notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Has és fenék gyakorlat, amit otthon is végezhetsz

Has és fenék gyakorlat, amit otthon is elvégezhetsz

helloladies.hu
hirdetes

Ha szeretnél szép, tónusos izmokat, de nincs időd elmenni edzőterembe, akkor ezeket a gyakorlatokat Neked találtuk ki. Csak néhány percet vesz igénybe, hetente háromszor, és mégis csodás, látványos fejlődést lehet vele elérni, esetleg szinten tartani a már elért formát.

Két gyakorlat, ami formálja a feneket és a hasat

A gyakorlatok mellé érdemes az elején bevezetni egy 30 perces kardio edzést, szintén heti három alkalommal. Kezdőknél egy intenzív séta is megfelelő lehet, vagy 15 perc séta, 15 perc kocogás. Aki kicsit jobb kondícióban van, az a futással és a biciklizéssel is próbálkozhat, hogy égesse a kalóriákat. Ha a kardio edzés megvolt, jöhet a két gyakorlat:

 

1, Lebegő biciklizés - a feszes has gyakorlata

 

 


Ezzel a gyakorlattal remekül fejlesztheted a hasad, és hatékonyabb mint a sima felülés vagy hasprés.

 

A lépései:

-Feküdj a hátadra, hajlítsd be a térded, és emeld fel a lábát, amíg a térded a csípőd fölé kerül és párhuzamos a padlóval.

hirdetes

 

-Kulcsold össze a kezed a tarkódon, és húzd magad a hasadhoz, amíg a vállad elemelkedik a padlótól.

 

-Fújd ki a levegőt, és hajolj a bal térdedhez, miközben a jobb lábadat nyújtod a levegőben.

 

-Térj vissza a kiinduló helyzetbe, hogy a vállad visszaérjen a padlóra.

 

-Ismételd meg ezt jobb oldalra is, hajolj a jobb térdedhez, és közben nyújtsd a bal lábad

 

-Ismételd meg 4x20

 

2, Guggolás – a kerek fenék titka

 

 

Ha kerek feneket, formás idomokat szeretnél, akkor meg kell tanulnod ezt a gyakorlatot. 

 

A lépései:

-Állj fel egyenesen, váll széles terperszben, úgy hogy a lábaid párhuzamosak legyenek.

 

-Guggolj le úgy, mintha egy székre próbálnál leülni, told hátra a feneked, de a hátad maradjon egyenes

 

-Igyekezz úgy végezni a gyakorlatot, hogy a térded ne menjen a lábfejed elé

 

-Ahogy állsz fel, told felfelé a mellkasod, hogy ezzel egyenesen tartsd a hátad

 

-Amikor felérkezel, ne feszítsd ki teljesen a lábad, hogy ne terheld a térdizületed, csak ¾-ig gyere fel, majd indíthatod a következő guggolást.

 

-A gyakorlatot nehezítheted súllyal a kezedben, vagy a válladon.

 

-Ismételd meg: 4x10

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Ezért nem megy a fogyás...

2020-01-10

Ezért nem megy a fogyás...

Sokak egyik kitűzött célja a fogyás, de ez határozottan egy olyan dolog, amiről könnyebb beszélni, mint elérni. Az emberek mindenféle tippet és trükköt kipróbálnak és sok diétának adnak egy esélyt, de még így sem könnyű feladat. Valójában sokan azok közül, akiknek sikerül is lefogyniuk, néhány éven belül vissza is szedik magukra a leadott kilókat.

Lefekvés előtt igyál te is aranytejet!

2019-12-05

Lefekvés előtt igyál te is aranytejet!

A kurkuma gyógyhatásai már régóta ismertek, mégis általában fűszerként használjuk. Viszont nem csak íze miatt érdemes fogyasztani, mert mint kiderült kiválóan oldja a stresszt, valamint tejjel kombinálva erőteljes változásokat okoz a testben. Ebben a cikkben arról lesz szó, hogy mi történik a testben, ha minden lefelvés előtt iszol kurkumás tejet,

Mindennapi szokások, amik sokat öregítenek rajtunk!

2020-01-07

Mindennapi szokások, amik sokat öregítenek rajtunk!

Vannak szokások, amiktől sokkal gyorsabban öregszünk, de ha képesek vagyunk ezeket felismerni, könnyű változtatni rajtuk, hogy a testünk és az elménk is fiatalabb maradjon.

Így szabadulhatsz meg az úszógumitól edzés nélkül

2020-01-21

Így szabadulhatsz meg az úszógumitól edzés nélkül

Az úszógumi nem csak akkor kellemetlen, ha arra kerül sor, hogy bele kellene férnünk a kedvenc ruhánkba, de komoly egészségügyi problémákkal is összekapcsolható. Nézzük, mi az a 8 szuper technika, ami segít eltüntetni az úszógumit otthon, természetesen.

A leggyakoribb vitaminhiányok, ami szinte mindenkinek van

2020-01-21

A leggyakoribb vitaminhiányok, ami szinte mindenkinek van

Melyek a leggyakoribb vitaminhiányok, amelyek sok embert érintenek úgy, hogy a legtöbben még csak nem is tudnak róla? Erről lesz szó a következőkben, megtudhatjátok, hogy az egyes vitaminok hiánya milyen tünetekkel párosul, és melyek a legjobb források, amiből könnyebben hozzájuthatunk ezekhez a fontos anyagokhoz.

Mi történik a testtel, ha nem jut elég D-vitaminhoz?

2020-01-14

Mi történik a testtel, ha nem jut elég D-vitaminhoz?

Nagyon sok ember szervezetében alacsony a D vitaminszint és már egy kisebb hiány is tünetek megjelenéséhez vezethet, illetve növeli bizonyos betegségek kialakulásának kockázatát, mint például a szívbetegség. A D vitamin egy fontos, zsírban

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
430 447
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
430 447
Közösség

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 112

Átlagos értékelés: 4.9