notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Zsírégetés eredményesen

Tippek a hatékony zsírégetéshez

helloladies.hu
hirdetes

Amikor az emberek úgy döntenek, hogy lefogynak, a legtöbben egy formás hasú verziójukat képzelik el lelki szemeik előtt. Ez egyáltalán nem meglepő, hiszen kevés dolog annyira motiváló, mint újra belebújni azokba a nadrágokba, amik már évek óta túl szűkösek, és látni, ahogy a tükörből egy egyre formásabb has tekint vissza ránk.

Tippek a hatékony zsírégetéshez

A hasi zsírfelesleg leadása továbbá egészségesebbé teszi az embert: számos kutatás állította már párhuzamba egymással a szélesebb derekakat és a szívbetegséget, a cukorbetegséget illetve néhány daganatos megbetegedést is. Viszont egyetlen részt (például has) megcélozni korántsem olyan egyszerű, mint azt a legtöbben gondolnák. Sokkal hatékonyabban töltheted edzéseidet, ha olyan gyakorlatokat iktatsz be, amelyek első sorban a hasról égetik a zsírt, de a test más részein is hasonló hatásuk van. A következőkben ilyenekről lesz szó!

 

 

Fuss emelkedőn

 

Nem számít, hogy egy edzőtermi emelkedős futópadon, vagy egy domb oldalán végzed futó gyakorlatodat, az emelkedőn végzett futás 50%-kal is hatékonyabb kalóriaégető lehet, mint a sík terepes verzió. Kezdj egy 5-10 perces emelkedő sétával, majd válts kocogásra, szintén 5-10 percre. A pulzusod így szép fokozatosan növekszik majd, a kocogás idejének lejárta után pedig kezdődhet az igazi futás, komolyabb tempóban. Tartsd észben, hogy nem kell mindent beleadnod és sprintelned, de erőltesd magad meg annyira, hogy közben ne tudj fenntartani egy beszélgetést a melletted lévővel (ha van/lenne). Az 5-10 perc futás után lassíts ugyan ilyen hosszú kocogásra, majd futás, és így tovább. Addig váltogasd a tempót, amíg összesen 30-45 perc futást nem tudhatsz magad mögött.

hirdetes

 

hirdetes

Próbáld ki a jógát

 

Tény, hogy egy jógázás nem fog annyi zsírt leégetni rólad, mint egy evezőpadozás vagy egy emelkedőn való felfutás, de segíthet csökkenteni a fentebb említett kortizol hormon termelését, csökkentve ezzel a lerakódott zsír mennyiségét. A jóga hasonlóan pozitív hatással van az elmére is. A rendszeres jógázásnak köszönhetően jobban odafigyelsz majd arra, hogy miből mennyit eszel, elkerülve ezzel azt, hogy túledd magad. 

 

Irány az evezőpad

 

Az evezőpad azért olyan nagyszerű találmány, mert víz, csónak és evezőcsapat nélkül is képes biztosítani e zsírégető kardió edzés előnyeit. Az evezés nem csak a pulzust küldi az egekbe, de segít megszabadulni a kalóriáktól és ezzel a zsírtól, ráadásul megdolgoztatja a lábakat, a központi izmokat, a karokat, a vállakat és a hátat is. Íme, egy egyszerű példagyakorlat kezdő és tapasztalt zsírégetőknek: kezdésképpen végezz 20 másodpercnyi evezést, majd jöhet 10 másodperc pihenés (de még ez alatt se szállj le a padról, és ne engedd el a fogantyút). Összesen 8 alkalommal végezd el ezt a 30 másodperces ciklust, és igyekezz minden ciklusban jobb eredményt elérni, mint az előzőben. Miután végeztél mind a 8 evezéssel, evezz további 500 métert és jegyezd fel, hogy mennyi idő alatt teszed meg ezt a távot. Ezt az 500 méteres időtartamot kell elérned vagy javítanod a következő evezésed végén.

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Gyors gyakorlatok a fogyásért és izmosodásért

2019-09-12

Gyors gyakorlatok a fogyásért és izmosodásért

Manapság az embereknek hatékony, és időtakarékos mozgásra van szükségük. Miért? Mert a szoros időbeosztásunk mellett egyszerűen nem fér bele más. A jó hír, hogy úgy is mozoghatunk hatékonyan, hogy nem kell egy órát a zsúfolt edzőteremben töltenünk. Persze ehhez meg kell tudnunk különböztetni a gyorsan legyünk fittek szemetet és a tényleges tudomány

A stílusos spotruházat garantáltan segít abban, hogy rászánd magad az edzésekre

2019-07-10

A stílusos spotruházat garantáltan segít abban, hogy rászánd magad az edzésekre

Ha nehezen szánod rá magad az edzésekre, akkor válassz kényelmes és megfelelő sportruhát, meghozza a kedved az edzésekhez. Néhány tipp, ami segít a választásban.

Mindent a striákról

2019-06-06

Mindent a striákról

A striák sok nő életét megkeserítik. A legtöbben úgy gondolják, hogy csak méregdrága kezelésekkel vethetnek véget ennek a problémának, pedig házi praktikákkal is orvosolható.

Egy forradalmian új technológia a plasztikai sebészetben

2019-05-06

Egy forradalmian új technológia a plasztikai sebészetben

Manapság a plasztikai beavatkozásokat sokan igénybe veszik, hiszen gyors megoldást kínálnak a különböző problémákra. Léteznek sebészeti és nem sebészeti beavatkozások is, amelyekkel tartós eredmények érhetők el. Mivel hamarosan itt a bikini szezon, mindenki tökéletes alakot szeretne, azonban lehetséges, hogy még nem érted el Te sem azt az eredményt

Narancsbőr-Mit tegyünk ellene?

2019-04-09

Narancsbőr-Mit tegyünk ellene?

A cellulit nem zsírfelhalmozódás. Sovány embereknél is megjelenhet a narancsbőr. A zsír és a narancsbőr közt csupán annyi az összefüggés, hogy a megnövekedett zsírsejtek ránehezednek a zsírüregek közti kötőszövetre, ez pedig kihat a bőr simaságára és feszességére.

30 napos edzésterv hasra!

2019-04-02

30 napos edzésterv hasra!

Formáld hasadat te is, hoztam nektek egy harminc napos nagyon szuper edzéstervet, amit mindenkinek ajánlok! A végeredmény: formás és lapos has! Próbáld ki minél hamarabb!

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
258 920
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
3 380 328
Közösség

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 234

Átlagos értékelés: 5.0