notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Háromgyakorlatos zsírégető edzésterv a hatékony alakformálásért

hirdetes

Háromgyakorlatos zsírégető edzésterv!

helloladies.hu

A has körül lerakódott zsírpárnák habár kényelmetlenek, ez messze nem a legrosszabb tulajdonságuk. Az itt lerakódott zsírfelesleg ugyanis olyan súlyos egészségügyi problémákkal áll kapcsolatban, mint a szívbetegség, a cukorbetegség és a stroke.

Háromgyakorlatos zsírégető edzésterv a hatékony alakformálásért

Több kutatás is rávilágított már e felesleg veszélyeire. Az eredmények arra engednek következtetni, hogy akik hosszú életet szeretnének élni, azoknak erősen ajánlott megdolgoztatniuk az ezen a tájékon elhelyezkedő központi izmokat. A következőkben egy háromnapos edzéstervet mutatunk be, amik nem csak a hasat, de a test más részeit is megmozgatják. A legjobb az egészben, hogy még a legsűrűbb napirendben is időt lehet találni rájuk – mindössze 6 percre lesz szükséged (de ne felejts el nyújtani egy kicsit előttük)!

Első nap

Az első nap nagyjából 5 percet kell majd a mozgásra szánnod. Ha van elég időd és úgy érzed, hogy menne tovább, akkor nyugodtan csináld végig az egész gyakorlatsort kétszer.

A felhőkarcoló

Ereszkedj nyújtott plank pozícióba és feszítsd be a farizmaidat. Fordítsd ki a tested balra egészen addig, míg oldalsó plank pozícióba nem érkezel. Ez után emeld fel a bal karodat és nyújtsd ki magad felett úgy, hogy párhuzamos legyen a testedet támasztó karoddal. Ez után ereszd le a karodat, majd ismételd el a gyakorlatot a másik oldaladon is. Oldalanként 10-10 emelést csinálj.

 

Ablaktörlő

Az alap pozícióhoz feküdj a szőnyegedre, oldalra kinyújtott karokkal, lefelé néző tenyerekkel. Húzd fel a térdeidet, majd egyenesítsd ki és emeld fel a lábaidat magasra, egymás mellett tartva őket. Kezdd el jobbra, majd balra hajlítani a lábaidat, hasonlóan egy ablaktörlő mozgásához. A gyakorlat közben ügyelj rá, hogy a hátad végig a szőnyegen maradjon. Mindkét oldalra 10-10 döntést végezz.

hirdetes

 

Laposkúszás

Ereszkedj könyékplank pozícióba és feszítsd be a farizmaidat. Lépj néhányat előre a karjaiddal és lábaiddal. Ez után lépkedj vissza oda, ahonnan indultál. Próbáld megtartani a csípődet úgy, hogy tested párhuzamos legyen a padlóval. Próbálj összesen 36 lépést végezni. A következő oldalon folytatom!

Második nap – A második napon négy, valamivel nehezebb gyakorlat vár rád!

Breaktáncos

Ereszkedj nyújtott plank pózba. Csúsztasd át a bal lábadat a jobb alatt, és a talpad külső élével érintsd meg a padlót a jobb lábad mellett. Ez után húzd vissza a bal lábad, és ismételd el a gyakorlatot a jobbal is. Mindkét lábaddal 15-ször végezd el a gyakorlatot.

 

Ejtőernyős

Feküdj a hasadra és helyezd a tenyereid a fejed mögé. Emeld fel a karjaidat és a lábaidat is, eközben pedig feszítsd be a farizmaidat. Próbáld 30 másodpercig megtartani ezt a pozíciót, majd térj vissza a kiinduló pózba.

 

Hanyatt bogár

Feküdj a hátadra. Emeld a karjaidat a plafon irányába, térdeidet pedig húzd fel és hajlítsd be őket 90 fokban (mintha egy asztal mellett ülnél, amire letetted a karjaid). Ez után nyújtsd ki a füled mellett (a testeddel párhuzamosan) a jobb karodat és tedd le a jobb lábadat is, szintén kinyújtva. Emeld vissza a végtagjaid, majd ismételd el a gyakorlatot a másik oldallal is. Ha egy kis változatosságot szeretnél vinni bele, akkor próbálkozhatsz egy kar és két láb mozgatásával, vagy az összes végtagoddal is végezheted a gyakorlatot egyszerre. Oldalanként 10-10 ismétlést végezz.

hirdetes

 

Cérnafűzés

Ereszkedj nyújtott plank pózba, majd abból oldalsó plankbe. Fordítsd csípődet a padló felé, a szabad karoddal pedig nyúlj a hátad mögé a tested alatt (mintha egy tűbe fűznél bele egy cérnát). Ez után fordulj vissza oldalsó plankbe és ismételd el a gyakorlatot. Ha kész, akkor válts a másik oldaladra – oldalanként 10-10 fűzést csinálj.

Harmadik nap – Elérkeztünk az utolsó, és egyben legnagyobb kihívást jelentő naphoz. Ez már a célegyenes, szóval ne add fel!

Lábemelés

Ereszkedj oldalsó könyékplankbe. Emeld fel a fenti lábadat, hogy lábaid V-alakot formáljanak, majd ereszd le. Végig ügyelj rá, hogy lábujjaid előrefelé mutassanak. Ha kész van 10 emelés, jöhet a másik oldal.

 

Oldalsó felülés lábemeléssel

Kezdésképpen feküdj az oldaladra. Az alsó karod feküdjön párhuzamosan a tested mellett, a felső karodat pedig helyezd a fejed mögé, mint a sima felüléseknél. Emeld fel mindkét lábad (egymás mellett tartva őket), és a felső testedet – igyekezz felső könyöködet a térdeid irányába nyújtani. Eközben testedet csupán a csípőd és a lent maradt kezed támasztják. Összesen 10 felülés után válts a másik oldaladra.

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

A legjobb zsírégető gyakorlatok!

2020-09-01

A legjobb zsírégető gyakorlatok!

Készen állsz kicsit felgyorsítani a szívverésedet, hogy zsírt égethess – gyorsan? Próbáld ki azokat az edzéseket, amik kifejezetten a fogyást célozzák meg, segítenek az izomépítésben és még szórakoztatóak is!

Legalább ennyit kell mozognod egy héten!

2020-08-26

Legalább ennyit kell mozognod egy héten!

Tudjuk, hogy a mozgás elengedhetetlen része az egészségnek, azonban mégis számtalan kifogással állunk elő, hogy miért nem csinálunk semmit. Ha te is ebbe a kategóriába tartozol és további motivációra van szükséged, jó ha tudod, hogy napi csupán néhány perc edzés is tehet azért, hogy tovább élj!

Ezért kellene sárgadinnyés vizet innod!

2020-08-24

Ezért kellene sárgadinnyés vizet innod!

A sárgadinnye nagyon finom magában, más gyümölcsökkel együtt és smoothie-ként fogyasztva is, de tudtad, hogy frissítő és egészséges vizet is készíthetsz belőle? Finom és tápanyagban gazdag módja, hogy kicsit feldobd a napi folyadékbeviteledet!

Módszerek, amikkel sokat tehetsz az egészségedért és 1 percbe telnek

2020-09-15

Módszerek, amikkel sokat tehetsz az egészségedért és 1 percbe telnek

Ha szeretnénk megőrizni az egészségünket, az sok időt vehet igénybe, hosszútávon azonban mindenképp megéri, sőt az apró lépések is sokat számítanak. Vannak dolgok, amikre 60 másodperc is bőven elég és csodákat művelnek a testtel. Itt van néhány módszer, ami sokat tesz az egészségért és kevesebb, mint 1 percbe telik!

Így fogyhatsz 2 hét alatt!

2020-08-18

Így fogyhatsz 2 hét alatt!

Gyorsan akarsz eredményt elérni és ehhez néhány hatékony stratégiára van szükséged? Fitnesz szakértők osztották meg legjobb tippjeiket, hogyan fogyhatsz mindössze két hét alatt!

Zsírégető ételek nőknek!

2020-08-24

Zsírégető ételek nőknek!

Tudtad, hogy vannak ételek, amik nagyon megnehezítik a fogyást? Szerencsére azonban vannak olyanok is, amik segítenek, hogy leolvadjanak a kilók! Bemutatjuk, melyek ezek!


Alakformálás Egészséges életmód