notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Fogyás szenvedés nélkül - Itt a szénhidrátmentes fogyókúrás módszer!

hirdetes

Itt a szénhidrátmentes fogyókúrás módszer!

helloladies.hu

Ez alkalommal egy szénhidrátmentes fogyókúrás módszert ismertetünk meg veled, amely segítségével könnyedén, minden komolyabb megerőltetés nélkül fogyhatsz…Valóra válik tehát az a „lehetetlenség”, hogy úgy fogyjál, hogy közben eszel. A megoldás egyszerű: szénhidrátmentes diéta.

Fogyás szenvedés nélkül - Itt a szénhidrátmentes fogyókúrás módszer!

Hogyan fogyaszt a szénhidrátmentes diéta?

A szénhidrátmentes diéta sikere abban rejlik, hogy a fogyasztható élelmiszerek csak fehérjét és zsírokat tartalmaznak, ezáltal tovább tart a teltségérzet, és ilyen módon javul a test zsírégetésének hatékonysága. Habár ezt a diétát nagyon könnyű betartani, ennek ellenére legfeljebb egy hétig szabad így diétázni, mert hosszabb ideig károsíthatja a veséket és a májat.

Ételek, melyeket szabad fogyasztani a diéta során

-Csirkehúst, pulykahúst, marha- és, bárányhúst, (és ezek belsőségeit) korlátozás nélkül lehet fogyasztani bármely módon elkészítve.

-Valamennyi hal, illetve tenger gyümölcsei.

-Tojás, kemény sajt bármely mennyiségben, ritkábban túró és kefir.

-A zöldségek közül: uborka, karfiol, fejes káposzta, retek, zeller, fejes saláta és gomba.

-A gyümölcsök közül fogyaszthatóak a citrusfélék, az alma és ritkábban az őszibarack.

-További engedélyezett zsírforrások a dió és a tökmag, illetve a napraforgómag.

-Az italok közül mértékkel fogyasztható tea, kávé, aszalt gyümölcsből készült kompót, vörös áfonyalé; mindezek természetesen szigorúan cukor nélkül!

hirdetes

-A szervezet problémamentes működése érdekében ritkán és kis mennyiségben fogyasztható hajdina, borsó és zabkása.

 

Ételek, melyeket nem szabad fogyasztani a diéta során

hirdetes

-Mindenféle édesség, beleértve a mézet és az édes gyümölcsöket, mint például a banán, szőlő is.

-Felvágottak, kolbászfélék, konyhakész termékek, félkész (mirelit) termékek.

-Az összes olyan étel, termék, ami gabonafélét, illetve lisztet tartalmaz.

-A zöldségek közül tilos a burgonya, sárgarépa, cékla és a kukorica fogyasztása.

-Nem utolsósorban az alkohol, hogy étvágygerjesztő hatását kizárjuk.

Az egyhetes szénhidrátmentes diéta menüjének egyik alapelve a gyakori étkezés. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy naponta öt-hat alkalommal kell étkezni. A tányéron 30 dkg hús vagy hal, 15 dkg zöldségféle lehet. Citrusféle, egy kis tányérnyi vörös áfonya, vagy dió, ezeket mind desszertnek eheted.

Íme egy mintának vehető napi fogyókúrás étkezési rend

-Reggeli: két főt tojás, pár szelet kemény sajt, kávé vagy tea; cukor nélkül!

-Ebéd: főtt, illetve sült csirkemell, zöldség, pár szelet kemény sajt.

-Uzsonna: egy marék dió, egy fél grapefruit.

-Vacsora: főtt zöldborsó, egy szelet csirkemell vagy hal.

-Késő esti vacsora: 2 deciliter kefir.

A szénhidrátmentes diéta egy fontos szabályát még meg kell említeni: az étkezés után fél óráig nem szabad inni, de naponta másfél liter vizet el kell fogyasztani. Ez a fajta diéta gyakran olyan mellékhatásokkal jár, mint a székrekedés, így semmiképp se feledkezz meg a megfelelő növényi rost szervezetedbe juttatásáról. Egy hét diétázás után áttérhetsz egy kissé kíméletesebb diétázásra, de mindig tartsd szem előtt azt, hogy egészségesen táplálkozz. Ha felkeltette érdeklődésedet ez a szénhidrátmentes diéta, ne feledd el megosztani barátaiddal, ismerőseiddel sem!

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Otthon edzenél? Szinte minden van hozzá, ami kell!

2020-04-07

Otthon edzenél? Szinte minden van hozzá, ami kell!

Az otthoni edzésnek számtalan előnye van: nem kell utaznod, sok online edzés közül választhatsz. Vannak persze hátrányai is, főleg az, hogy nem áll annyi eszköz a rendelkezésünkre, amihez az edzőteremben hozzászoktunk. A jó hír viszont az, hogy átlagos dolgokból könnyedén hasznos segédeszközöket készíthetünk!

Mikor akarsz végre kijönni a pánikból?

2020-04-01

Mikor akarsz végre kijönni a pánikból?

Azt ugye tudjátok, hogy a vírust elkerülni nem lehet! Az intézkedésekkel nem az a cél, hogy az emberek elkerüljék, mert azt nem lehet, csak a terjedési sebességet próbálják csökkenteni!

3 egészséges gyümölcsturmix, ami felerősíti az immunrendszert

2020-04-06

3 egészséges gyümölcsturmix, ami felerősíti az immunrendszert

Ahhoz, hogy elkerüljük, hogy megbetegedjünk, erős immunrendszerre van szükségünk. Ha bizonyos vitaminok, ásványi anyagok és tápanyagok szerepelnek az étrendedben, az nagyon jót tesz az immunrendszernek. És nincs is jobb módja, hogy feltöltsd a szervezetedet a megfelelő anyagokkal, mint ezek a gyümölcsturmixok!

A legjobb proteinben gazdag ételek, amiktől gyorsabban fogysz

2020-01-30

A legjobb proteinben gazdag ételek, amiktől gyorsabban fogysz

A fogyás általában nem megy könnyen, azonban nem kell éheztetnünk magunkat, hiszen vannak olyan ételek, amik segítenek. Íme a legtöbb proteint tartalmazó ételek!

Rengeteget ettem a karantén alatt - elmondom, hogy hagytam abba!

2020-04-08

Rengeteget ettem a karantén alatt - elmondom, hogy hagytam abba!

A koronavírus miatt aggodalmaimat és unalmamat az evéssel vezettem le és azt hiszem, nem én vagyok az egyetlen, ezért elmondom, hogy mik azok a változások, amik nekem sokat segítettek!

5 dolog, ami akkor történik a testben, ha nem kap elég vizet

2020-03-31

5 dolog, ami akkor történik a testben, ha nem kap elég vizet

Sokan azt gondolják, hogy beviszik a szükséges folyadékmennyiséget a szervezetükbe a különböző üdítőkkel, gyümölcslevekkel, azonban ha minden nap nem eszel meg rengeteg gyümölcsöt és zöldséget, valószínűleg neked is több vizet kellene innod. Ha a test nem kap elegendő vizet, az nagyon sok problémát okozhat, mint emésztési gondok, fáradékonyság, szo

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
267 332
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
1 690 605
Alakformálás Egészség Egészséges életmód Egészséges táplálkozás Fogyás Fogyókúra