Miért nem működnek a diéták?

Miért nem működnek a diéták?

helloladies.hu

Ez az a témakör, amiről órákat tudnék regélni! Vannak bizonyos diéták, amik nagyobb kárt tesznek, mint gondolnánk, na ezek nem diéták! A diéta mindig személyre szabott kell, hogy legyen – figyelembe véve az alany egészségügyi állapotát, fizikai aktivitását, táplálkozási szokásait. Tegyük fel elkezdtél figyelni az étkezésedre, rendszeresebben mozogsz és mégsem fogysz? Ennek több oka is lehet:

Miért nem működnek a diéták?

Egy jól marketingelt szupergyors diétát követsz

 

Az internet tele van ilyen nagyot mondó diétákkal, 2-hetes diéta, mínusz 8-12kg, meg a káposzta leves és barátai. Szép dolgokat ígérnek, de a valóságot nem tükrözik! Tudom nagyon kecsegtetően hangzik a szuper gyors 1-2 hét amivel “5kg” tudsz fogyni, de higgyétek el ez csupán víz és izom veszteséget fog jelenteni. Egy diéta nem 2 hétig tart, mindenkinek más az idő intervalluma. A vízveszteség vissza is fog hamar jönni, mivel a szervezetnek szüksége van vízre (izmaink 70%-a víz).
 

Nincs megfelelő étrended

 

Egy normális diéta nem a kalóriaszámlálgatásról, cukros ételek kerüléséről, szénhidrát kiiktatásáról, 6 utáni éhezésről szól. Minden tápanyagcsoportnak be kell jutnia a szervezetünkbe csak nem mindegy milyen formában.

hirdetes

Két dologra kell ügyelni egy étrend összeállításánál, akármi is a célod – az egyik a napi össz kalória beviteledre, a másik pedig a bevitt makrotápanyagok arányára, de erről majd később bővebben.


Azt hiszed egészségesen táplálkozol

 

 Az emberek zöme meg van róla győződve, hogy a kis gabonás, aszaltgyümölcsös müzli szeletek, fitness gabonapelyhek, “light” joghurtok bizony egészségesek. Olvastad már az összetevőit? Hányadik helyen áll a cukor? Szinezék? Adalék? Tartósító? Bizony drágáim ettől nemcsak nem fogtok fogyni, de még immunrendszereteket is odavágjátok. Ne higgyetek a reklámoknak!


Naponta körbe sétálod a környéket

 

10 perces séta jobb, mint a semmi, de ne gondold, hogy önmagában ennyi elegendő a sikeres fogyáshoz. Ahhoz több kell, napi legalább olyan 30 perces mozgás, ami kellő mértékben megemeli a pulzusodat, mint például kardió edzés, kerékpározás, futás stb.
 

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Még több cikk

A 14 legerősebb természetes antibiotikum

2019-03-18

A 14 legerősebb természetes antibiotikum

A természetnek rengeteg csodálatos titka van, közte kevésbé ismert, természetes gyógymódokkal. Sok ezek közül régen is használatos volt, de a modern gyógyszerekkel együtt eltűnt. A természetes antibiotikumok egyik előnye, hogy kevésbé károsak, mint a gyógyszerek, amikből ha túl sokat szedünk, gyengíthetik az immunrendszert. A természetes módszerek

Mit együnk és mit ne együnk reggelire?

2019-03-06

Mit együnk és mit ne együnk reggelire?

A reggeli a legfontosabb étkezés, de nem mindegy, mivel kezded a napot. Vannak ugyanis olyan dolgok, amiket a nap folyamán nyugodtan fogyaszthatsz, de reggel nem velük kellene elsőként indítani, és vannak olyanok is, amik tökéletes választás, mert feltölt energiával és beindítja az agyműködést.

3 finom és egészséges ital a lapos hasért - receptek!

2019-01-31

3 finom és egészséges ital a lapos hasért - receptek!

Finom és egészséges italok, melyeket minden nap kellene innod neked is, hiszen amellett, hogy egészséges, még a fogyásban is nagyon sokat segít. Legyen laposabb hasad neked is. Részletek a cikkben.

A sütőtök fogyasztás meglepő egészségügyi előnyei - RECEPTTEL

2019-01-28

A sütőtök fogyasztás meglepő egészségügyi előnyei - RECEPTTEL

A sütőtök az egyik legismertebb tökféle. Bár technikailag gyümölcs – csakúgy, mint a paradicsomra-, az emberek általában zöldségként gondolnak rá. A magja is nagyon értékes, és a húsa is rendkívül gazdag tápanyagokban. Rostokkal, vitaminokkal és ásványi anyagokkal van tele, ezért ajánlott rendszeresen fogyasztani az őszi és téli időszakban.

Az ananászfogyasztás jótékony hatásai

2019-01-25

Az ananászfogyasztás jótékony hatásai

Kívülről kemény és szúrós, belülről illatos, finom és rendkívül egészséges. Az ananászt a világ egyik legegészségesebb gyümölcsének tartják. Ha végig nézzük mennyi mindenre jó, rájövünk, hogy nem jogtalan ez az elnevezés. Nem tartalmaz zsírt és koleszterint, viszont rengeteg A-, B-, C- vitamin, kálium-, mangán-, és tucatnyi egyéb ásványi anyag és

Mama táplálkozás- minta étrenddel

2019-01-14

Mama táplálkozás- minta étrenddel

Sok kismama nem tudja milyen a helyes táplálkozás, megtévesztőek a tévhitek. Segítünk egy kis étrenddel a hétre.

hirdetes
Címlapon Mutatunk néhány igazán különleges, tél inspirálta körmöt!
2018.11.26. Trend és stílus
A legszebb tél inspirálta körmök, amiket imádni fogsz Legújabb cikkek Te tudod, milyen a hormontípusod? Te tudod, milyen a hormontípusod? Csodálatos pasztell körmök
2019.03.21. Trend és stílus
Csodálatos pasztell körmök 11 jel, hogy a kapcsolat a végét járja
2019.03.21. Párkapcsolat
11 jel, hogy a kapcsolat a végét járja
Közösség

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 194

Átlagos értékelés: 4.9