notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Has és fenék gyakorlat, amit otthon is végezhetsz

hirdetes

Has és fenék gyakorlat, amit otthon is elvégezhetsz

helloladies.hu

Ha szeretnél szép, tónusos izmokat, de nincs időd elmenni edzőterembe, akkor ezeket a gyakorlatokat Neked találtuk ki. Csak néhány percet vesz igénybe, hetente háromszor, és mégis csodás, látványos fejlődést lehet vele elérni, esetleg szinten tartani a már elért formát.

Két gyakorlat, ami formálja a feneket és a hasat

A gyakorlatok mellé érdemes az elején bevezetni egy 30 perces kardio edzést, szintén heti három alkalommal. Kezdőknél egy intenzív séta is megfelelő lehet, vagy 15 perc séta, 15 perc kocogás. Aki kicsit jobb kondícióban van, az a futással és a biciklizéssel is próbálkozhat, hogy égesse a kalóriákat. Ha a kardio edzés megvolt, jöhet a két gyakorlat:

1, Lebegő biciklizés - a feszes has gyakorlata

 


Ezzel a gyakorlattal remekül fejlesztheted a hasad, és hatékonyabb mint a sima felülés vagy hasprés.

A lépései:

-Feküdj a hátadra, hajlítsd be a térded, és emeld fel a lábát, amíg a térded a csípőd fölé kerül és párhuzamos a padlóval.

hirdetes

-Kulcsold össze a kezed a tarkódon, és húzd magad a hasadhoz, amíg a vállad elemelkedik a padlótól.

-Fújd ki a levegőt, és hajolj a bal térdedhez, miközben a jobb lábadat nyújtod a levegőben.

-Térj vissza a kiinduló helyzetbe, hogy a vállad visszaérjen a padlóra.

-Ismételd meg ezt jobb oldalra is, hajolj a jobb térdedhez, és közben nyújtsd a bal lábad

-Ismételd meg 4x20

hirdetes

2, Guggolás – a kerek fenék titka

 

 

Ha kerek feneket, formás idomokat szeretnél, akkor meg kell tanulnod ezt a gyakorlatot. 

A lépései:

-Állj fel egyenesen, váll széles terperszben, úgy hogy a lábaid párhuzamosak legyenek.

-Guggolj le úgy, mintha egy székre próbálnál leülni, told hátra a feneked, de a hátad maradjon egyenes

-Igyekezz úgy végezni a gyakorlatot, hogy a térded ne menjen a lábfejed elé

-Ahogy állsz fel, told felfelé a mellkasod, hogy ezzel egyenesen tartsd a hátad

-Amikor felérkezel, ne feszítsd ki teljesen a lábad, hogy ne terheld a térdizületed, csak ¾-ig gyere fel, majd indíthatod a következő guggolást.

-A gyakorlatot nehezítheted súllyal a kezedben, vagy a válladon.

-Ismételd meg: 4x10

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Házi praktikák ízületi gyulladás és fájdalmak kezelésére

2020-09-22

Házi praktikák ízületi gyulladás és fájdalmak kezelésére

Az ízületi gyulladás, illetve fájdalmak nagyon sok embert érintenek és az orvostudomány egyelőre sajnos csak fájdalomcsillapítókkal tud ellene harcolni. Habár ezek működnek, nyilván nem megoldás és hosszútávon sok mellékhatásuk lehet. Az otthoni gyógymódok, valamint a mozgás is nagyon hatásosak. Bemutatjuk a legjobb módszereket, amik csökkentik a f

Módszerek, amikkel sokat tehetsz az egészségedért és 1 percbe telnek

2020-09-15

Módszerek, amikkel sokat tehetsz az egészségedért és 1 percbe telnek

Ha szeretnénk megőrizni az egészségünket, az sok időt vehet igénybe, hosszútávon azonban mindenképp megéri, sőt az apró lépések is sokat számítanak. Vannak dolgok, amikre 60 másodperc is bőven elég és csodákat művelnek a testtel. Itt van néhány módszer, ami sokat tesz az egészségért és kevesebb, mint 1 percbe telik!

Ezért fogyassz te is acai berryt!

2020-09-01

Ezért fogyassz te is acai berryt!

Az acai berry gyümölcs Dél-Amerikában, Brazíliában, Peruban honos, bogyói pedig tele vannak tápanyagokkal. Az acai pálmán nő, lilás színe van, az íze valahová a szeder és az étcsokoládé közé sorolható. Milyen hatással van a testre, ha rendszeresen fogyasztjuk?

A legjobb zsírégető gyakorlatok!

2020-09-01

A legjobb zsírégető gyakorlatok!

Készen állsz kicsit felgyorsítani a szívverésedet, hogy zsírt égethess – gyorsan? Próbáld ki azokat az edzéseket, amik kifejezetten a fogyást célozzák meg, segítenek az izomépítésben és még szórakoztatóak is!

Legalább ennyit kell mozognod egy héten!

2020-08-26

Legalább ennyit kell mozognod egy héten!

Tudjuk, hogy a mozgás elengedhetetlen része az egészségnek, azonban mégis számtalan kifogással állunk elő, hogy miért nem csinálunk semmit. Ha te is ebbe a kategóriába tartozol és további motivációra van szükséged, jó ha tudod, hogy napi csupán néhány perc edzés is tehet azért, hogy tovább élj!

Ezért kellene sárgadinnyés vizet innod!

2020-08-24

Ezért kellene sárgadinnyés vizet innod!

A sárgadinnye nagyon finom magában, más gyümölcsökkel együtt és smoothie-ként fogyasztva is, de tudtad, hogy frissítő és egészséges vizet is készíthetsz belőle? Finom és tápanyagban gazdag módja, hogy kicsit feldobd a napi folyadékbeviteledet!


Edzésmódok Egészség Egészséges életmód