notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Tabata módszer,egészséges,életmód,sport,alakformálás,fitness,crossfit,hatékony,gyakorlat,fogyás

hirdetes

Egy valóságos edzéscsoda - a Tabata módszer

helloladies.hu
Facebook logo

KÖVESS MINKET

FACEBOOKON

A Tabata módszer gyakorlatainak elvégzése mindössze 4 percet vesz igénybe és otthon is könnyedén kivitelezhető. A program zsírégető hatása jóval intenzívebb, mint egy 60 perces aerob tréningé.

A Tabata módszer gyakorlatainak elvégzése mindössze 4 percet vesz igénybe és otthon is könnyedén kivitelezhető. A program zsírégető hatása jóval intenzívebb, mint egy 60 perces aerob tréningé.

Ha nincs sok időd, de tele vagy energiával

A feladatok egyáltalán nem bonyolultak, de jó kondiban kell lenned, hogy el tudd végezni az edzést. Az intenzív terhelés miatt a szakemberek, a nagy túlsúllyal rendelkezőknek, a szív és érrendszeri betegeknek egyáltalán nem ajánlják ezt az edzésmódszert. A lényeg, hogy a feladatokat 20 másodpercig teljes intenzitással végezd, majd pihenj 10 másodpercet. Az edzés megkezdése előtt figyelj az alapos bemelegítésre, mivel a gyakorlatok minden testrészedet megmozgatják.

Különböző módon keverhetőek a gyakorlatok

1. A teljes gyakorlatsort végig csinálod, majd megismétled még egyszer.

hirdetes


2. Két gyakorlatot választasz ki, kétszer ismétled őket egymás után és így haladsz vele az edzés végéig.


3. Egy általad választott gyakorlatot, az edzés végéig csinálod, a megadott intervallumok szerint.

1.gyakorlat

 


Elhelyezkedsz fekvőtámasz pozícióban, és 20 másodpercig felváltva húzod a térded a mellkasodhoz. Teljes intenzitással végezd a gyakorlatot, majd pihenj 10 másodpercet.

2. gyakorlat

hirdetes

 

Lemész guggoló pozícióba, majd felugrasz úgy, hogy a karjaidat a fejed fölé emeled, és vissza guggolásba. Amilyen gyorsan csak tudod, ismételd a mozdulatokat 20 másodpercig.

3. gyakorlat

 

Helyezkedj el csípőszélességben guggoló pozícióba és a tenyereddel érintsd meg a padlót. Ez lesz a kiinduló helyzeted.  Innen ugorj hátra fekvőtámasz pozícióba, majd vissza guggolásba, végül ugorj fel és a karjaid emeld a fejed fölé a levegőben. Figyelj megint az intenzitásra, adj bele mindent.

4. gyakorlat

 

Lábaidat összezárod és elkezdesz ugrálni az egyik oldalról a másikra.  Csináld intenzíven.

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Házi praktikák ízületi gyulladás és fájdalmak kezelésére

2020-09-22

Házi praktikák ízületi gyulladás és fájdalmak kezelésére

Az ízületi gyulladás, illetve fájdalmak nagyon sok embert érintenek és az orvostudomány egyelőre sajnos csak fájdalomcsillapítókkal tud ellene harcolni. Habár ezek működnek, nyilván nem megoldás és hosszútávon sok mellékhatásuk lehet. Az otthoni gyógymódok, valamint a mozgás is nagyon hatásosak. Bemutatjuk a legjobb módszereket, amik csökkentik a f

Módszerek, amikkel sokat tehetsz az egészségedért és 1 percbe telnek

2020-09-15

Módszerek, amikkel sokat tehetsz az egészségedért és 1 percbe telnek

Ha szeretnénk megőrizni az egészségünket, az sok időt vehet igénybe, hosszútávon azonban mindenképp megéri, sőt az apró lépések is sokat számítanak. Vannak dolgok, amikre 60 másodperc is bőven elég és csodákat művelnek a testtel. Itt van néhány módszer, ami sokat tesz az egészségért és kevesebb, mint 1 percbe telik!

A legjobb zsírégető gyakorlatok!

2020-09-01

A legjobb zsírégető gyakorlatok!

Készen állsz kicsit felgyorsítani a szívverésedet, hogy zsírt égethess – gyorsan? Próbáld ki azokat az edzéseket, amik kifejezetten a fogyást célozzák meg, segítenek az izomépítésben és még szórakoztatóak is!

Legalább ennyit kell mozognod egy héten!

2020-08-26

Legalább ennyit kell mozognod egy héten!

Tudjuk, hogy a mozgás elengedhetetlen része az egészségnek, azonban mégis számtalan kifogással állunk elő, hogy miért nem csinálunk semmit. Ha te is ebbe a kategóriába tartozol és további motivációra van szükséged, jó ha tudod, hogy napi csupán néhány perc edzés is tehet azért, hogy tovább élj!

A jó edzés titka

2020-09-29

A jó edzés titka

Mi a jó edzés titka? Mitől lesz hatásos, felszabadító, és egyben élvezhető is? Erre a kérdésre ad választ az alábbi cikk, hogy a mozgás boldoggá tegyen!

Készíts finom és egészséges Levendulás limonádét!

2020-09-14

Készíts finom és egészséges Levendulás limonádét!

Nem titok, hogy az életünkben vannak nagyon stresszes időszakok, a munka nagy hajtással jár, közben családi problémákkal is meg kell küzdenünk és még saját magunkra is kellene szakítani egy kis időt, és akkor az alvást még nem is említettük.


Egészség Egészséges életmód