notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Nyíltan beszélt Kim Kardashian edzője a sztár étrendjéről és edzéseikről

Nyíltan beszélt Kim Kardashian edzője a sztár étrendjéről és edzéseikről

helloladies.hu
hirdetes

Kim Kardashian nevét nem sokaknak kell bemutatni, de az talán többeket is meglepetésként érhet, hogy a sztár nagyon is komoly figyelmet fordít az egészséges életmódra, ebben pedig Melissa Alcantara személyi edző keze is benne van.

Nyíltan beszélt Kim Kardashian edzője a sztár étrendjéről és edzéseikről

Melissa tisztán emlékszik arra a bizonyos májusi telefonhívásra, amikor a Keeping up with the Kardashians televíziós show készítői felkeresték egy egyszerű kérdéssel: „Ráérne hétfőn egy edzésre Kimmel?” A személyi edző gondolkodás nélkül elfogadta az ajánlatot.

 

Csupán néhány nappal később Mel és Kim életükben először találkoztak, és onnantól nem volt megállás. Alcantara rövid időn belül Los Angelesbe költözött (átmenetileg), hogy teljes munkaidőben a sztár edzésével foglalkozhasson. Ekkor vette kezdetét az egészséges étrenddel kiegészített fogyókúrás edzésprogram.

 

A személyi edző elmondása szerint Kim elárulta neki, hogy nagyon is szereti saját testét, különösen a csípőjét. „Csak izmosodni szeretett volna. Nagyobb térdínakat akart, amik a lábai egészét kiemelnék. És persze izmosabb karokra és hasra vágyott.”

 

Alcantara heti hat nap látogatja meg Kimet reggel 6 órakor, és mindig egy bizonyos testrészt céloznak meg a napi gyakorlatokkal (vállak, bicepsz/tricepsz, mell/hát, és három lábnap). A kardióval is foglalkoznak, vagy nagy intenzitású, rövid gyakorlatokkal, vagy hosszabbra elnyújtott, kevésbé intenzív sétákkal.

 

hirdetes

 

„Imádja és utálja is a lábnapokat” mesélte Mel. „De nagyon elkötelezett! Tudja, hogy mi kell hozzá, de nagyon fárasztó is az egész. Kemény, gyilkos, de mindig úgy áll hozzá, hogy „Oké, csináljuk!” Egy igazi igásló.” Hozzátette még: „Kim igazán szép eredményeket ért el, például tricepsz téren! El sem hiszi, hogy milyen sokat változott az elmúl néhány hónap alatt. Ha ilyen mélyen belemerül az ember, akkor nehéz visszalépni. Egyszerűen csak folytatja tovább. Nagyon erősen koncentrál, és egy kitűzött cél lebeg a lelki szemei előtt.”

hirdetes

 

Kim és Melissa egy másik közös témát is találtak, hiszen mindkettejüknek szembe kellett nézniük azokkal a kihívásokkal, amelyeket egy gyerekszülés utáni test állít az anyák elé. „Amikor találkoztunk, Kim elárulta, hogy unja már a kisdiétákat” mesélte Alcantara, aki elárulta azt is, hogy amikor kislányát várta (aki ma már hatéves), összesen 32 kilót szedett fel. Kardashianról a következőket mondta: „Nem vékonnyá akart válni. Izmos akart lenni és erősnek érezni magát. Olyasmit akart találni, amit élete végéig csinálhat. Teljesen megértettem, hogy honnan jön ez neki.”

 

Alcantara Kardashian séfgárdájával együttműködve biztosítja, hogy a sztár elé kerülő fogások megfelelő egyensúlyban tartalmaznak fehérjéket, szénhidrátokat és zsírokat. Egy átlagos nap például áfonyás zabkásás palacsintákkal kezdődik, amiket délben csirke, édesburgonya és zöldségek követnek, vacsorára pedig hal és zöldségek kerülnek a tányérra. A feldolgozott ételek tiltólistán vannak – semmi keksz, vagy sütizés. A személyi edző elmondta: „Azt akarom, hogy minden nap igazi főtt ételeket egyen. Amit egy dobozból vesz elő az ember, az valószínűleg nem igazán egészséges. Rendesen eszik és jól érzi magát.”

 

Persze néha becsúszik egy-egy szelet banánkenyér, de Kim ettől függetlenül igyekszik tartani magát egészséges étrendjéhez. Mel azt is megosztotta, hogy a sztár egyszer evett néhány zsíros sültkrumplit, amik annyira elrontották a gyomrát, hogy valószínűleg többet hozzájuk sem nyúl majd. A személyi edző megjegyezte még, hogy mennyire fontosnak tartja, hogy Kimet a gyermekei is rendszeresen látják edzeni. „A gyerekek gyakran nézik, ahogy edz. Látják, hogy megerőlteti magát, és hogy megdolgozik az eredményekért. Biztos vagyok benne, hogy ez rájuk is átszáll majd.”

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

A teniszlabda segít megszüntetni a fájdalmat!

2019-11-13

A teniszlabda segít megszüntetni a fájdalmat!

Nagyon sok ember tapasztal időnként hátfájást és ülőideg fájdalmat. Utóbbi esetében a fájdalom általában a gerinctől indul, és a felsőcombokat is érinti és súlyos esetben akár egészen a lábfejig sugárzik, az ülőideg ugyanis a legnagyobb ideg az emberi testben. Nagyon kellemetlen, és akár az életminőséget is befolyásolhatja. Lehet, hogy megnehezíti,

Jelek, hogy az egészségeddel nincs minden rendben

2019-11-11

Jelek, hogy az egészségeddel nincs minden rendben

Az egészség néha furcsa dolog. Lehet, hogy mindent megteszünk annak érdekében, hogy megfelelően étkezzünk, mozogjunk és eleget aludjunk, de a testünk, ez az összetett rendszer, mégis dob nekünk egy csavartlabdát. Most 9 tünetet fogunk megbeszélni, ami arra utalhat, hogy nem vagy egészséges – még ha úgyis tűnik, hogy minden rendben, valamint azt is,

Jelek, hogy a tested nem kap elég vitamint

2019-10-21

Jelek, hogy a tested nem kap elég vitamint

A vitaminok rengeteg dolog miatt nagy szerepet játszanak a testben. Erősítik az immunrendszert, stimulálják a csontokat, támogatják a neurológiai funkciót, az ételt energiává alakítják és sejtek milliót védik. Ebben a cikkben kilenc gyakori jelet mutatunk, amiket a tested küld, ha nem jut elég vitaminhoz, valamint azt is megtudhatod, hogy milyen ér

Edzel, mégsem fogysz? Ez az oka!

2019-10-07

Edzel, mégsem fogysz? Ez az oka!

Mindannyian tudjuk, hogy az étrend és a mozgás sokat segít, de nem minden, ha arra kerül sor, hogy mi segíthetne a fogyásban. Ennek ellenére a legtöbbünknek mégsem sikerül elérnünk a kívánt súlyt. Ebben a cikkben bemutatjuk azokat a tényezőket, amik hatással vannak a fogyásra és hízásra, és 7 okot ami megakadályozza, hogy az emberek fogyjanak. Elmo

Ilyen hatással van a testre a mindennapos séta

2019-09-30

Ilyen hatással van a testre a mindennapos séta

A mozgás nagyon fontos a fizikai és mentális egészséghez. De mi van, ha nincs rá időd? Az igazság az, hogy a jó edzéshez nem kellenek a hosszú, fárasztó edzőtermi órák. Mindössze annyit kell csinálnod, hogy teszel egy sétát minden nap, mert már fél órányitól is sokkal jobban fogod magad érezni és pozitív változásokat fogsz tapasztalni az egészséged

A nyár végével sem kell lemondani a Balatonról

2019-09-27

A nyár végével sem kell lemondani a Balatonról

Ha már véget ért a napozós-fürdős szezon, jöhet a kirándulás és a wellness időszaka. Az őszi-téli Balaton megannyi szépséget rejteget, amelyben érdemes elmerülni, élvezni, beszívni, átszellemülni, aztán pedig átmelegedni egy szaunában vagy egy élménymedencében, és csak hagyni, hogy kényeztessenek minket!

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
339 468
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
4 091 623
Közösség

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 121

Átlagos értékelés: 5.0