notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Háromgyakorlatos zsírégető edzésterv a hatékony alakformálásért

Háromgyakorlatos zsírégető edzésterv a hatékony alakformálásért

helloladies.hu
hirdetes

A has körül lerakódott zsírpárnák habár kényelmetlenek, ez messze nem a legrosszabb tulajdonságuk. Az itt lerakódott zsírfelesleg ugyanis olyan súlyos egészségügyi problémákkal áll kapcsolatban, mint a szívbetegség, a cukorbetegség és a stroke.

Háromgyakorlatos zsírégető edzésterv a hatékony alakformálásért

Több kutatás is rávilágított már e felesleg veszélyeire. Az eredmények arra engednek következtetni, hogy akik hosszú életet szeretnének élni, azoknak erősen ajánlott megdolgoztatniuk az ezen a tájékon elhelyezkedő központi izmokat. A következőkben egy háromnapos edzéstervet mutatunk be, amik nem csak a hasat, de a test más részeit is megmozgatják. A legjobb az egészben, hogy még a legsűrűbb napirendben is időt lehet találni rájuk – mindössze 6 percre lesz szükséged (de ne felejts el nyújtani egy kicsit előttük)!

 

Első nap

 

Az első nap nagyjából 5 percet kell majd a mozgásra szánnod. Ha van elég időd és úgy érzed, hogy menne tovább, akkor nyugodtan csináld végig az egész gyakorlatsort kétszer.

 

A felhőkarcoló

 

Ereszkedj nyújtott plank pozícióba és feszítsd be a farizmaidat. Fordítsd ki a tested balra egészen addig, míg oldalsó plank pozícióba nem érkezel. Ez után emeld fel a bal karodat és nyújtsd ki magad felett úgy, hogy párhuzamos legyen a testedet támasztó karoddal. Ez után ereszd le a karodat, majd ismételd el a gyakorlatot a másik oldaladon is. Oldalanként 10-10 emelést csinálj.

 

 

Ablaktörlő

 

Az alap pozícióhoz feküdj a szőnyegedre, oldalra kinyújtott karokkal, lefelé néző tenyerekkel. Húzd fel a térdeidet, majd egyenesítsd ki és emeld fel a lábaidat magasra, egymás mellett tartva őket. Kezdd el jobbra, majd balra hajlítani a lábaidat, hasonlóan egy ablaktörlő mozgásához. A gyakorlat közben ügyelj rá, hogy a hátad végig a szőnyegen maradjon. Mindkét oldalra 10-10 döntést végezz.

hirdetes

 

 

Laposkúszás

 

Ereszkedj könyékplank pozícióba és feszítsd be a farizmaidat. Lépj néhányat előre a karjaiddal és lábaiddal. Ez után lépkedj vissza oda, ahonnan indultál. Próbáld megtartani a csípődet úgy, hogy tested párhuzamos legyen a padlóval. Próbálj összesen 36 lépést végezni. A következő oldalon folytatom!

 

Háromgyakorlatos zsírégető edzésterv a hatékony alakformálásért

Második nap – A második napon négy, valamivel nehezebb gyakorlat vár rád!

 

 

Breaktáncos

 

Ereszkedj nyújtott plank pózba. Csúsztasd át a bal lábadat a jobb alatt, és a talpad külső élével érintsd meg a padlót a jobb lábad mellett. Ez után húzd vissza a bal lábad, és ismételd el a gyakorlatot a jobbal is. Mindkét lábaddal 15-ször végezd el a gyakorlatot.

 

 

Ejtőernyős

 

Feküdj a hasadra és helyezd a tenyereid a fejed mögé. Emeld fel a karjaidat és a lábaidat is, eközben pedig feszítsd be a farizmaidat. Próbáld 30 másodpercig megtartani ezt a pozíciót, majd térj vissza a kiinduló pózba.

 

 

Hanyatt bogár

 

Feküdj a hátadra. Emeld a karjaidat a plafon irányába, térdeidet pedig húzd fel és hajlítsd be őket 90 fokban (mintha egy asztal mellett ülnél, amire letetted a karjaid). Ez után nyújtsd ki a füled mellett (a testeddel párhuzamosan) a jobb karodat és tedd le a jobb lábadat is, szintén kinyújtva. Emeld vissza a végtagjaid, majd ismételd el a gyakorlatot a másik oldallal is. Ha egy kis változatosságot szeretnél vinni bele, akkor próbálkozhatsz egy kar és két láb mozgatásával, vagy az összes végtagoddal is végezheted a gyakorlatot egyszerre. Oldalanként 10-10 ismétlést végezz.

hirdetes

 

 

Cérnafűzés

 

Ereszkedj nyújtott plank pózba, majd abból oldalsó plankbe. Fordítsd csípődet a padló felé, a szabad karoddal pedig nyúlj a hátad mögé a tested alatt (mintha egy tűbe fűznél bele egy cérnát). Ez után fordulj vissza oldalsó plankbe és ismételd el a gyakorlatot. Ha kész, akkor válts a másik oldaladra – oldalanként 10-10 fűzést csinálj.

 

Háromgyakorlatos zsírégető edzésterv a hatékony alakformálásért

Harmadik nap – Elérkeztünk az utolsó, és egyben legnagyobb kihívást jelentő naphoz. Ez már a célegyenes, szóval ne add fel!

 

 

Lábemelés

 

Ereszkedj oldalsó könyékplankbe. Emeld fel a fenti lábadat, hogy lábaid V-alakot formáljanak, majd ereszd le. Végig ügyelj rá, hogy lábujjaid előrefelé mutassanak. Ha kész van 10 emelés, jöhet a másik oldal.

 

 

Oldalsó felülés lábemeléssel

 

Kezdésképpen feküdj az oldaladra. Az alsó karod feküdjön párhuzamosan a tested mellett, a felső karodat pedig helyezd a fejed mögé, mint a sima felüléseknél. Emeld fel mindkét lábad (egymás mellett tartva őket), és a felső testedet – igyekezz felső könyöködet a térdeid irányába nyújtani. Eközben testedet csupán a csípőd és a lent maradt kezed támasztják. Összesen 10 felülés után válts a másik oldaladra.

 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Gyors gyakorlatok a fogyásért és izmosodásért

2019-09-12

Gyors gyakorlatok a fogyásért és izmosodásért

Manapság az embereknek hatékony, és időtakarékos mozgásra van szükségük. Miért? Mert a szoros időbeosztásunk mellett egyszerűen nem fér bele más. A jó hír, hogy úgy is mozoghatunk hatékonyan, hogy nem kell egy órát a zsúfolt edzőteremben töltenünk. Persze ehhez meg kell tudnunk különböztetni a gyorsan legyünk fittek szemetet és a tényleges tudomány

A stílusos spotruházat garantáltan segít abban, hogy rászánd magad az edzésekre

2019-07-10

A stílusos spotruházat garantáltan segít abban, hogy rászánd magad az edzésekre

Ha nehezen szánod rá magad az edzésekre, akkor válassz kényelmes és megfelelő sportruhát, meghozza a kedved az edzésekhez. Néhány tipp, ami segít a választásban.

Mindent a striákról

2019-06-06

Mindent a striákról

A striák sok nő életét megkeserítik. A legtöbben úgy gondolják, hogy csak méregdrága kezelésekkel vethetnek véget ennek a problémának, pedig házi praktikákkal is orvosolható.

Egy forradalmian új technológia a plasztikai sebészetben

2019-05-06

Egy forradalmian új technológia a plasztikai sebészetben

Manapság a plasztikai beavatkozásokat sokan igénybe veszik, hiszen gyors megoldást kínálnak a különböző problémákra. Léteznek sebészeti és nem sebészeti beavatkozások is, amelyekkel tartós eredmények érhetők el. Mivel hamarosan itt a bikini szezon, mindenki tökéletes alakot szeretne, azonban lehetséges, hogy még nem érted el Te sem azt az eredményt

Narancsbőr-Mit tegyünk ellene?

2019-04-09

Narancsbőr-Mit tegyünk ellene?

A cellulit nem zsírfelhalmozódás. Sovány embereknél is megjelenhet a narancsbőr. A zsír és a narancsbőr közt csupán annyi az összefüggés, hogy a megnövekedett zsírsejtek ránehezednek a zsírüregek közti kötőszövetre, ez pedig kihat a bőr simaságára és feszességére.

30 napos edzésterv hasra!

2019-04-02

30 napos edzésterv hasra!

Formáld hasadat te is, hoztam nektek egy harminc napos nagyon szuper edzéstervet, amit mindenkinek ajánlok! A végeredmény: formás és lapos has! Próbáld ki minél hamarabb!

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
310 137
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
4 062 292
Közösség

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 139

Átlagos értékelés: 4.8