notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Öt gyakorlat a legszebb popsiért Jen Seltertől

hirdetes

Öt gyakorlat a legszebb popsiért Jen Seltertől, a világ legformásabb popsijának tulajdonosától

helloladies.hu

Tökéletes popsit szeretnél? Akkor ezt az edzéstervet pontosan neked találták ki. Öt gyakorlat Jen Seltertől, akinek a leghíresebb és legformásabb feneke van a világon. Ha te is, olyan formás popsit szeretnél, mint ami neki van, akkor kezdj neki a gyakorlatoknak még ma. Legyen a tiéd a világ legszebb feneke.

Tökéletes popsit szeretnél? Akkor ezt az edzéstervet pontosan neked találták ki. Öt gyakorlat Jen Seltertől, akinek a leghíresebb és legformásabb feneke van világon. Ha te is, olyan formás popsit szeretnél, mint ami neki van, akkor kezdj neki a gyakorlato

1.gyakorlat Donkey Kicks (szamár rúgás)

Kezdőpozíció: Helyezkedj négykézláb, a kezeid legyenek vállszélességben.

Tartsd a jobb lábfejed befeszítve és a lábadat behajlítva, majd rúgjál fel a mennyezet felé. Húzd vissza lassan kiinduló helyzetbe.

Ismétlésszám: 15X lábanként.

2.gyakorlat Doggy Hydrant

Kezdőpozíció: Helyezkedj négykézláb, a kezeid legyenek vállszélességben.

Tartsd befeszítve a lábfejed és behajlítva a térdedet. A bal lábadat emeld ki oldalra úgy, hogy párhuzamos legyen a padlóval. Majd húzd vissza a kiinduló helyzetbe.

Ismétlésszám: 15X lábanként.
 

3.gyakorlat Chair Kicks

Kezdőpozíció: Fogj egy széket, lehetőleg minél magasabbat és állj vele szembe. Fogd meg minkét kezeddel a széket és dőlj egy kicsit előre. a jobb lábad emeld fel magad mögött, úgyhogy egyenes maradjon. Majd engedd vissza a kiinduló helyzetbe.

Ismétlésszám: 2x10X lábanként.

hirdetes

4. gyakorlat Squat Pulse

Kezdőpozíció:  A lábaiddal állj szélesebb pozícióba, úgy hogy a lábfejed egy kicsit oldalra nézzen. A karjaidat tartsd egyenesen magad előtt. Guggolj le és közben a hátad legyen egyenes. A lényeg, hogy ne állj fel addig, amíg nem végeztél a gyakorlattal, mindig maradj guggoló pozícióban. Mozogj fel-le, de rendesen csak a gyakorlat végén állj fel.

hirdetes

Ismétlésszám: 3x15X

5.gyakorlat Squat Kick

Kezdőpozíció: Állj szélesebben úgy, hogy a lábfejeid legyenek kifelé fordítva. Karjaidat tartasd magad előtt egyenesen. Engedd le magad annyira, hogy a feneked egy kicsit a térded alatt legyen. Majd vissza kezdő pozícióba. Majd emeld ki magasan oldalra a bal lábadat és vissza.

Ismétlésszám:3x10x lábanként.
 

Tökéletes popsit szeretnél? Akkor ezt az edzéstervet pontosan neked találták ki. Öt gyakorlat Jen Seltertől, akinek a leghíresebb és legformásabb feneke van világon. Ha te is, olyan formás popsit szeretnél, mint ami neki van, akkor kezdj neki a gyakorlato

 

Pár mondatban róla

Bárhova megy, mindenhol felismerik és még Rihannát is a rajongói közt tudhatja az a New York-i lány. Az Instagramon már, több mint 2 millió követője van. "Az arcomról csak ritkán teszek közzé képet, mert az egyáltalán nem érdekli őket" - meséli tapasztalatait a lány, akit hamarosan olyan világmárkák kerestek meg ajánlatukkal, mint a Nike vagy a Lululemon. Jen egyébként 2012 márciusában regisztrált az Instagramom, azóta tölti fel a testéről készült képeket. Először nem hitte, hogy ekkora siker lesz, ám amikor meglátta, hogy egyre többen osztják meg a képeit, belehúzott és rövid idő alatt milliónál is több követőre tett szert.

"Amikor a 300 ezredik követő csatlakozott hozzám, egymás után kerestek meg a legnagyobb cégek, hogy reklámszerződést kössünk. Végül egy ásványvizet és egy táplálékkiegészítőket forgalmazó céggel állapodtunk meg, aminek a szóvivője lettem" - mondja, ám arról nagyvonalúan hallgat mindezért mennyi pénzt kap. "Összegről nem szeretnék beszélni, de sokat elárul, ha elmondom, a szerződések miatt döntöttem úgy, hogy nem megyek egyetemre, inkább az edzésre és a rajongóimra koncentrálok. A számításaim szerint ugyanis egy frissen végzett diplomás hallgató se keres annyit, mint én."

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Erősítő gyakorlatok, amiket otthon is elvégezhetsz!

2020-08-25

Erősítő gyakorlatok, amiket otthon is elvégezhetsz!

Szeretnél erősödni, de nem engedheted meg magadnak, hogy edzőterembe járj? Ne keseredj el, otthon is hatékony edzéseket végezhetsz, amihez nem kell drága felszerelés sem. Bemutatjuk a legjobb gyakorlatokat!

A legjobb zsírégető gyakorlatok!

2020-09-01

A legjobb zsírégető gyakorlatok!

Készen állsz kicsit felgyorsítani a szívverésedet, hogy zsírt égethess – gyorsan? Próbáld ki azokat az edzéseket, amik kifejezetten a fogyást célozzák meg, segítenek az izomépítésben és még szórakoztatóak is!

Házi praktikák ízületi gyulladás és fájdalmak kezelésére

2020-09-22

Házi praktikák ízületi gyulladás és fájdalmak kezelésére

Az ízületi gyulladás, illetve fájdalmak nagyon sok embert érintenek és az orvostudomány egyelőre sajnos csak fájdalomcsillapítókkal tud ellene harcolni. Habár ezek működnek, nyilván nem megoldás és hosszútávon sok mellékhatásuk lehet. Az otthoni gyógymódok, valamint a mozgás is nagyon hatásosak. Bemutatjuk a legjobb módszereket, amik csökkentik a f

Módszerek, amikkel sokat tehetsz az egészségedért és 1 percbe telnek

2020-09-15

Módszerek, amikkel sokat tehetsz az egészségedért és 1 percbe telnek

Ha szeretnénk megőrizni az egészségünket, az sok időt vehet igénybe, hosszútávon azonban mindenképp megéri, sőt az apró lépések is sokat számítanak. Vannak dolgok, amikre 60 másodperc is bőven elég és csodákat művelnek a testtel. Itt van néhány módszer, ami sokat tesz az egészségért és kevesebb, mint 1 percbe telik!

Ezért kellene sárgadinnyés vizet innod!

2020-08-24

Ezért kellene sárgadinnyés vizet innod!

A sárgadinnye nagyon finom magában, más gyümölcsökkel együtt és smoothie-ként fogyasztva is, de tudtad, hogy frissítő és egészséges vizet is készíthetsz belőle? Finom és tápanyagban gazdag módja, hogy kicsit feldobd a napi folyadékbeviteledet!

Erősödj meg – kívül-belül!

2020-07-29

Erősödj meg – kívül-belül!

A kívül-belül erős nőket mindenki csodálja. Te is közéjük tartozhatsz, ehhez nem kell mást tenned, mint a cikkben leírt tanácsokat követned, és boldognak lenni!


Alakformálás Edzésmódok Egészséges életmód