notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Vége az úszóguminak!

hirdetes

Ég veled úszógumi

helloladies.hu

Úszógumi. Így hívja a köznyelv az alhasi vonalban kialakuló zsírlerakódást. Többfajta hatásos és eredményes módszer is létezik az úszógumi eltüntetésére. Tudni kell azonban, hogy az eltüntetett úszógumi hamar visszajöhet, ha az nem jár együtt egészséges táplálkozással, az életkornak megfelelő mozgással, megfelelő életvitellel - gyökeres életmód-változtatással.

Viszlát úszógumi

A stressz következménye: úszógumi


A nehezen ledolgozható zsírfelesleg kiváltó tényezője lehet a stressz is, pontosabban az ennek hatására termelődő kortizol. A stressz arra késztetheti a szervezetet, hogy ragaszkodjon nem épp csinos úszógumijához. A tartós idegesség/ idegeskedés hatására az agy serkenti a kortizol, a küzdelemre vagy menekülésre késztető hormon, termelését. A legújabb kutatások szerint a magas kortizolszint növeli az étvágyat – ilyenkor főleg szénhidrátot vagy zsírt kíván a szervezet.

Megoldás: minden, ami a stresszt csökkenti, legyen az meditáció, sport, kényeztető masszázs. Fontos a megfelelő mennyiségű, napi 7-9 óra alvás, C- és E vitamin fogyasztása. Minden nap szakítsunk időt öt perc mentális lazításra. Csukjuk be a szemünket, és képzeljünk el valami várva várt kellemes helyzetet. Sokat segíthet az is, ha folyamatosan leírja, ami bosszantja. Ha a jegyzeteit átnézve, egy-egy személy vagy helyzet többször is előfordul, érdemes elgondolkozni rajta, min és hogyan kellene változtatnia.

hirdetes

 

Figyeljünk az étrendre

hirdetes

A diéta célja a napi energiabevitel szinten tartása. Az interneten található táblázatok segítségével gyorsan kiszámolhatjuk a testalkatunknak, életmódunknak, korunknak megfelelő napi szükséges kalóriamennyiséget. A diéta lényege, hogy ennél valamivel kevesebbet fogyasszunk naponta. Ha ezt sikerül folyamatosan betartani, máris nagy lépést tettünk a vágyott cél felé. Hiszen ha kiürül a felgyűlt szénhidrát a szervezetünkből, ha nem kap kellő utánpótlást, a raktározott zsírokat kezdi lebontani.

Együnk minél több zöldséget és gyümölcsöt, Kerüljük az édességet, a zsíros húsokat, a kávét, a kakaót, az alkoholt. Nincs szükség viszont a tejtermékek száműzésére. Az alacsony kalciumtartalmú diéta nemhogy csökkentené a kellemetlen pocakot, inkább növeli. Amerikai kutatók kimutatták, hogy a magas kalciumtartalmú fogyókúra serkenti a zsírégetést, különösen a hasi tájékon. Ugyanis ha a szervezetben nincs elég kalcium, egy kalcitriol nevű hormont termel, amely arra ösztönzi a zsírsejteket, hogy inkább raktározzanak, mint égessenek zsírt. A kalcitriol különösen nagy hatással van a has nagyságára, mivel kortizol termelésére is serkenti a zsírsejteket.

A kortizol pedig azt az utasítást adja a sejteknek, hogy ragaszkodjanak a zsírhoz. Tehát juttassunk a szervezetünkbe megfelelő mennyiségű kalciumot, és az ellenkezője történik: a sejtek megszabadulnak a zsírtól. Fogyasszunk naponta háromszor-négyszer alacsony zsírtartalmú tejterméket. Igyunk egy csésze tejet, együnk egy pohár alacsony zsírtartalmú joghurtot vagy egy-két szelet kemény sajtot. Így nem az izmokból, hanem a felesleges zsírból veszítünk.

Forrás: http://www.natursziget.com/

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

A legjobb zsírégető gyakorlatok!

2020-09-01

A legjobb zsírégető gyakorlatok!

Készen állsz kicsit felgyorsítani a szívverésedet, hogy zsírt égethess – gyorsan? Próbáld ki azokat az edzéseket, amik kifejezetten a fogyást célozzák meg, segítenek az izomépítésben és még szórakoztatóak is!

Elmondom, hogy miért nem fogysz le!

2020-09-21

Elmondom, hogy miért nem fogysz le!

Sok esetben hiába dolgozunk keményen, hogy megszabaduljunk néhány kilótól, egyszerűen nem megy, ami frusztráló és nem kell sok idő, hogy elvegye a motivációnkat. Lehet, hogy vannak dolgok, amiket csinálsz (vagy nem csinálsz), ami megnehezíti a fogyást és még csak nem is tudsz róla. Lássuk mik ezek, hogy végre elérhesd a célodat!

Módszerek, amikkel sokat tehetsz az egészségedért és 1 percbe telnek

2020-09-15

Módszerek, amikkel sokat tehetsz az egészségedért és 1 percbe telnek

Ha szeretnénk megőrizni az egészségünket, az sok időt vehet igénybe, hosszútávon azonban mindenképp megéri, sőt az apró lépések is sokat számítanak. Vannak dolgok, amikre 60 másodperc is bőven elég és csodákat művelnek a testtel. Itt van néhány módszer, ami sokat tesz az egészségért és kevesebb, mint 1 percbe telik!

Ezért fogyassz te is acai berryt!

2020-09-01

Ezért fogyassz te is acai berryt!

Az acai berry gyümölcs Dél-Amerikában, Brazíliában, Peruban honos, bogyói pedig tele vannak tápanyagokkal. Az acai pálmán nő, lilás színe van, az íze valahová a szeder és az étcsokoládé közé sorolható. Milyen hatással van a testre, ha rendszeresen fogyasztjuk?

Zsírégető ételek nőknek!

2020-08-24

Zsírégető ételek nőknek!

Tudtad, hogy vannak ételek, amik nagyon megnehezítik a fogyást? Szerencsére azonban vannak olyanok is, amik segítenek, hogy leolvadjanak a kilók! Bemutatjuk, melyek ezek!

Házi praktikák ízületi gyulladás és fájdalmak kezelésére

2020-09-22

Házi praktikák ízületi gyulladás és fájdalmak kezelésére

Az ízületi gyulladás, illetve fájdalmak nagyon sok embert érintenek és az orvostudomány egyelőre sajnos csak fájdalomcsillapítókkal tud ellene harcolni. Habár ezek működnek, nyilván nem megoldás és hosszútávon sok mellékhatásuk lehet. Az otthoni gyógymódok, valamint a mozgás is nagyon hatásosak. Bemutatjuk a legjobb módszereket, amik csökkentik a f


Alakformálás Edzésmódok Egészséges életmód Egészséges táplálkozás Fogyás Fogyókúra