16

Mennyi fehérjére van szüksége a testednek?

A fehérje, testünk egyik legfontosabb építőköve, ami elengedhetetlen a működéséhez. Az antitestek, enzimek, vér, kötőszövetek, hormonok előállításához mind szükségünk van rá, valamint az izmok regenerálódásáért, fejlődéséért is felelős. Mivel ennyire fontos szerepe van, lényeges tudni, hogy elfogyasztjuk-e a napi ajánlott mennyiséget belőle!

Étkezési szokások, amiktől vagy nagyon jól, vagy nagyon rosszul alszol!

2020-06-11

Étkezési szokások, amiktől vagy nagyon jól, vagy nagyon rosszul alszol!

Az egészségügyi szakértők egyetértenek abban, hogy a jólétünkre, közérzetünkre hatással van az alvás, étrend és mozgás is. Az étkezés ideje és rendszeressége is befolyásolja az alvás minőségét és az anyagcserét is. Úgyhogy mik a legjobb – és legrosszabb – étkezési szokások az alvás szempontjából? Ezekről lesz most szó!

Valószínűleg nem iszol elég vizet - Itt van 2 módszer, amivel ellenőrizheted!

2020-06-10

Valószínűleg nem iszol elég vizet - Itt van 2 módszer, amivel ellenőrizheted!

Minden test egyedi, ezért magunknak kell rájönni, hogy mennyi számunkra az ideális mennyiség, a vízfogyasztásnak ugyanis számos előnye van a jó hangulattól kezdve az anyagcserét is befolyásolja.

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
65 899
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
2 532 823
Alakformálás Egészség Egészséges táplálkozás