notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Tipikus hibák, amiket elkövettek az edzések során...

Tipikus hibák, amiket elkövettek az edzések során...

helloladies.hu
hirdetes

Vannak hibák, amikre érdemes odafigyelned neked is, ha a testmozgást, a diétát, vagy éppen a fogyókúrát választod. Most azokat a tipikus hibákat vesszük sorra, amelyeket rendszerint elkövet mindenki!

Tipikus hibák, amiket elkövettek az edzések során...

Alacsony kalóriatartalmú étrend


Az alacsony kalóriatartalom egyfajta szentírássá vált a fogyni vágyók körében. Az ilyen étrend jellemzően kevés zsírt és magasabb szénhidrátot tartalmaz. Ezzel csupán az a baj, hogy a szénhidrát nem telít, könnyebben emeli a vércukrot, az anyagcsere folyamatok evés után azonnal a raktározás irányába tolódnak el és gyakrabban leszünk éhesek. Nem kell kizárni a szénhidrátokat, csupán okosan megválogatni. Például egy tál cukros-tejes-gyümölcsös zabkása helyett inkább válassz egy lazacszeletet avokádóval és valamilyen bogyós gyümölccsel.

 

Szauna vagy fürdés az edzés után


Intenzív edzés után ne menj azonnal a szaunába, vagy a forró fürdőbe. A gyakorlat során sok vizet vesztettél és a vérnyomásod lecsökkent, aminek eredményeképpen a szaunában való tartózkodás kellemetlen lehet és akár ájulást is okozhat. Igyál vizet és zuhanyozz le langyos vízzel.

 

Hosszú kardió edzések


Sokan úgy vélik, hogy a kardio hasznos a szív számára. Ez igaz, viszont ismerni kell a korlátokat. A túl hosszú kardio edzés negatív hatást gyakorolhat a szív- és érrendszerre. Soha ne vidd túlzásba.

hirdetes

 

Vízivás nélkül edzeni


Sokan nem isznak vizet edzés közben, ami nagy hiba. A szervezet ilyenkor a verejtékezéssel és a szapora légzéssel sok vizet veszít. Ne kínozd a testedet a vízmegvonással.

 

 

Edzés naponta


Természetesen a rendszeres testedzés a kulcs a kívánt testalkat eléréséhez, de ez nem azt jelenti, hogy minden áldott nap edzeni kell. Ha túl sokat edzel, a végén annyira kimerült leszel, hogy a visszájára is fordulhat a dolog. Ezenkívül a szervezet kortizol szintje növekszik, amely túlsúlyhoz vezethet. Ennek elkerülése érdekében tarts szünnapokat és fordíts időt elegendő alvásra is.

 

Több evés


A rendszeres edzés nem indok arra, hogy többet vagy egészségtelen dolgokat egyél, azon az alapon, hogy megérdemled az erőfeszítéseid miatt. Ne feledd, addig nem fogsz fogyni, amíg folyamatosan ugyanolyan típusú ételeket eszel, mint az edzésprogram megkezdése előtt, ugyanolyan vagy még nagyobb mennyiségben.

hirdetes

 

Sportitalok


Azok a sportitalok, amelyek cukrot tartalmaznak, nem segítik a fogyási folyamatot. Az, hogy megfelelő arányban tartalmazzák az ásványi anyagokat még nem elég indok a fogyasztásukra. A bennük lévő cukor gátolja a zsír égetését.

 

Nem nyújtasz


Soha ne felejts el egy intenzív edzés után lenyúlni. Ez segít abban, hogy csökkentsd az izmokban az esetleges fájdalom megjelenését. A nyújtás után sokkal jobban fogod magad érezni.

 

Üres gyomor / teli has


Teljesen éhesen és abszolút jóllakottan sem ajánlott edzésbe kezdeni. Ilyen esetekben fennáll a lehetősége, hogy nem bírod végigcsinálni az edzést, mert teljesen kifáradsz vagy kellemetlenül fogod érezni magad. A legjobb megoldás, ha edzés előtt 2 órával fogyasztasz valamit. Ez garantálja a sikeres és produktív edzést.

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Fitness és szórakozás egyben: így segít a trambulin a fogyásban!

2020-01-28

Fitness és szórakozás egyben: így segít a trambulin a fogyásban!

Unod az edzőtermet és a futás sem a Te sportod? Mutatunk egy sportot, amit nem csak imádni fogsz, de csak úgy olvadnak majd rólad a plusz kilók segítséével! Ismerd meg a trambulin előnyeit!

Hogyan kerülj formába gyorsan az újévben? Mutatunk 5 tippet!

2020-01-13

Hogyan kerülj formába gyorsan az újévben? Mutatunk 5 tippet!

Ha idén te is ezt fogadtad meg, akkor a legjobb helyen jársz, hiszen a következőkben mutatunk 5 szuper tippet, amivel ezt könnyedén végre hajtatod.

Így fogyhatsz szenvedés nélkül!

2020-01-06

Így fogyhatsz szenvedés nélkül!

Tartani egy szigorú diétát, valljuk be… nehéz. Csakúgy, mint minden nap elmenni az edzőterembe. De ha fogyni akarsz, valószínűleg próbáltad már mindkettőt – talán évekig. Tény, hogy sok ember egyszerűen képtelen betartani egy olyan étrendet, amiben nem eheti a kedvenc ételeit. Ha ez a forgatókönyv ismerősen hangzik, az még nem jelenti azt, hogy nem

Így fogyhatsz edzés nélkül

2019-11-28

Így fogyhatsz edzés nélkül

Fogyhatsz anélkül, hogy edzőterembe mennél? Persze. Ez azt jelenti, hogy nem is kéne mozognod? Egyáltalán nem. A legjobb eredményt és egészséget ugyanis úgy érheted el, ha helyesen táplálkozol és mozogsz is mellette. Nem azt javasoljuk, hogy távol tartsd magad az edzéstől, egyszerűen csak eláruljuk, hogy nem szükséges ahhoz edzőterembe menni, hogy

A nyári alak télen készül! Mutatjuk a legjobb mozgásformákat, amikkel elérheted az álomalakot!

2019-12-20

A nyári alak télen készül! Mutatjuk a legjobb mozgásformákat, amikkel...

A nyári alak télen készül! Ideje elkezdeni készülni a következő bikini szezonra, mutatjuk az 5 leghatékonyabb edzést, amivel te is elérheted az álom alakot!

A leglátványosabb testedzések nőknek

2019-11-21

A leglátványosabb testedzések nőknek

Nincs időd, pénzed vagy csak nem találsz egy megfelelő konditermet. Ezek nem mindig lehetnek kifogások! Cikkünkben elolvashatod a legkézenfekvőbb, de egyben leghatékonyabb módszereket a tested átalakításához, amelyekhez nem kell sok pénz, se idő, csak egy kis elszántság!

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
248 406
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
717 379
Közösség

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 225

Átlagos értékelés: 4.9