notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Tipikus hibák, amiket elkövettek az edzések során...

Tipikus hibák, amiket elkövettek az edzések során...

helloladies.hu
hirdetes

Vannak hibák, amikre érdemes odafigyelned neked is, ha a testmozgást, a diétát, vagy éppen a fogyókúrát választod. Most azokat a tipikus hibákat vesszük sorra, amelyeket rendszerint elkövet mindenki!

Tipikus hibák, amiket elkövettek az edzések során...

Alacsony kalóriatartalmú étrend


Az alacsony kalóriatartalom egyfajta szentírássá vált a fogyni vágyók körében. Az ilyen étrend jellemzően kevés zsírt és magasabb szénhidrátot tartalmaz. Ezzel csupán az a baj, hogy a szénhidrát nem telít, könnyebben emeli a vércukrot, az anyagcsere folyamatok evés után azonnal a raktározás irányába tolódnak el és gyakrabban leszünk éhesek. Nem kell kizárni a szénhidrátokat, csupán okosan megválogatni. Például egy tál cukros-tejes-gyümölcsös zabkása helyett inkább válassz egy lazacszeletet avokádóval és valamilyen bogyós gyümölccsel.

 

Szauna vagy fürdés az edzés után


Intenzív edzés után ne menj azonnal a szaunába, vagy a forró fürdőbe. A gyakorlat során sok vizet vesztettél és a vérnyomásod lecsökkent, aminek eredményeképpen a szaunában való tartózkodás kellemetlen lehet és akár ájulást is okozhat. Igyál vizet és zuhanyozz le langyos vízzel.

 

Hosszú kardió edzések


Sokan úgy vélik, hogy a kardio hasznos a szív számára. Ez igaz, viszont ismerni kell a korlátokat. A túl hosszú kardio edzés negatív hatást gyakorolhat a szív- és érrendszerre. Soha ne vidd túlzásba.

hirdetes

 

Vízivás nélkül edzeni


Sokan nem isznak vizet edzés közben, ami nagy hiba. A szervezet ilyenkor a verejtékezéssel és a szapora légzéssel sok vizet veszít. Ne kínozd a testedet a vízmegvonással.

 

 

Edzés naponta


Természetesen a rendszeres testedzés a kulcs a kívánt testalkat eléréséhez, de ez nem azt jelenti, hogy minden áldott nap edzeni kell. Ha túl sokat edzel, a végén annyira kimerült leszel, hogy a visszájára is fordulhat a dolog. Ezenkívül a szervezet kortizol szintje növekszik, amely túlsúlyhoz vezethet. Ennek elkerülése érdekében tarts szünnapokat és fordíts időt elegendő alvásra is.

 

Több evés


A rendszeres edzés nem indok arra, hogy többet vagy egészségtelen dolgokat egyél, azon az alapon, hogy megérdemled az erőfeszítéseid miatt. Ne feledd, addig nem fogsz fogyni, amíg folyamatosan ugyanolyan típusú ételeket eszel, mint az edzésprogram megkezdése előtt, ugyanolyan vagy még nagyobb mennyiségben.

 

Sportitalok


Azok a sportitalok, amelyek cukrot tartalmaznak, nem segítik a fogyási folyamatot. Az, hogy megfelelő arányban tartalmazzák az ásványi anyagokat még nem elég indok a fogyasztásukra. A bennük lévő cukor gátolja a zsír égetését.

 

Nem nyújtasz


Soha ne felejts el egy intenzív edzés után lenyúlni. Ez segít abban, hogy csökkentsd az izmokban az esetleges fájdalom megjelenését. A nyújtás után sokkal jobban fogod magad érezni.

 

Üres gyomor / teli has


Teljesen éhesen és abszolút jóllakottan sem ajánlott edzésbe kezdeni. Ilyen esetekben fennáll a lehetősége, hogy nem bírod végigcsinálni az edzést, mert teljesen kifáradsz vagy kellemetlenül fogod érezni magad. A legjobb megoldás, ha edzés előtt 2 órával fogyasztasz valamit. Ez garantálja a sikeres és produktív edzést.

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

A leglátványosabb testedzések nőknek

2019-11-21

A leglátványosabb testedzések nőknek

Nincs időd, pénzed vagy csak nem találsz egy megfelelő konditermet. Ezek nem mindig lehetnek kifogások! Cikkünkben elolvashatod a legkézenfekvőbb, de egyben leghatékonyabb módszereket a tested átalakításához, amelyekhez nem kell sok pénz, se idő, csak egy kis elszántság!

Így fogyhatsz edzés nélkül

2019-11-28

Így fogyhatsz edzés nélkül

Fogyhatsz anélkül, hogy edzőterembe mennél? Persze. Ez azt jelenti, hogy nem is kéne mozognod? Egyáltalán nem. A legjobb eredményt és egészséget ugyanis úgy érheted el, ha helyesen táplálkozol és mozogsz is mellette. Nem azt javasoljuk, hogy távol tartsd magad az edzéstől, egyszerűen csak eláruljuk, hogy nem szükséges ahhoz edzőterembe menni, hogy

Gyors gyakorlatok a fogyásért és izmosodásért

2019-09-12

Gyors gyakorlatok a fogyásért és izmosodásért

Manapság az embereknek hatékony, és időtakarékos mozgásra van szükségük. Miért? Mert a szoros időbeosztásunk mellett egyszerűen nem fér bele más. A jó hír, hogy úgy is mozoghatunk hatékonyan, hogy nem kell egy órát a zsúfolt edzőteremben töltenünk. Persze ehhez meg kell tudnunk különböztetni a gyorsan legyünk fittek szemetet és a tényleges tudomány

A stílusos spotruházat garantáltan segít abban, hogy rászánd magad az edzésekre

2019-07-10

A stílusos spotruházat garantáltan segít abban, hogy rászánd magad az edzésekre

Ha nehezen szánod rá magad az edzésekre, akkor válassz kényelmes és megfelelő sportruhát, meghozza a kedved az edzésekhez. Néhány tipp, ami segít a választásban.

Mindent a striákról

2019-06-06

Mindent a striákról

A striák sok nő életét megkeserítik. A legtöbben úgy gondolják, hogy csak méregdrága kezelésekkel vethetnek véget ennek a problémának, pedig házi praktikákkal is orvosolható.

Egy forradalmian új technológia a plasztikai sebészetben

2019-05-06

Egy forradalmian új technológia a plasztikai sebészetben

Manapság a plasztikai beavatkozásokat sokan igénybe veszik, hiszen gyors megoldást kínálnak a különböző problémákra. Léteznek sebészeti és nem sebészeti beavatkozások is, amelyekkel tartós eredmények érhetők el. Mivel hamarosan itt a bikini szezon, mindenki tökéletes alakot szeretne, azonban lehetséges, hogy még nem érted el Te sem azt az eredményt

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
82 621
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
4 354 473
Közösség

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 225

Átlagos értékelés: 4.9