Egészséges nasik, amiket a fogyókúra alatt is bűntudat nélkül fogyaszthatsz

Egészséges nasik, amiket a fogyókúra alatt is bűntudat nélkül fogyaszthatsz

helloladies.hu

Nassolni egészségesen is lehet. Mutatunk néhány olyan rágcsát, amit a fogyókúrád alatt is bűntudat nélkül fogyaszthatsz, valamint az egészségedre sem ártalmas!

Egészséges nasik, amiket a fogyókúra alatt is bűntudat nélkül fogyaszthatsz

Sokan egész nap próbálnak ellenállni egy kis nassolásnak, aztán vacsora után már nem bírják tovább és elfogyasztanak egy csokit, egy zacskó chipset…

 

A boltban kapható rágcsák általában rengeteg adalékanyagot, szénhidrátot és zsírt tartalmaznak, ami nemcsak az alakodnak, de az egészségednek sem tesz jót. Mutatunk néhány egészséges nasit, amit a fogyókúrád alatt is bűntudat nélkül fogyaszthatsz és az egészségedre sem ártalmasak!

 

Zöldségek


A nyers zöldségek rengeteg vitamint és nagyon kevés kalóriát tartalmaznak.

 

Gyümölcsök


A gyümölcs önmagában is finom és egészséges nasi, de salátát is készíthetsz belőle.

 

Sajt


A csökkentett zsírtartalmú sajtok is tökéletes nassolnivalók, akár gyümölccsel, zöldséggel is fogyaszthatod őket.

 

 

Joghurt


Alacsony zsírtartalmú vagy zsírmentes joghurt is megfelelő erre a célra. Ha nem szereted a natúr változatot, nyugodtan feldobhatod pár friss gyümölccsel.

 

Mogyoró


A mogyoró hozzájárul a szív és érrendszeri betegségek megelőzésében, valamint tele van vitaminokkal.

 

Mandula


A magvakat nyugodtan fogyaszthatod a diétád alatt is, ám mindenképp mértékkel tedd azt! A mandula jót tesz a szívnek.

 

 

Túró


Túróból a zsírszegény változatot válaszd, fogyaszthatod akár gyümölccsel is.

 

Almachips


Ha egy kis rágcsára vágysz, próbáld ki az almachipset! A szárított almaszirmokat otthon is el tudod készíteni: mosd meg az almákat, majd karikázd fel őket, ezután pedig szárítsd ki egy sütőpapírral bélelt tepsiben.
 

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS
Alakformálás Egészséges életmód Egészséges táplálkozás Fogyás Fogyókúra