notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

A legjobb derék-, és csípőgyakorlatok

hirdetes

A legintenzívebb csípő-, és derékgyakorlatok

helloladies.hu

A nők többségének a derekuk és a csípőjük a legkényesebb testrész, mindent meg akarnak tenni annak érdekében, hogy keskenyebb és formásabb derekuk legyen, viszont ez sokszor nem jön össze. Többek között azért, mert rossz gyakorlatokat választanak! Éppen ezért elhoztam szakértőnk legjobb gyakorlatait!

Próbáld ki te is ezeket a szuper gyakorlatokat!

Rengeteg levelet kaptunk Facebook oldalunkon, az esetek többségében arra voltatok kíváncsiak, hogy hogyan lehet keskenyebb, és formásabb a csípőtök illetve a derekatok. Elnézést, hogy nem válaszoltam mindenkinek egyesével, de ez a cikk azért íródott, hogy többé ne legyen ez a kérdés senkinek sem kérdés. Elmondom, mit kell tenned ahhoz, hogy jobban mutass a strandon, gyakorlatokat is hoztam nektek, szóval ebben a cikkben megtaláltok mindent, amit kell!

 

Biztosan mindenkinél kényes téma a csípő, mivel képes egyik napról a másikra úszógumink nőni. Éppen ezért az első és legfontosabb szabály az, hogy figyeljünk oda arra, hogy mit eszünk! Emellett fontos az is, hogy milyen gyakorlatokat végzünk, illetve, hogy mozgunk-e egyáltalán. Ugyanis a kettő minden esetben csak együtt ér valamit! Azt is illene már tudnia mindenkinek, hogy helyi fogyás egyszerűen nem létezik, szóval hiába csinálod meg ezeket a gyakorlatokat, nem csak csípőből fogsz fogyni, viszont, ha alkalmazod ezeket a gyakorlatokat, akkor megadod az esélyét annak, hogy hamarabb eltűnjön az úszógumi.

hirdetes

 

A gyakorlatokat végezheted súlyokkal vagy anélkül is, edzettségi állapotod eldönti majd ezt! Mielőtt elkezded, minden esetben melegíts be, a törzset, a csípőt mozgasd jól át! Nézzük a gyakorlatokat.

 

Csípő és derékformáló 4 hetes otthoni torna

 

 

  • Heti 4-szer érdemes ezt a gyakorlatsort végigcsinálni.
  • Az első hét: 15 ismétlés mindegyikből 3 körben
  • A második hét: 15 ismétlés mindegyikből 4 körben
  • A harmadik hét: 20 ismétlés mindegyikből 3 körben
  • A negyedik hét: 20 ismétlés mindegyikből 4 körben

 

Először is szorítsunk a térdeink közé egy labdát, hajlítsuk be lábainkat kissé, a kezünkbe fogjunk súlyzót, ha súlyzóval nem megy, akkor nélküle forgassuk a törzsünket jobbra, majd balra. Ütemesen végezd a gyakorlatot, nem kell kapkodni, szépen nyugodtan. Egy jobbra és egy balra fordulás jelent természetesen egy ismétlést!

 

 

A kiinduló pozíciós vállszéles terpeszben állás, a súlyzókat emeljük magasba. Ezután emeljük fel a lábunkat, közben a súlyzókat közelítsük a vállunkhoz. Miközben engedjük le a lábunkat, nyomjuk a fejünk fölé a súlyzókat. Először egyik oldalra csináljuk meg az ismétlésszámot, majd a másikra. Érezni fogod, hogy a lábaid, a derekad, a csípőd és még a vállaid is mozognak, erősödnek!

hirdetes

 

 

Álljunk vállszéles terpeszben ismét, emeljük fel a súlyzót két kézzel fogva mellmagasságba, először jobbra forduljunk a törzsünkkel, majd balra, közben figyeljünk arra, hogy a csípőnk előre nézzen! Természetesen egy jobbra fordulás és egy balra fordulás számít egy ismétlésnek!

 

 

Ismét vállszéles terpeszben kell indítanunk a gyakorlatot. Vegyünk súlyzót mind a két kezünkbe! Először döntsük törzsünket jobbra, majd vissza, ismételjük meg annyiszor, ahányszor kell majd térjünk át a bal oldalra! 

 

Forrás: erezdmagadjol.hu

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

5 szuper mozgásforma, amit otthon is végezhetsz!

2020-03-17

5 szuper mozgásforma, amit otthon is végezhetsz!

Van az úgy, hogy az embernek nincs kedve, vagy lehetősége kimozdulni, és meglátogatni az edzőtermet. Szerencsére azonban ez nem jelenti azt, hogy el kéne hanyagolnod az edzést! Mutatjuk a leghatékonyabb mozgásformákat, amiket a 4 fal között vagy a kertben is elvégezhetsz!

Mellplasztika tb támogatással? Mutatjuk, mikor lehet igényelni!

2020-03-10

Mellplasztika tb támogatással? Mutatjuk, mikor lehet igényelni!

Mellplasztika tb támogatással is lehetséges, mutatjuk milyen esetekben! Ezek a szabályok vonatkoznak a tb által támogatott mellplasztikai beavatkozásokra!

10 hetes otthoni edzésterv, amely garantáltan megszabadít a zsírpárnáktól!

2018-12-10

10 hetes otthoni edzésterv, amely garantáltan megszabadít a zsírpárnáktól!

Álmaid testalkatát nem lehet úgy elérni, hogy nem teszel érte semmit. A rendszeres testedzés kulcsfontosságú az egészség javítása érdekében is. Azonban nem érzi mindenki magában a vágyat arra, hogy naponta elmenjen az edzőterembe, ugyanakkor az ideje sem

Fitness és szórakozás egyben: így segít a trambulin a fogyásban!

2020-01-28

Fitness és szórakozás egyben: így segít a trambulin a fogyásban!

Unod az edzőtermet és a futás sem a Te sportod? Mutatunk egy sportot, amit nem csak imádni fogsz, de csak úgy olvadnak majd rólad a plusz kilók segítséével! Ismerd meg a trambulin előnyeit!

Hogyan kerülj formába gyorsan az újévben? Mutatunk 5 tippet!

2020-01-13

Hogyan kerülj formába gyorsan az újévben? Mutatunk 5 tippet!

Ha idén te is ezt fogadtad meg, akkor a legjobb helyen jársz, hiszen a következőkben mutatunk 5 szuper tippet, amivel ezt könnyedén végre hajtatod.

Így fogyhatsz szenvedés nélkül!

2020-01-06

Így fogyhatsz szenvedés nélkül!

Tartani egy szigorú diétát, valljuk be… nehéz. Csakúgy, mint minden nap elmenni az edzőterembe. De ha fogyni akarsz, valószínűleg próbáltad már mindkettőt – talán évekig. Tény, hogy sok ember egyszerűen képtelen betartani egy olyan étrendet, amiben nem eheti a kedvenc ételeit. Ha ez a forgatókönyv ismerősen hangzik, az még nem jelenti azt, hogy nem

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
83 194
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
1 506 467
Közösség

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 175

Átlagos értékelés: 4.7