notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

A legjobb derék-, és csípőgyakorlatok

A legintenzívebb csípő-, és derékgyakorlatok

helloladies.hu
hirdetes

A nők többségének a derekuk és a csípőjük a legkényesebb testrész, mindent meg akarnak tenni annak érdekében, hogy keskenyebb és formásabb derekuk legyen, viszont ez sokszor nem jön össze. Többek között azért, mert rossz gyakorlatokat választanak! Éppen ezért elhoztam szakértőnk legjobb gyakorlatait!

Próbáld ki te is ezeket a szuper gyakorlatokat!

Rengeteg levelet kaptunk Facebook oldalunkon, az esetek többségében arra voltatok kíváncsiak, hogy hogyan lehet keskenyebb, és formásabb a csípőtök illetve a derekatok. Elnézést, hogy nem válaszoltam mindenkinek egyesével, de ez a cikk azért íródott, hogy többé ne legyen ez a kérdés senkinek sem kérdés. Elmondom, mit kell tenned ahhoz, hogy jobban mutass a strandon, gyakorlatokat is hoztam nektek, szóval ebben a cikkben megtaláltok mindent, amit kell!

 

Biztosan mindenkinél kényes téma a csípő, mivel képes egyik napról a másikra úszógumink nőni. Éppen ezért az első és legfontosabb szabály az, hogy figyeljünk oda arra, hogy mit eszünk! Emellett fontos az is, hogy milyen gyakorlatokat végzünk, illetve, hogy mozgunk-e egyáltalán. Ugyanis a kettő minden esetben csak együtt ér valamit! Azt is illene már tudnia mindenkinek, hogy helyi fogyás egyszerűen nem létezik, szóval hiába csinálod meg ezeket a gyakorlatokat, nem csak csípőből fogsz fogyni, viszont, ha alkalmazod ezeket a gyakorlatokat, akkor megadod az esélyét annak, hogy hamarabb eltűnjön az úszógumi.

hirdetes

 

A gyakorlatokat végezheted súlyokkal vagy anélkül is, edzettségi állapotod eldönti majd ezt! Mielőtt elkezded, minden esetben melegíts be, a törzset, a csípőt mozgasd jól át! Nézzük a gyakorlatokat.

 

Csípő és derékformáló 4 hetes otthoni torna

 

 

  • Heti 4-szer érdemes ezt a gyakorlatsort végigcsinálni.
  • Az első hét: 15 ismétlés mindegyikből 3 körben
  • A második hét: 15 ismétlés mindegyikből 4 körben
  • A harmadik hét: 20 ismétlés mindegyikből 3 körben
  • A negyedik hét: 20 ismétlés mindegyikből 4 körben

 

Először is szorítsunk a térdeink közé egy labdát, hajlítsuk be lábainkat kissé, a kezünkbe fogjunk súlyzót, ha súlyzóval nem megy, akkor nélküle forgassuk a törzsünket jobbra, majd balra. Ütemesen végezd a gyakorlatot, nem kell kapkodni, szépen nyugodtan. Egy jobbra és egy balra fordulás jelent természetesen egy ismétlést!

 

hirdetes

 

A kiinduló pozíciós vállszéles terpeszben állás, a súlyzókat emeljük magasba. Ezután emeljük fel a lábunkat, közben a súlyzókat közelítsük a vállunkhoz. Miközben engedjük le a lábunkat, nyomjuk a fejünk fölé a súlyzókat. Először egyik oldalra csináljuk meg az ismétlésszámot, majd a másikra. Érezni fogod, hogy a lábaid, a derekad, a csípőd és még a vállaid is mozognak, erősödnek!

 

 

Álljunk vállszéles terpeszben ismét, emeljük fel a súlyzót két kézzel fogva mellmagasságba, először jobbra forduljunk a törzsünkkel, majd balra, közben figyeljünk arra, hogy a csípőnk előre nézzen! Természetesen egy jobbra fordulás és egy balra fordulás számít egy ismétlésnek!

 

 

Ismét vállszéles terpeszben kell indítanunk a gyakorlatot. Vegyünk súlyzót mind a két kezünkbe! Először döntsük törzsünket jobbra, majd vissza, ismételjük meg annyiszor, ahányszor kell majd térjünk át a bal oldalra! 

 

 

Forrás: erezdmagadjol.hu

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Fitness és szórakozás egyben: így segít a trambulin a fogyásban!

2020-01-28

Fitness és szórakozás egyben: így segít a trambulin a fogyásban!

Unod az edzőtermet és a futás sem a Te sportod? Mutatunk egy sportot, amit nem csak imádni fogsz, de csak úgy olvadnak majd rólad a plusz kilók segítséével! Ismerd meg a trambulin előnyeit!

Hogyan kerülj formába gyorsan az újévben? Mutatunk 5 tippet!

2020-01-13

Hogyan kerülj formába gyorsan az újévben? Mutatunk 5 tippet!

Ha idén te is ezt fogadtad meg, akkor a legjobb helyen jársz, hiszen a következőkben mutatunk 5 szuper tippet, amivel ezt könnyedén végre hajtatod.

Így fogyhatsz szenvedés nélkül!

2020-01-06

Így fogyhatsz szenvedés nélkül!

Tartani egy szigorú diétát, valljuk be… nehéz. Csakúgy, mint minden nap elmenni az edzőterembe. De ha fogyni akarsz, valószínűleg próbáltad már mindkettőt – talán évekig. Tény, hogy sok ember egyszerűen képtelen betartani egy olyan étrendet, amiben nem eheti a kedvenc ételeit. Ha ez a forgatókönyv ismerősen hangzik, az még nem jelenti azt, hogy nem

Így fogyhatsz edzés nélkül

2019-11-28

Így fogyhatsz edzés nélkül

Fogyhatsz anélkül, hogy edzőterembe mennél? Persze. Ez azt jelenti, hogy nem is kéne mozognod? Egyáltalán nem. A legjobb eredményt és egészséget ugyanis úgy érheted el, ha helyesen táplálkozol és mozogsz is mellette. Nem azt javasoljuk, hogy távol tartsd magad az edzéstől, egyszerűen csak eláruljuk, hogy nem szükséges ahhoz edzőterembe menni, hogy

A nyári alak télen készül! Mutatjuk a legjobb mozgásformákat, amikkel elérheted az álomalakot!

2019-12-20

A nyári alak télen készül! Mutatjuk a legjobb mozgásformákat, amikkel...

A nyári alak télen készül! Ideje elkezdeni készülni a következő bikini szezonra, mutatjuk az 5 leghatékonyabb edzést, amivel te is elérheted az álom alakot!

A leglátványosabb testedzések nőknek

2019-11-21

A leglátványosabb testedzések nőknek

Nincs időd, pénzed vagy csak nem találsz egy megfelelő konditermet. Ezek nem mindig lehetnek kifogások! Cikkünkben elolvashatod a legkézenfekvőbb, de egyben leghatékonyabb módszereket a tested átalakításához, amelyekhez nem kell sok pénz, se idő, csak egy kis elszántság!

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
276 362
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
745 335
Közösség

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 175

Átlagos értékelés: 4.7