Öregedésgátló ételek, amiket minden nap fogyaszthatsz

Öregedésgátló ételek, amiket minden nap fogyaszthatsz

helloladies.hu
hirdetes

Az öregedés sajnos megállíthatatlan, de tehetünk azért, hogy lelassítsuk a folyamatot, és minél tovább jobban érezzük magunkat a bőrünkben, és elégedettek legyünk azzal, aki a tükörből néz vissza ránk. Vannak ételek, amik jót tesznek a bőrnek, a csontjainknak, az agyunknak és a szívünknek, hogy sokáig egészségesek legyünk.

Öregedésgátló ételek, amiket minden nap fogyaszthatsz

Répa


Ez a zöldségféle sok bétakarotint tartalmaz, ami több szempontból is értékes, előfutára az A-vitaminnak, ami nagyon fontos a bőr egészségéhez, és lassítja annak öregedését. Antioxidánsként segít késleltetni az egész test öregedését, ráadásul sokkal élettel telibbé teszi a bőrszínt és az arcot, mintha napoznánk. Jobban felszívódik, ha egészséges zsírokat tartalmazó ételekkel együtt fogyasztjuk. Nyugodtan edd tojással, vagy pürésítsd fel krémes levessé görög joghurttal.


Tea


Ha minden reggel iszol egy csésze teát, az több okból is jó, többek kötött öregedésgátló hatása miatt is. Ahogy öregszünk, a csontsűrűség csökken, ami törékenyebb csontokat eredményez. Egy tanulmány szerint azoknak, akik rendszeresen fogyasztanak teát, erősebb csontjaik vannak, mint azoknak, akiknek ez nem szerepel az étrendjében.

hirdetes


Szőlő


hirdetes
Mindig érdemes a szőlőnek helyet adni az étrendükben, a benne található antioxidánsok szerepet játszanak az egészséges öregedésben.  A polifenolok jót tesznek az agy egészségének, a szem egészségének, és a beleknek is. Segítenek fenntartani a sejtek egészséges állapotát, ami nagyon fontos. A szőlő minden részében található polifenol, a héjában, magokban, és a húsában is, ráadásul minden színű változatában. Fagyasztott állapotában nasiként fogyasztható, vagy salátákhoz is adható.


Görög joghurt


Ez a fajta joghurt magasabb proteinekben, mint a többi, és minél idősebbek vagyunk, annál több magas protein tartalmú ételre van szükségünk. A tejtermékek, mint a joghurtok, aminosavakat tartalmaznak, ami segít az izomépítésben, és fenntartásban. Mivel kalcium is van benne, érdemes olyat választani, ami D-vitamint is tartalmaz. A testnek ugyanis arra is szüksége van, hogy optimálisan feldolgozza a kalciumot. Eheted magában is, de egy jó kis smoothie-hoz is tehetsz belőle.

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Még több cikk

Az étrendeddel is nagyon sokat tehetsz azért, hogy ne jelenjenek meg ráncok az arcodon, és a legjobb formádat hozd

2019-06-25

Az étrendeddel is nagyon sokat tehetsz azért, hogy ne jelenjenek meg ráncok...

Habár az egészséges étrend nem képes teljes mértékben visszafordítani az évek alatt keletkezett kárt, ami a napvédőkrém nélküli napozás, vagy a dohányzás okozott, többet segíthet, mint gondolnánk! Utánajártunk, mi az, amit érdemes fogyasztani, és mik azok az ételek, amiket jobb, ha elkerülünk, ha gyönyörű, feszes bőrt szeretnénk!

Ezért kellene több banánt ennünk!

2019-06-20

Ezért kellene több banánt ennünk!

A banánok meglepően vitatott gyümölcsök. Az átlagnál magasabb cukor- és szénhidráttartalmuk miatt sokan elítélik őket, de ez egyáltalán nem jelenti azt, hogy nem érdemes őket beiktatnod étrendedbe. A banánoknak valójában számos jótékony hatása van, amelyekből néhány érdekeset most fel is sorolunk!

A szakértők kijelentették: a csoki egészséges reggeli (ha ésszel eszi az ember)

2019-05-27

A szakértők kijelentették: a csoki egészséges reggeli (ha ésszel eszi az ember)

Ne is próbáld meg tagadni, hogy ébredtél már arra, hogy semmire sem vágytál jobban, mint a csokira. Természetesen felelősen igyekszel gondoskodni testedről, és nem engedtél a kísértésnek, azonban úgy tűnik, hogy mégsem kell megtagadnod magadtól az ébredés utáni édes élvezeteket.

Tényleg egészségesek ezek az ételek - ha nem esel túlzásba

2019-05-14

Tényleg egészségesek ezek az ételek - ha nem esel túlzásba

Igen, egészséges, de… Nincs is nagyobb meglepetés, mint rájönni, hogy az egyik kedvenced olyan egészséges, mint amilyen finom. Azonban a legtöbb egészséges ételt is csak mértékkel ajánlott fogyasztani, mert ha túl sokat eszel belőle, akkor káros is lehet. Ha ételekről van szó, nagyon könnyű sokat enni abból, ami finom. Ezek az ételek egészségesek,

Ezért fogyasszunk kígyóuborkát!

2019-04-29

Ezért fogyasszunk kígyóuborkát!

Az uborka gazdag forrása az egészségmegőrzésben hasznos fitokemikáliáknak, így a falvonoidoknak, lignánoknak és triterpéneknek, amelyek antioxidáns, gyulladáscsökkentő és rákellenes hatásai is ismertek.

A kókuszvíz egészségre gyakorolt hatásai

2019-04-29

A kókuszvíz egészségre gyakorolt hatásai

A kókuszvíz manapság nagyon divatos, de nem csak frissítő és finom, az egészségnek is jót tesz. Számos tápanyag és ásványi anyag van benne. Tartalmaz elektrolitokat, aminosavakat, fehérjét, rostokat és C-vitamint. Segít harcolni a diabétesszel, magas vérnyomással, vesekővel, és még sok minden mással. Sokan keverik a kókusztejjel, de cikkünkből kide

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
130 662
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
2 368 068
Közösség

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 129

Átlagos értékelés: 5.0