Diétás bejgli készítése - A legjobb diétás bejgli receptjei csak neked!

Készíts te is diétás bejglit, mutatom a legjobb receptet hozzá!

helloladies.hu

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

Karácsonykor sem kell a kilóktól félned, persze, ilyenkor mindenki csal egy kicsit, bevallom, hogy én is, de azért oda lehet figyelni arra, hogy mit eszünk. A most következő cikkben olyan bejgli receptet mutatok nektek, amit nyugodtan elkészíthetsz, mivel diétás, egészséges és még finom is!

Készíts te is diétás bejglit, mutatom a legjobb receptet hozzá!

Diétás bejgli, amit mindenkinek ajánlok!


Szerintem mindenki imádja a bejglit, én nem csak karácsonykor, hanem egész évben, az pedig szinte teljesen mindegy, hogy mákos, diós, kakaós vagy éppen gesztenyés, imádom mindet! A gondot mindenkinél az okozza, ami nálam is: annyira finom a bejgli, hogy nem lehet megállni egy-két szeletnél, sajnos!

 

Most viszont meg van a megoldás, nem kell lemondani erről a finomságról, elhoztam nektek a diétás bejgli receptjét! Nincsen nagy titokról szó, le kell cserélnünk a finomított szénhidrát forrásokat lassan felszívódókra.

 

Ezzel elérjük azt is, hogy a magasabb rosttartalomnak köszönhetően sokkal gyorsabban eltelítenek ezek a finomságok, és sokkal kevesebb szénhidrátot, kalóriát tartalmaznak!

 

 

Ha pedig a cukorbetegek beleszámolják az aznapi szénhidrát felvételükbe, nyugodtan fogyaszthatják, ugyanis nem emeli meg a vércukorszintet, nem alakul ki a tipikus édesség utáni sóvárgás, miután megettél belőle pár darabot. Nézzük a receptet, a következő oldalon megmutatom nektek! 

 

Hozzávalók (4 rúd beiglihez)


-0,5 kiló liszt (fele-fele arányban használtam dia-wellness süteményliszt koncentrátumot, és BL55 fehér lisztet)

-25 deka margarin (light lehetőleg)

-2 tojás + 1 a kenéshez

-mokkás kanál só

-3 evőkanál cukornak megfelelő természetes édesítő

-1 élesztő + pici tej + cukor (az élesztő futtatásához használt pici cukor nem okozhat problémát)


Töltelék


-Amennyi diót vagy mákot használunk, ugyanannyi természetes édesítőt (stevia, nyírfacukor) keverünk hozzá

-Citromhéj

-Mazsola

-Forró tej
 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
Család Egészség Egészséges táplálkozás Karácsony Recept
hirdetes
IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb lakberendezési hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.