notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Tabata módszer,egészséges,életmód,sport,alakformálás,fitness,crossfit,hatékony,gyakorlat,fogyás

Egy valóságos edzéscsoda - a Tabata módszer

helloladies.hu
hirdetes

A Tabata módszer gyakorlatainak elvégzése mindössze 4 percet vesz igénybe és otthon is könnyedén kivitelezhető. A program zsírégető hatása jóval intenzívebb, mint egy 60 perces aerob tréningé.

A Tabata módszer gyakorlatainak elvégzése mindössze 4 percet vesz igénybe és otthon is könnyedén kivitelezhető. A program zsírégető hatása jóval intenzívebb, mint egy 60 perces aerob tréningé.

Ha nincs sok időd, de tele vagy energiával

 

A feladatok egyáltalán nem bonyolultak, de jó kondiban kell lenned, hogy el tudd végezni az edzést. Az intenzív terhelés miatt a szakemberek, a nagy túlsúllyal rendelkezőknek, a szív és érrendszeri betegeknek egyáltalán nem ajánlják ezt az edzésmódszert. A lényeg, hogy a feladatokat 20 másodpercig teljes intenzitással végezd, majd pihenj 10 másodpercet. Az edzés megkezdése előtt figyelj az alapos bemelegítésre, mivel a gyakorlatok minden testrészedet megmozgatják.

 

Különböző módon keverhetőek a gyakorlatok

 

1. A teljes gyakorlatsort végig csinálod, majd megismétled még egyszer.

hirdetes


2. Két gyakorlatot választasz ki, kétszer ismétled őket egymás után és így haladsz vele az edzés végéig.


3. Egy általad választott gyakorlatot, az edzés végéig csinálod, a megadott intervallumok szerint.

 

1.gyakorlat

 

 


Elhelyezkedsz fekvőtámasz pozícióban, és 20 másodpercig felváltva húzod a térded a mellkasodhoz. Teljes intenzitással végezd a gyakorlatot, majd pihenj 10 másodpercet.

 

2. gyakorlat

 

 

Lemész guggoló pozícióba, majd felugrasz úgy, hogy a karjaidat a fejed fölé emeled, és vissza guggolásba. Amilyen gyorsan csak tudod, ismételd a mozdulatokat 20 másodpercig.

 

3. gyakorlat

 

 

Helyezkedj el csípőszélességben guggoló pozícióba és a tenyereddel érintsd meg a padlót. Ez lesz a kiinduló helyzeted.  Innen ugorj hátra fekvőtámasz pozícióba, majd vissza guggolásba, végül ugorj fel és a karjaid emeld a fejed fölé a levegőben. Figyelj megint az intenzitásra, adj bele mindent.

 

4. gyakorlat

 

 

Lábaidat összezárod és elkezdesz ugrálni az egyik oldalról a másikra.  Csináld intenzíven.

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Lefekvés előtt igyál te is aranytejet!

2019-12-05

Lefekvés előtt igyál te is aranytejet!

A kurkuma gyógyhatásai már régóta ismertek, mégis általában fűszerként használjuk. Viszont nem csak íze miatt érdemes fogyasztani, mert mint kiderült kiválóan oldja a stresszt, valamint tejjel kombinálva erőteljes változásokat okoz a testben. Ebben a cikkben arról lesz szó, hogy mi történik a testben, ha minden lefelvés előtt iszol kurkumás tejet,

Mindennapi szokások, amik sokat öregítenek rajtunk!

2020-01-07

Mindennapi szokások, amik sokat öregítenek rajtunk!

Vannak szokások, amiktől sokkal gyorsabban öregszünk, de ha képesek vagyunk ezeket felismerni, könnyű változtatni rajtuk, hogy a testünk és az elménk is fiatalabb maradjon.

Így szabadulhatsz meg az úszógumitól edzés nélkül

2020-01-21

Így szabadulhatsz meg az úszógumitól edzés nélkül

Az úszógumi nem csak akkor kellemetlen, ha arra kerül sor, hogy bele kellene férnünk a kedvenc ruhánkba, de komoly egészségügyi problémákkal is összekapcsolható. Nézzük, mi az a 8 szuper technika, ami segít eltüntetni az úszógumit otthon, természetesen.

Ezért nem megy a fogyás...

2020-01-10

Ezért nem megy a fogyás...

Sokak egyik kitűzött célja a fogyás, de ez határozottan egy olyan dolog, amiről könnyebb beszélni, mint elérni. Az emberek mindenféle tippet és trükköt kipróbálnak és sok diétának adnak egy esélyt, de még így sem könnyű feladat. Valójában sokan azok közül, akiknek sikerül is lefogyniuk, néhány éven belül vissza is szedik magukra a leadott kilókat.

A leggyakoribb vitaminhiányok, ami szinte mindenkinek van

2020-01-21

A leggyakoribb vitaminhiányok, ami szinte mindenkinek van

Melyek a leggyakoribb vitaminhiányok, amelyek sok embert érintenek úgy, hogy a legtöbben még csak nem is tudnak róla? Erről lesz szó a következőkben, megtudhatjátok, hogy az egyes vitaminok hiánya milyen tünetekkel párosul, és melyek a legjobb források, amiből könnyebben hozzájuthatunk ezekhez a fontos anyagokhoz.

Mi történik a testtel, ha nem jut elég D-vitaminhoz?

2020-01-14

Mi történik a testtel, ha nem jut elég D-vitaminhoz?

Nagyon sok ember szervezetében alacsony a D vitaminszint és már egy kisebb hiány is tünetek megjelenéséhez vezethet, illetve növeli bizonyos betegségek kialakulásának kockázatát, mint például a szívbetegség. A D vitamin egy fontos, zsírban

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
344 535
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
344 535
Közösség

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 144

Átlagos értékelés: 4.7