notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Izmosodj te is jobban!

hirdetes

IZMOSODÁS – nem csak az alakformálás szempontjából

helloladies.hu

Tény, hogy napjainkban a mozgáshoz és diétához a legnagyobb motivációt a csinosabb alak, vonzóbb külső jelenti. Legalábbis a kezdetekben! Egy idő után ugyanis megértjük, hogy a fitt életmód számtalan előnyt jelent a számunkra a közérzetünket, egészségünket tekintve – a vonzó külső pedig a szép „ajándék” ezek mellé. Most arról írok Nektek, hogy az izomzat formálása miért olyan fontos – természetesen a feszes popsin és kerek vállakon túl.

Izmosodás előnyei

IZOMZATTAL A TÚLSÚLY ELLEN


Azt tudjuk, hogy az izomzat és a kalória felhasználás összefüggésben van. Egyszerűen szólva: minél nagyobb izomtömeggel rendelkezünk, annál több kalóriát égetünk el, pláne ha mozgással egészítjük ki a diétát. Ezért is érdemes erősítést is beiktatni, ha fogyni szeretnénk, és több fehérjét beépíteni az étrendbe – épüljön csak az izom, hogy éghessen a zsír! A koplalással való fogyás során izomból (is) sorvasztunk, ami pontosan azért veszélyes, mert így szinte garantált a visszahízás a későbbiekben, amikor visszatérünk az eredeti kalória bevitelhez!

 

 

IZOMZATTAL A BETEGSÉGEK ELLEN


A szervezet gyógyulásához fokozott fehérjebevitelre van szükség. Azt tudjuk, hogy az étrendünk sok esetben nem tartalmaz kellő mennyiségű fehérjét, hát még egy „madárétkű” nagy beteg étrendje! Így honnan nyer a szervezet fehérjét? Az izomzatból, ami valójában fehérje raktárként is funkcionál. Orvosok megfigyelték, hogy az égési sérülést elszenvedők napi 4 g / ttkg fehérje bevitelt vagy napi 4x-i fehérjebevitelt igényeltek a gyógyuláshoz és a rákos betegeknél is ugyanez a tendecia volt megfigyelhető. Akik több fehérjét kaptak, azok gyorsabb gyógyulással számolhattak! Így tehát kijelenthető, hogy a fehérje bevitel, a megfelelő izomzat a gyógyulás és regenerálódás alapja, valamint az is bizonyított tény, hogy a nagyobb izomzat erősebb immunrendszert is jelent.

hirdetes

 

 

IZOMZATTAL AZ ERŐS CSONTOKÉRT


A kor előrehaladtával a nőknek (és egyébként a férfiaknak is) nagyobb az esélyük a csontritkulásra, így sérülékenyebbé, törékenyebbé válnak. A M.I.O.S kutatói különböző kutatásokkal megerősítették ezt az összefüggést: az erősebb idősek kevésbé küzdöttek a csontritkulással, mint gyengébb társaik! A csontritkulásra tehát hatékonyan megelőzhető vagy mérsékelhető erősítő gyakorlatokkal, és megfelelő fehérje tartalmú táplálkozással.

hirdetes

 

 

IZOMZATTAL AZ INZULINREZISZTENCIA ELLEN


A megfelelő izomzat kialakításával és zsír-százalék szinten tartásával megelőzhető az inzulinrezisztencia és a 2-es típusú diabétesz! Egy 6 éves 13.000 embert vizsgáló kutatás ugyanis egyértelmű összefüggést talált a vázizomzat fejlettsége és az inzulinrezisztencia kialakulási kockázata között (UCLA School), sőt, azt is kijelentették, hogy ezek a betegségek visszafordíthatók a vázizomzat erősítésével.

 

Forrás: VIII. InBody newsletter, 2015. december, InBody Co., Ltd.

Szerző: Hámori Blanka – facebook.com/inbodyhungary

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

5 szuper mozgásforma, amit otthon is végezhetsz!

2020-03-17

5 szuper mozgásforma, amit otthon is végezhetsz!

Van az úgy, hogy az embernek nincs kedve, vagy lehetősége kimozdulni, és meglátogatni az edzőtermet. Szerencsére azonban ez nem jelenti azt, hogy el kéne hanyagolnod az edzést! Mutatjuk a leghatékonyabb mozgásformákat, amiket a 4 fal között vagy a kertben is elvégezhetsz!

Mellplasztika tb támogatással? Mutatjuk, mikor lehet igényelni!

2020-03-10

Mellplasztika tb támogatással? Mutatjuk, mikor lehet igényelni!

Mellplasztika tb támogatással is lehetséges, mutatjuk milyen esetekben! Ezek a szabályok vonatkoznak a tb által támogatott mellplasztikai beavatkozásokra!

10 hetes otthoni edzésterv, amely garantáltan megszabadít a zsírpárnáktól!

2018-12-10

10 hetes otthoni edzésterv, amely garantáltan megszabadít a zsírpárnáktól!

Álmaid testalkatát nem lehet úgy elérni, hogy nem teszel érte semmit. A rendszeres testedzés kulcsfontosságú az egészség javítása érdekében is. Azonban nem érzi mindenki magában a vágyat arra, hogy naponta elmenjen az edzőterembe, ugyanakkor az ideje sem

Fitness és szórakozás egyben: így segít a trambulin a fogyásban!

2020-01-28

Fitness és szórakozás egyben: így segít a trambulin a fogyásban!

Unod az edzőtermet és a futás sem a Te sportod? Mutatunk egy sportot, amit nem csak imádni fogsz, de csak úgy olvadnak majd rólad a plusz kilók segítséével! Ismerd meg a trambulin előnyeit!

Hogyan kerülj formába gyorsan az újévben? Mutatunk 5 tippet!

2020-01-13

Hogyan kerülj formába gyorsan az újévben? Mutatunk 5 tippet!

Ha idén te is ezt fogadtad meg, akkor a legjobb helyen jársz, hiszen a következőkben mutatunk 5 szuper tippet, amivel ezt könnyedén végre hajtatod.

Így fogyhatsz szenvedés nélkül!

2020-01-06

Így fogyhatsz szenvedés nélkül!

Tartani egy szigorú diétát, valljuk be… nehéz. Csakúgy, mint minden nap elmenni az edzőterembe. De ha fogyni akarsz, valószínűleg próbáltad már mindkettőt – talán évekig. Tény, hogy sok ember egyszerűen képtelen betartani egy olyan étrendet, amiben nem eheti a kedvenc ételeit. Ha ez a forgatókönyv ismerősen hangzik, az még nem jelenti azt, hogy nem

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
83 194
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
1 506 467
Közösség

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 249

Átlagos értékelés: 4.9