notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Destiny Stephens fenékformáló edzésterve – guggolás nélkül!

Destiny Stephens fenékformáló edzésterve – guggolás nélkül!

helloladies.hu
hirdetes

A 23 éves Destiny Stephens a feltörekvő Instagram szenzációk egyike, amit többek között népszerű fenekének köszönhet. Ő sem járt-kelt azonban mindig ilyen formákkal – valamivel több, mint 5 éve dolgozik rajtuk.

Destiny Stephens fenékformáló edzésterve – guggolás nélkül!

Előtte: heti 3 edzés a konditeremben, rendszerezetlen rutin, szénhidrátokban gazdag, alacsony fehérjetartalmú étrend.

 

Utána: heti 6 edzés a konditeremben, rendszerezett edzésterv, fehérjékben gazdag, mérsékelt szénhidráttartalmú étrend.

 

Destiny célja eredetileg nem is az volt, hogy ilyen formákra tegyen szert. Az akkor még tizenéves lány azért kezdett el edzőterembe járni, hogy felülkerekedjen szorongásán és depresszióján. A szemmel is látható eredményeknek persze ő is örült. A kezdetek nem voltak egyszerűek: habár gyerekkorában gimnasztikázott és a középiskolában egy kézilabdacsapatban is játszott, sosem edzett rendszeresen. Eleinte a telefonja képernyőjéről mentett le edzésterveket, amiket később alapként felhasznált gyakorlataihoz. Edzőterembe általában hetente három alkalommal ment el, és ezek érdekében idővel teljesen fel is hagyott a kézilabdázással.

 

„Az edzőterem lett a menekülőhelyem, és imádtam” állítja Stephens. Habár a testmozgás önmagában keveseknél elég ahhoz, hogy véget vessen a depressziónak vagy enyhítse a szorongást, nála pontosan ez történt. Elmondása szerint szellemileg nagyon sokat segített rajta az edzés. 2015-ben elballagott a középiskolából és úgy döntött, hogy szájhigiéniát tanul majd a helyi főiskolán. Az első félév után azonban úgy érezte, hogy a fogorvosi pálya nem elég aktív számára, ezért inkább személyi edzőnek kezdett el tanulni.

hirdetes

 

Miután 2016 elején megszerezte személyi edzői oklevelét, a lány elkezdte tanulmányozni a különböző izmok megcélzását, hogy biztonságos kihívások elé állíthassa magát. Kockás hasat és formás feneket tűzött ki maga elé célként és egy sokkal egységesebb fitneszrutint készített magának, ami heti 6 edzést tartalmazott.

 

 

Elmondása szerint azonban ez még mindig nem volt elég. „Nem láttam azokat az eredményeket, amiket szerettem volna, mert nem tudtam, hogy mit kellene ennem hozzá” jegyezte meg régebbi étrendjéről, ami tele volt tésztával és kenyérrel, megfelelő mennyiségű fehérje nélkül. „Mindig is gyors volt az anyagcserém, szóval azt hittem, hogy azt ehetek amit akarok, és még úgy is megőrizhetem majd a fittségemet”. Később azonban rájött, hogy a rossz minőségű ételekkel képtelen lesz elérni álmai hasát.

 

Mindezek ellenére a konditerem egyik edzője azt ajánlotta neki, hogy jelentkezzen egy közelgő testépítő versenyre. Az ötlet jól is hangzott, azonban a versenyig ekkor már csak 3 hét volt hátra, egy átlagos készülődés pedig 12-16 hetet is igénybe vehet a versenyzők számára. Mivel Stephens úgy érezte, hogy kockás has nélkül nem nyerhet, megtanulta kiegyensúlyozni a makrotápanyagait (fehérje, szénhidrátok, zsír) hogy csökkentse teste zsírtartalmát és régi kedvenceit rizsre és édesburgonyára cserélte (plusz a csirkét is felvette az étredjébe).

 

„Hogy izmosodjak és meg is tartsam ezeket az izmokat egy fehérjékben gazdag, mérsékelt mennyiségű szénhidrátot tartalmazó étrendre volt szükségem.” Az étkezéseit elkezdte az edzéseihez igazítani, hogy mindig pont annyi üzemanyaggal lássa el a szervezetét, amennyire szüksége van. Az eredmény? A hasizmok rövidesen megjelentek, a fiatal lány pedig első helyezést ért el a versenyen. A siker után tovább finomította fitnesz céljait – kevesebb figyelmet fordított vékony formái megőrzésére, és sokkal inkább feneke megerősítésére terelte a hangsúlyt. „Ha nagyobb feneket szeretnél, akkor többet kell enned ahelyett, hogy összemennél” állítja. Ezért szép lassan egyre több fehérjét és szénhidrátot kezdett enni és abbahagyta a szénhidrátok és kalóriák számolgatását.

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Hogyan kerülj formába gyorsan az újévben? Mutatunk 5 tippet!

2020-01-13

Hogyan kerülj formába gyorsan az újévben? Mutatunk 5 tippet!

Ha idén te is ezt fogadtad meg, akkor a legjobb helyen jársz, hiszen a következőkben mutatunk 5 szuper tippet, amivel ezt könnyedén végre hajtatod.

Így fogyhatsz szenvedés nélkül!

2020-01-06

Így fogyhatsz szenvedés nélkül!

Tartani egy szigorú diétát, valljuk be… nehéz. Csakúgy, mint minden nap elmenni az edzőterembe. De ha fogyni akarsz, valószínűleg próbáltad már mindkettőt – talán évekig. Tény, hogy sok ember egyszerűen képtelen betartani egy olyan étrendet, amiben nem eheti a kedvenc ételeit. Ha ez a forgatókönyv ismerősen hangzik, az még nem jelenti azt, hogy nem

Így fogyhatsz edzés nélkül

2019-11-28

Így fogyhatsz edzés nélkül

Fogyhatsz anélkül, hogy edzőterembe mennél? Persze. Ez azt jelenti, hogy nem is kéne mozognod? Egyáltalán nem. A legjobb eredményt és egészséget ugyanis úgy érheted el, ha helyesen táplálkozol és mozogsz is mellette. Nem azt javasoljuk, hogy távol tartsd magad az edzéstől, egyszerűen csak eláruljuk, hogy nem szükséges ahhoz edzőterembe menni, hogy

A nyári alak télen készül! Mutatjuk a legjobb mozgásformákat, amikkel elérheted az álomalakot!

2019-12-20

A nyári alak télen készül! Mutatjuk a legjobb mozgásformákat, amikkel...

A nyári alak télen készül! Ideje elkezdeni készülni a következő bikini szezonra, mutatjuk az 5 leghatékonyabb edzést, amivel te is elérheted az álom alakot!

A leglátványosabb testedzések nőknek

2019-11-21

A leglátványosabb testedzések nőknek

Nincs időd, pénzed vagy csak nem találsz egy megfelelő konditermet. Ezek nem mindig lehetnek kifogások! Cikkünkben elolvashatod a legkézenfekvőbb, de egyben leghatékonyabb módszereket a tested átalakításához, amelyekhez nem kell sok pénz, se idő, csak egy kis elszántság!

Gyors gyakorlatok a fogyásért és izmosodásért

2019-09-12

Gyors gyakorlatok a fogyásért és izmosodásért

Manapság az embereknek hatékony, és időtakarékos mozgásra van szükségük. Miért? Mert a szoros időbeosztásunk mellett egyszerűen nem fér bele más. A jó hír, hogy úgy is mozoghatunk hatékonyan, hogy nem kell egy órát a zsúfolt edzőteremben töltenünk. Persze ehhez meg kell tudnunk különböztetni a gyorsan legyünk fittek szemetet és a tényleges tudomány

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
344 535
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
344 535
Közösség

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 115

Átlagos értékelés: 4.7