notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

A stílusos spotruházat garantáltan segít abban, hogy rászánd magad az edzésekre

A stílusos spotruházat garantáltan segít abban, hogy rászánd magad az edzésekre

helloladies.hu
hirdetes

Jön az új szezon és Te is megújulsz? Pilates, jóga, vagy aerobic. Esetleg TRX edzés? Szeretsz biciklizni, vagy esős időben inkább a spinninget választod?  Esetleg a hosszútávfutást kedveled? Terepen, vagy városban? Mindenképpen lelkesebben állhatsz neki az új, vagy régi mozgásnak, ha feldobod a ruhatárad néhány izgalmas, új és az évszaknak megfelelő sportruhával.

A stílusos spotruházat garantáltan segít abban, hogy rászánd magad az edzésekre

A modern sportruhák meglehetősen jó minőségűek. Amennyiben futáshoz, sportoláshoz a megfelelő ruhát hordod a szervezeted nem lesz kénytelen felesleges erőforrásokat igénybe venni.


Hasznos ruhadarabok sportoláshoz

 

  • Ha sötétben is futsz, akkor célszerű olyan nadrágot választani, amiket fényvisszaverő csíkok díszítenek, boka vagy térd környékén találhatóak.
  • Kerüld a pamut ruhákat, mert az izzadságot nem vezetik el, válassz inkább elasztikus anyagot. Vannak olyan anyagok, melyek hajszálcsöveket tartalmaznak, így a szálak közötti nedvességet elvezetik.
  • Szabadban gyakorlatilag nélkülözhetetlen, de teremben is ajánlott páraáteresztő alsóneműt, aláöltözetet viselni. Hatékonyan eltávolítja, átereszti az izzadságot, gyorsabban szárad, mint a hagyományos pamut ruházat és csökkenti a testhőmérséklet gyors változásának kockázatát. Túrázáshoz is ajánlott.
  • hirdetes
  • A sportmelltartó nagyon hasznos, bármilyen sportot is űzöl, még akkor is, ha csak otthon beraksz egy DVD-t és tornázol kicsit.
  • A sportruha nemcsak megfelelő és kellemes viselet, hanem még fokozza a kedvedet, hősiességedet is, hogy kitarts a választott mozgásforma mellett. A kitartás és a jól elvégzett munka pedig növeli az önbizalmadat.

 

Hogyan kell a megfelelő futócipőt kiválasztani?

 

hirdetes
  • Ha szeretnél elkezdeni futni hasznos új futócipőt beszerezni, hiszen a futást kedvelők számára nem ismeretlen, hogy a futócipők bizonyos távra vannak csupán tervezve. Fontos, hogy kíméld az ízületeidet.
  • A kezdő futók gyakran esnek abba a hibába, hogy a cipősszekrény aljáról szednek elő egy sportcipőt, vagy túlságosan olcsó futócipőt választanak. Így előfordulhat, hogy néhány próbálkozás után megfájdul a térdük, esetleg bokájuk, lábfejük. Így a kezdő futó könnyen arra a következtetésre jut, hogy a futás nem neki való.
  • A futócipő használhatóságát a megtett kilóméterekben mérik. Egy cipő átlagosan 1000 km-ig hordható, attól is függ, hogy mekkora a súlyunk. Kezdő, vagy túlsúlyos futóknak célszerű 800 km után cipőt cserélni.
  • A futócipőket lehetőleg ne mossuk mosógépben. A víz károsíthatja a szivacsos szerkezetű, csillapítást elnyelő műanyag részeket.
hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Mindent a striákról

2019-06-06

Mindent a striákról

A striák sok nő életét megkeserítik. A legtöbben úgy gondolják, hogy csak méregdrága kezelésekkel vethetnek véget ennek a problémának, pedig házi praktikákkal is orvosolható.

Egy forradalmian új technológia a plasztikai sebészetben

2019-05-06

Egy forradalmian új technológia a plasztikai sebészetben

Manapság a plasztikai beavatkozásokat sokan igénybe veszik, hiszen gyors megoldást kínálnak a különböző problémákra. Léteznek sebészeti és nem sebészeti beavatkozások is, amelyekkel tartós eredmények érhetők el. Mivel hamarosan itt a bikini szezon, mindenki tökéletes alakot szeretne, azonban lehetséges, hogy még nem érted el Te sem azt az eredményt

Narancsbőr-Mit tegyünk ellene?

2019-04-09

Narancsbőr-Mit tegyünk ellene?

A cellulit nem zsírfelhalmozódás. Sovány embereknél is megjelenhet a narancsbőr. A zsír és a narancsbőr közt csupán annyi az összefüggés, hogy a megnövekedett zsírsejtek ránehezednek a zsírüregek közti kötőszövetre, ez pedig kihat a bőr simaságára és feszességére.

30 napos edzésterv hasra!

2019-04-02

30 napos edzésterv hasra!

Formáld hasadat te is, hoztam nektek egy harminc napos nagyon szuper edzéstervet, amit mindenkinek ajánlok! A végeredmény: formás és lapos has! Próbáld ki minél hamarabb!

Napi 3 perc és az úszóguminak annyi

2019-04-02

Napi 3 perc és az úszóguminak annyi

Manapság, rohanó életünk mellett nehéz beilleszteni a mozgást a mindennapjainkba, pedig a jó fizikai állapot megőrzése nagy szerepet játszik a betegségek megelőzésében és az általános fáradtság leküzdésében. Sok férfi és nő tartja zavarónak a hason található felesleget és keresi azt a gyakorlatot, ami tényleg működik, de nem vesz el sok időt a napb

Fogyj egyszerűen úgy, hogy kevesebbet eszel

2019-04-02

Fogyj egyszerűen úgy, hogy kevesebbet eszel

Bárki, aki fogyókúrába kezd megmondhatja, hogy milyen nehéz tartani a diétát. Annyi reklám jön velünk szembe, és minden olyan finomnak néz ki, hogy szinte lehetetlen ellenállni. Még ha eleinte képes is vagy nemet mondani az egészségtelen ételekre, és ragaszkodni egy egészségesebb étrendhez, sokan a kezdés után pár héttel fel is adják. Legyen az ok

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
353 483
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
3 003 650
Közösség

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 126

Átlagos értékelés: 4.9