notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Vége az úszóguminak!

Ég veled úszógumi

helloladies.hu
hirdetes

Úszógumi. Így hívja a köznyelv az alhasi vonalban kialakuló zsírlerakódást. Többfajta hatásos és eredményes módszer is létezik az úszógumi eltüntetésére. Tudni kell azonban, hogy az eltüntetett úszógumi hamar visszajöhet, ha az nem jár együtt egészséges táplálkozással, az életkornak megfelelő mozgással, megfelelő életvitellel - gyökeres életmód-változtatással.

Viszlát úszógumi

A stressz következménye: úszógumi


A nehezen ledolgozható zsírfelesleg kiváltó tényezője lehet a stressz is, pontosabban az ennek hatására termelődő kortizol. A stressz arra késztetheti a szervezetet, hogy ragaszkodjon nem épp csinos úszógumijához. A tartós idegesség/ idegeskedés hatására az agy serkenti a kortizol, a küzdelemre vagy menekülésre késztető hormon, termelését. A legújabb kutatások szerint a magas kortizolszint növeli az étvágyat – ilyenkor főleg szénhidrátot vagy zsírt kíván a szervezet.

 

Megoldás: minden, ami a stresszt csökkenti, legyen az meditáció, sport, kényeztető masszázs. Fontos a megfelelő mennyiségű, napi 7-9 óra alvás, C- és E vitamin fogyasztása. Minden nap szakítsunk időt öt perc mentális lazításra. Csukjuk be a szemünket, és képzeljünk el valami várva várt kellemes helyzetet. Sokat segíthet az is, ha folyamatosan leírja, ami bosszantja. Ha a jegyzeteit átnézve, egy-egy személy vagy helyzet többször is előfordul, érdemes elgondolkozni rajta, min és hogyan kellene változtatnia.

hirdetes

 

 

Figyeljünk az étrendre

hirdetes

 

A diéta célja a napi energiabevitel szinten tartása. Az interneten található táblázatok segítségével gyorsan kiszámolhatjuk a testalkatunknak, életmódunknak, korunknak megfelelő napi szükséges kalóriamennyiséget. A diéta lényege, hogy ennél valamivel kevesebbet fogyasszunk naponta. Ha ezt sikerül folyamatosan betartani, máris nagy lépést tettünk a vágyott cél felé. Hiszen ha kiürül a felgyűlt szénhidrát a szervezetünkből, ha nem kap kellő utánpótlást, a raktározott zsírokat kezdi lebontani.

 

Együnk minél több zöldséget és gyümölcsöt, Kerüljük az édességet, a zsíros húsokat, a kávét, a kakaót, az alkoholt. Nincs szükség viszont a tejtermékek száműzésére. Az alacsony kalciumtartalmú diéta nemhogy csökkentené a kellemetlen pocakot, inkább növeli. Amerikai kutatók kimutatták, hogy a magas kalciumtartalmú fogyókúra serkenti a zsírégetést, különösen a hasi tájékon. Ugyanis ha a szervezetben nincs elég kalcium, egy kalcitriol nevű hormont termel, amely arra ösztönzi a zsírsejteket, hogy inkább raktározzanak, mint égessenek zsírt. A kalcitriol különösen nagy hatással van a has nagyságára, mivel kortizol termelésére is serkenti a zsírsejteket.

 

A kortizol pedig azt az utasítást adja a sejteknek, hogy ragaszkodjanak a zsírhoz. Tehát juttassunk a szervezetünkbe megfelelő mennyiségű kalciumot, és az ellenkezője történik: a sejtek megszabadulnak a zsírtól. Fogyasszunk naponta háromszor-négyszer alacsony zsírtartalmú tejterméket. Igyunk egy csésze tejet, együnk egy pohár alacsony zsírtartalmú joghurtot vagy egy-két szelet kemény sajtot. Így nem az izmokból, hanem a felesleges zsírból veszítünk.

 

Forrás: http://www.natursziget.com/

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Fitness és szórakozás egyben: így segít a trambulin a fogyásban!

2020-01-28

Fitness és szórakozás egyben: így segít a trambulin a fogyásban!

Unod az edzőtermet és a futás sem a Te sportod? Mutatunk egy sportot, amit nem csak imádni fogsz, de csak úgy olvadnak majd rólad a plusz kilók segítséével! Ismerd meg a trambulin előnyeit!

Hogyan kerülj formába gyorsan az újévben? Mutatunk 5 tippet!

2020-01-13

Hogyan kerülj formába gyorsan az újévben? Mutatunk 5 tippet!

Ha idén te is ezt fogadtad meg, akkor a legjobb helyen jársz, hiszen a következőkben mutatunk 5 szuper tippet, amivel ezt könnyedén végre hajtatod.

Így fogyhatsz szenvedés nélkül!

2020-01-06

Így fogyhatsz szenvedés nélkül!

Tartani egy szigorú diétát, valljuk be… nehéz. Csakúgy, mint minden nap elmenni az edzőterembe. De ha fogyni akarsz, valószínűleg próbáltad már mindkettőt – talán évekig. Tény, hogy sok ember egyszerűen képtelen betartani egy olyan étrendet, amiben nem eheti a kedvenc ételeit. Ha ez a forgatókönyv ismerősen hangzik, az még nem jelenti azt, hogy nem

Így fogyhatsz edzés nélkül

2019-11-28

Így fogyhatsz edzés nélkül

Fogyhatsz anélkül, hogy edzőterembe mennél? Persze. Ez azt jelenti, hogy nem is kéne mozognod? Egyáltalán nem. A legjobb eredményt és egészséget ugyanis úgy érheted el, ha helyesen táplálkozol és mozogsz is mellette. Nem azt javasoljuk, hogy távol tartsd magad az edzéstől, egyszerűen csak eláruljuk, hogy nem szükséges ahhoz edzőterembe menni, hogy

A nyári alak télen készül! Mutatjuk a legjobb mozgásformákat, amikkel elérheted az álomalakot!

2019-12-20

A nyári alak télen készül! Mutatjuk a legjobb mozgásformákat, amikkel...

A nyári alak télen készül! Ideje elkezdeni készülni a következő bikini szezonra, mutatjuk az 5 leghatékonyabb edzést, amivel te is elérheted az álom alakot!

A leglátványosabb testedzések nőknek

2019-11-21

A leglátványosabb testedzések nőknek

Nincs időd, pénzed vagy csak nem találsz egy megfelelő konditermet. Ezek nem mindig lehetnek kifogások! Cikkünkben elolvashatod a legkézenfekvőbb, de egyben leghatékonyabb módszereket a tested átalakításához, amelyekhez nem kell sok pénz, se idő, csak egy kis elszántság!

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
276 362
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
745 335
Közösség

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 150

Átlagos értékelés: 4.9