notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Hét napos kihívás, ami tökéletes hasat és csípőt csinál neked!

hirdetes

Hét napos kihívás, ami tökéletes hasat és csípőt csinál neked!

helloladies.hu

Ha eleged van a haszontalan gyakorlatokból, akkor ez a cikk neked lett kitalálva. A lapos has és a keskeny derék nem elérhetetlen álom és ezekkel a gyakorlatokkal már egy hét után lényeges változást fogsz tapasztalni. Nem igényel semmilyen különleges felszerelést sem.

Hét napos kihívás, ami tökéletes hasat és csípőt csinál neked!

A vékony derék titka a megfelelő gyakorlattípusban rejlik. Ha még a táplálkozásodon is változtatsz, akkor szuper hatékonyan le tudsz adni a hasi zsírból.

Pókember plank – 1 percig minimum


Helyezkedj el a padlóra úgy, hogy az alkarodon és a lábujjhegyeden támaszkodsz, lábaidat összezárod és elemeled a tested a padlótól. Tartsd magad megfeszülve ebben a helyzetben. Az egyik térdedet húzd fel az azonos oldali könyököd irányába. Ismételd meg a másik térdeddel is.

Négyütemű fekvőtámasz


Az egész testet megmozgatja. Állj egyenesen, lábak vállszélességben, karok előre nyújtva. Ebből a helyzetből guggolj le lassan, egyenes háttal. Tedd le magad elé a kezedet, gyors mozdulattal rúgd ki magad alól a lábaidat és kerülj át fekvőtámasz kiindulási helyzetbe. Innen ugraszd ki a lábaidat széles terpeszbe, majd vissza. Egy mozdulattal rugózd vissza a lábaidat magad alá és emelkedj fel guggoló helyzetből kezdő pozícióba.

hirdetes

Orosz twist


Ülj le egyenes háttal és a kinyújtott lábaidat emeld a magasba. Találd meg az egyensúlyodat úgy, hogy egy kicsit hátradőlsz felsőtesttel. Fordítsd el a törzsedet balra, majd jobbra, kezeiddel érints meg az adott oldalon a padlót, miközben a lábaid végig a magasban vannak.

Hanyattfekvés lábemeléssel - 2×25


Feküdj hanyatt, kezeid a lábad mellett a talajon. Lábaid kinyújtva egyenesen, bokák összezárva. Lábaidat emeld el a padlótól olyan magasra, hogy azzal 90 fokos szöget zárjon be. Lábaid végig maradjanak kinyújtva. Innen térj vissza kiindulási helyzetbe. A következő oldalon folytatom! 

hirdetes

Váltott térdfelhúzás – 3×12


Feküdj hanyatt, derekad érintkezzen a padlóval. Ülj fel egy kicsit, annyira, hogy a felsőtested elemelkedjen kissé a talajtól. Kezeid a tarkódon, kinyújtott, összezárt lábaid elemelve a talajtól. Innen kezdj el lassú, pedálozó mozdulatokat végezni, a lábad sose érje a talajt. A jobb térdeddel a bal könyöködet, a ballal a jobb könyöködet érintsd meg.

Kagyló - 2×15


Feküdj oldalt, emeld el a felső testedet a talajtól, támaszkodj az alkarodon, lábaid összezárva. Emeled el a felül elhelyezkedő térdedet az alsótól úgy, hogy a lábfejeid együtt maradjanak. Végezd el mindkét oldalon.

Reverz plank – 2×10


Feküdj hanyatt, majd nyomd ki magad karral. Egész tested egyenes, lábaid összezárva. Szorítsd össze a farizmokat. Emeld fel az egyik lábad a magasba és tartsd ott 5 másodpercig, majd tedd vissza a földre. Végezd el a másik lábaddal is

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Erősítő gyakorlatok, amiket otthon is elvégezhetsz!

2020-08-25

Erősítő gyakorlatok, amiket otthon is elvégezhetsz!

Szeretnél erősödni, de nem engedheted meg magadnak, hogy edzőterembe járj? Ne keseredj el, otthon is hatékony edzéseket végezhetsz, amihez nem kell drága felszerelés sem. Bemutatjuk a legjobb gyakorlatokat!

A legjobb zsírégető gyakorlatok!

2020-09-01

A legjobb zsírégető gyakorlatok!

Készen állsz kicsit felgyorsítani a szívverésedet, hogy zsírt égethess – gyorsan? Próbáld ki azokat az edzéseket, amik kifejezetten a fogyást célozzák meg, segítenek az izomépítésben és még szórakoztatóak is!

Házi praktikák ízületi gyulladás és fájdalmak kezelésére

2020-09-22

Házi praktikák ízületi gyulladás és fájdalmak kezelésére

Az ízületi gyulladás, illetve fájdalmak nagyon sok embert érintenek és az orvostudomány egyelőre sajnos csak fájdalomcsillapítókkal tud ellene harcolni. Habár ezek működnek, nyilván nem megoldás és hosszútávon sok mellékhatásuk lehet. Az otthoni gyógymódok, valamint a mozgás is nagyon hatásosak. Bemutatjuk a legjobb módszereket, amik csökkentik a f

Módszerek, amikkel sokat tehetsz az egészségedért és 1 percbe telnek

2020-09-15

Módszerek, amikkel sokat tehetsz az egészségedért és 1 percbe telnek

Ha szeretnénk megőrizni az egészségünket, az sok időt vehet igénybe, hosszútávon azonban mindenképp megéri, sőt az apró lépések is sokat számítanak. Vannak dolgok, amikre 60 másodperc is bőven elég és csodákat művelnek a testtel. Itt van néhány módszer, ami sokat tesz az egészségért és kevesebb, mint 1 percbe telik!

Ezért kellene sárgadinnyés vizet innod!

2020-08-24

Ezért kellene sárgadinnyés vizet innod!

A sárgadinnye nagyon finom magában, más gyümölcsökkel együtt és smoothie-ként fogyasztva is, de tudtad, hogy frissítő és egészséges vizet is készíthetsz belőle? Finom és tápanyagban gazdag módja, hogy kicsit feldobd a napi folyadékbeviteledet!

Erősödj meg – kívül-belül!

2020-07-29

Erősödj meg – kívül-belül!

A kívül-belül erős nőket mindenki csodálja. Te is közéjük tartozhatsz, ehhez nem kell mást tenned, mint a cikkben leírt tanácsokat követned, és boldognak lenni!


Alakformálás Edzésmódok Egészséges életmód