notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Egy hónap alatt akár -15 kilogramm a puliszka-diétával!

hirdetes

Egy hónap alatt akár -15 kilogramm a puliszka-diétával!

helloladies.hu

A polenta- vagy puliszka-kúra egyáltalán nem viseli meg a szervezetet, és ha betartod a szabályait, akkor 15 kilótól is megszabadít. A polenta (azaz puliszka) nagyon egészséges eledel, nem hizlal, mivel kevés kalóriát tartalmaz. Helyettesíti a kenyeret, és remekül társítható tejtermékekkel, tojással, sültekkel. Mindezek ellenére fogyaszd mértékkel, az adagot pedig korlátozd étkezésenként 100 grammra.

Egy hónap alatt akár -15 kilogramm a puliszka-diétával!

Polenta-diéta mintaétrenddel, a garantált fogyásért!


Milyen ételek fogyasztása tilos a puliszka-kúra alatt?


Egyértelműen az édességek, a pékáruk, felvágottak, a konzervek, a szénsavas üdítőitalok, és még a természetes gyümölcslevek is stoppon vannak, mint ahogyan tilos a chips, a sós aprósütemények, pattogatott kukorica, kekszek, aszalt gyümölcsök, alkohol és a só fogyasztása is (ezutóbbit csak mértékkel, az igényküszöb alatt ajánlott).

Akkor mit ehetsz nyugodt lelkiismerettel a puliszka-kúra alatt?


Természetesen a puliszkát, teljes kiőrlésű gabonából készült kenyeret (de csak kis mennyiségben, két napban egyszer, legtöbb 1-2 szelettel), szárnyashúst és halhúst párolva vagy grillezve, zöldségeket (paradicsomot, uborkát, brokkolit, sárgarépát, zöldborsót, zöldbabot, salátát, rukkolát, hagymát, paprikát), bármilyen könnyű levest, kivéve a pacalt, tejterméket (a soványakat részesítve előnyben), sótlan és pergeletlen dióféléket (mandulát, kesudiót, diót, napraforgómagot, tökmagot), bármilyen gyümölcsöt, grillezett zöldséget, fokhagymát, olívaolajat, gyógyteákat és tejes kávét.

Bár nem oly drasztikus, a diéta mégis komoly eredményeket ígér. Már az első 5 napban jelentős súlyvesztésre számíthatsz – legkevesebb 3 kilót dobhatsz le, egy hónap után pedig akár 15 kilótól is megszabadulhatsz. Sok sikert! Részletesen leírtam minden egyes napra, hogy mik azok az ételek, amiket fogyasztanod kell ahhoz, hogy sikereket érj el! Kezdd el a polenta-diétát minél hamarabb, és mutasd meg ismerőseidnek is!  

hirdetes


Polenta-diéta

1. NAP


Reggeli: egy adag puliszka sovány tehéntúróval, egy szelet sajt, egy főtt tojás.
Tízórai: egy alma.
Ebéd: grillezett csirkemell 2 evőkanál puliszkával, egy adag friss zöldségsalátával, melyet pici olívaolajjal, ecettel ízesíthetsz.
Uzsonna: egy marék dió vagy egy kis tasak nyers, sótlan napraforgómag.
Vacsora: egy csésze joghurt teljes kiőrlésű müzlivel.
Nasi: egy banán.

2. NAP


Reggeli: egy bögre tej puliszkával vagy két evőkanál tejföl puliszkával és tojással.
Tízórai: egy gyümölcs.
Ebéd: grillezett hal puliszkával és fokhagymaszósszal, vegyes zöldségsalátával.
Uzsonna: 2 szelet pirított kenyér egy fél avokádóval és koktélparadicsommal.
Vacsora: túrós puliszka.
Nasi, ha szükséges: egy marék mandula.

3. NAP


Reggeli: egy főtt tojás puliszkával és túróval.

hirdetes
Tízórai: egy marék mandula vagy dió és egy gyümölcs.
Ebéd: egy tányér zöldségleves tyúk- vagy növendékhússal, puliszkával.
Uzsonna: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér mézzel.
Vacsora: egy adag zöldségsaláta egy marék teljes kiőrlésű lisztből készült főtt tésztával dúsítva, kevés olíva olajjal, mustárral, citromlével ízesítve.

4. NAP


Reggeli: 2 szelet teljes kiőrlésű kenyér 2 tojásból készült rántottával, pár szem olívabogyóval, egy uborkával és sovány tehéntúróval.
Tízórai: egy gyümölcs.
Ebéd: gombamártás puliszkával és egy kiadós zöldségsalátával.
Uzsonna: egy csésze joghurt müzlivel.
Vacsora: egy bögre zöldség krémleves pirított kenyérkockákkal.
Nasi: egy alma.

5. NAP


Reggeli: túrós puliszka egy evőkanál sovány tejföllel.
Tízórai: egy alma.
Ebéd: 2-3 darab töltött káposzta puliszkával.
Uzsonna: egy alma.
Vacsora: egy adag vegyes zölségsaláta.
Nasi, ha szükséges: egy tasak natúr puffasztott kukorica (kuki).

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Így hozd ki magadból a legtöbbet!

2020-10-14

Így hozd ki magadból a legtöbbet!

Tudod mi a teljes élet titka? Hogy kihozod magadból a maximumot! Ez a cikk arról szól, mi kell ahhoz, hogy abszolút bomba formába kerülj, kívül-belül egyaránt!

Elmondom, hogy miért nem fogysz le!

2020-09-21

Elmondom, hogy miért nem fogysz le!

Sok esetben hiába dolgozunk keményen, hogy megszabaduljunk néhány kilótól, egyszerűen nem megy, ami frusztráló és nem kell sok idő, hogy elvegye a motivációnkat. Lehet, hogy vannak dolgok, amiket csinálsz (vagy nem csinálsz), ami megnehezíti a fogyást és még csak nem is tudsz róla. Lássuk mik ezek, hogy végre elérhesd a célodat!

Sportol a család! – 5 tipp hogyan sportolhattok együtt a gyerekekkel

2022-05-17

Sportol a család! – 5 tipp hogyan sportolhattok együtt a gyerekekkel

Megérkezett a jó idő és hamarosan itt a nyári szünet is, így a gyerekek sokkal több időt igényelnek majd az együttlétre. Így sportoljunk együtt a gyerekekkel!

Ezért érdemes Neked is otthoni edzést végezned

2022-02-01

Ezért érdemes Neked is otthoni edzést végezned

Mindenkinek fontos lenne, hogy egy egészséges életmódra törekedjen – ez pedig nem csak a kiegyensúlyozott táplálkozást és a megfelelő mennyiségű alvást foglalja magába, de a rendszeres testmozgást is.

Nem csak egy edzésterv kell hozzá – így legyenek tökéletesek edzéseid

2021-12-31

Nem csak egy edzésterv kell hozzá – így legyenek tökéletesek edzéseid

Minden ember manapság már az egészséged életmódra törekszik, melyhez hozzá tartozik a megfelelő mennyiségű és minőségű, rendszeres testmozgás - így csináld!

Minden a kézisúlyzókról – így hozd ki magadból a maximumot edzéseid során

2021-09-30

Minden a kézisúlyzókról – így hozd ki magadból a maximumot edzéseid során

Nem lehet eléggé hangsúlyozni, hogy mennyire fontos az egészséges életvitelre való törekedvés – edzéseinken pedig sokat segíthet egy kézisúlyzó, nézzük, hogyan.