Fenékformálás otthon

Pár perces fenékformáló gyakorlatok, amiket akár a konyhában is végezhetsz

helloladies.hu

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

Reggelente sokan indítják a napot egy csésze kávé elkészítésével. De előfordult már, hogy ez a pár perces folyamat óráknak tűnt? Ha ezt a rövid időt egy kis mozgásra használod fel, akkor nem csak gyorsabban eltelik majd, de még egy laza reggeli gyakorlatsort is beiktattál, ami segít majd, hogy még jobban feltöltődj energiával.

Fenékformáló gyakorlatok mindenkinek

Ha minden reggel beiktatsz három percnyi gyakorlatot, akkor hó végére durván 90 percnyi mozgáson vagy túl, csak a kávéfőzéstől! Ez 18 óra évente, és egy másodpercet sem kell félretenned miatta.

 

Minden gyakorlatot 30-40 másodpercig végezz, a legjobb eredmények érdekében pedig érdemes egyik mozdulatsorból a másikba átúszni. Persze nem mindenki pattan ki csak úgy az ágyból, ezért nyugodtan használhatod a konyhai pultot kapaszkodásra (vigyázz a csúszós padlóval!) Attól függően hogy mennyire szeretnéd aktiválni magad reggelente, támaszkodhatsz két kézzel (könnyű fokozat), egy kézzel (közepes fokozat), de kéz nélkül is végezheted a gyakorlatokat (a legmegterhelőbb).

 

Amikor felállsz és sétálgatsz, sokkal inkább a kvadricepsz izmokat használod, de a farizmok nem dolgoznak annyit. Ezek a gyakorlatok pont ezeket a kevésbé használt izmokat célozzák meg! A következő oldalon bemutatom az összes gyakorlatot! 

 

Plié guggolás


1.Állj széles terpeszben, kifelé fordított lábfejekkel, és fogd meg a pultod szélét, ha egy kis extra stabilitásra van szükséged (két kéz, egy kéz vagy kéz nélkül).


2.Húzd be a központi izmaidat, vállaid pedig maradjanak hátul és lent. Hajlítsd be a térdeidet, és győződj meg róla, hogy a lábfejed felénél is tovább érnek.


3.Tartsd ezt a pózt 30-40 másodpercig.

 

 

Plié guggolás sarokemeléssel


1.Tartsd magad az első gyakorlat lenti pozíciójában.


2.Anélkül, hogy megemelnéd a testedet, emeld fel a sarkaidat a padlótól, és támaszd meg magad a lábujjaidon (nyomd őket erősen a padlóhoz). Tartsd meg ezt a pozíciót és semmilyen más mozgást ne végezz közben, főleg a lábaiddal.


3.Végezz 30-40 sarokemelést, és próbáld picit lejjebb ereszteni magad guggolás közben, még akkor is, ha a végén már remegnek egy kicsit a lábaid (a pult segít!)

 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
Alakformálás Edzésmódok Egészség Egészséges életmód
hirdetes
IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb lakberendezési hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.