notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

A legjobb derék-, és csípőgyakorlatok

hirdetes

A legintenzívebb csípő-, és derékgyakorlatok

helloladies.hu

A nők többségének a derekuk és a csípőjük a legkényesebb testrész, mindent meg akarnak tenni annak érdekében, hogy keskenyebb és formásabb derekuk legyen, viszont ez sokszor nem jön össze. Többek között azért, mert rossz gyakorlatokat választanak! Éppen ezért elhoztam szakértőnk legjobb gyakorlatait!

Próbáld ki te is ezeket a szuper gyakorlatokat!

Rengeteg levelet kaptunk Facebook oldalunkon, az esetek többségében arra voltatok kíváncsiak, hogy hogyan lehet keskenyebb, és formásabb a csípőtök illetve a derekatok. Elnézést, hogy nem válaszoltam mindenkinek egyesével, de ez a cikk azért íródott, hogy többé ne legyen ez a kérdés senkinek sem kérdés. Elmondom, mit kell tenned ahhoz, hogy jobban mutass a strandon, gyakorlatokat is hoztam nektek, szóval ebben a cikkben megtaláltok mindent, amit kell!

Biztosan mindenkinél kényes téma a csípő, mivel képes egyik napról a másikra úszógumink nőni. Éppen ezért az első és legfontosabb szabály az, hogy figyeljünk oda arra, hogy mit eszünk! Emellett fontos az is, hogy milyen gyakorlatokat végzünk, illetve, hogy mozgunk-e egyáltalán. Ugyanis a kettő minden esetben csak együtt ér valamit! Azt is illene már tudnia mindenkinek, hogy helyi fogyás egyszerűen nem létezik, szóval hiába csinálod meg ezeket a gyakorlatokat, nem csak csípőből fogsz fogyni, viszont, ha alkalmazod ezeket a gyakorlatokat, akkor megadod az esélyét annak, hogy hamarabb eltűnjön az úszógumi.

hirdetes

A gyakorlatokat végezheted súlyokkal vagy anélkül is, edzettségi állapotod eldönti majd ezt! Mielőtt elkezded, minden esetben melegíts be, a törzset, a csípőt mozgasd jól át! Nézzük a gyakorlatokat.

Csípő és derékformáló 4 hetes otthoni torna

  • Heti 4-szer érdemes ezt a gyakorlatsort végigcsinálni.
  • Az első hét: 15 ismétlés mindegyikből 3 körben
  • A második hét: 15 ismétlés mindegyikből 4 körben
  • A harmadik hét: 20 ismétlés mindegyikből 3 körben
  • A negyedik hét: 20 ismétlés mindegyikből 4 körben

Először is szorítsunk a térdeink közé egy labdát, hajlítsuk be lábainkat kissé, a kezünkbe fogjunk súlyzót, ha súlyzóval nem megy, akkor nélküle forgassuk a törzsünket jobbra, majd balra. Ütemesen végezd a gyakorlatot, nem kell kapkodni, szépen nyugodtan. Egy jobbra és egy balra fordulás jelent természetesen egy ismétlést!

 

A kiinduló pozíciós vállszéles terpeszben állás, a súlyzókat emeljük magasba. Ezután emeljük fel a lábunkat, közben a súlyzókat közelítsük a vállunkhoz. Miközben engedjük le a lábunkat, nyomjuk a fejünk fölé a súlyzókat. Először egyik oldalra csináljuk meg az ismétlésszámot, majd a másikra. Érezni fogod, hogy a lábaid, a derekad, a csípőd és még a vállaid is mozognak, erősödnek!

hirdetes

 

Álljunk vállszéles terpeszben ismét, emeljük fel a súlyzót két kézzel fogva mellmagasságba, először jobbra forduljunk a törzsünkkel, majd balra, közben figyeljünk arra, hogy a csípőnk előre nézzen! Természetesen egy jobbra fordulás és egy balra fordulás számít egy ismétlésnek!

 

Ismét vállszéles terpeszben kell indítanunk a gyakorlatot. Vegyünk súlyzót mind a két kezünkbe! Először döntsük törzsünket jobbra, majd vissza, ismételjük meg annyiszor, ahányszor kell majd térjünk át a bal oldalra! 

Forrás: erezdmagadjol.hu

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Fogyj belső combból - akár edzés nélkül is!

2020-06-11

Fogyj belső combból - akár edzés nélkül is!

Te sem találtad még meg a módját, hogy megszabadulj a belsőcombokra lerakódott extra zsírrétegtől? Nem vagy egyedül, a lábakon található zsír ugyanis makacs és egyre nagyobb problémává válik, ahogy idősödsz. Ha elértél egy bizonyos kort és hízol, a zsír általában a csípő, combok környékére rakódik. Az alábbi egyszerű tanácsokat érdemes megfogadni e

Mit tehetsz, ha napallergiával küzdesz?

2020-06-23

Mit tehetsz, ha napallergiával küzdesz?

Egyes emberek bőre sokkal kevésbé bírja a napsütést. Ebben a cikkben tanácsokat olvashatsz, hogyan lehet megkönnyíteni a napallergiával való együttélést.

12 növény, amiből feltétlenül ültess a konyhakertedbe!

2020-06-17

12 növény, amiből feltétlenül ültess a konyhakertedbe!

Ha te is szereted a fűszernövények illatát, érdemes lehet egy konyhakertet gondoznod! Mutatom, mely fűszernövényeket célszerű választani egy kiskertbe!

Miből tudhatod, hogy nem az igazival vagy együtt?

2020-06-17

Miből tudhatod, hogy nem az igazival vagy együtt?

A kezdeti nagy láng után bizony megeshet, hogy mégsem ő az igazi. Ebben a cikkben olyan viselkedésformákat találsz, amik utalhatnak rá, hogy nem ő a nagy Ő.

Szőrtelen, vagy természetes férfi?

2020-06-17

Szőrtelen, vagy természetes férfi?

Napjainkba nem ritka, hogy nem csak a nők, a férfiak is szőrtelenítenek. Ez a cikk arról szól, hogy ez mely területeket érintheti, miért és hogy fogadják a nők.

Mit tegyél, ha kullancsot találsz magadon? Mutatjuk!

2020-06-22

Mit tegyél, ha kullancsot találsz magadon? Mutatjuk!

A kullancscsípés nagyon veszélyes lehet – bizonyos esetekben akár életveszélyes is. Éppen ezért fontos tudni, hogyan is kezeljük megfelelően a kullancscsípést és hogyan távolítsuk el szakszerűen a bőrből!

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
22 787
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
2 489 711
Alakformálás Edzésmódok Egészség Egészséges életmód