Ezekre figyelj, ha otthon akarsz edzeni!

Ezekre figyelj, ha otthon akarsz edzeni!

helloladies.hu
hirdetes

A mozgás mindenki számára fontos, efelől nincs kétség, de nem mindenkinek van elég pénze, ideje, kedve edzőterembe járni. Ezeket a kifogásokat azonban teljesen semmissé teszi az otthoni edzés.  Mind fizikálisan, mind mentálisan fontos a mindennapos mozgás, mert csakis pozitív irányban képes befolyásolni az életet. Az edzőterembérletek drágák, sok időt vehet igénybe az odajutás, sokszor tömve vannak, otthon viszont kényelmesen a saját igényeinknek megfelelően végezhetjük el a gyakorlatokat. Az egyik leggyakoribb kifogás az, hogy lehetetlen időt szakítani a zsúfolt mindennapjainkon a mozgásra, de az otthoni edzés mindent megváltoztat.

Ezekre figyelj, ha otthon akarsz edzeni!

Miért jó otthon edzeni?

 

  • otthon rendszerint sok időt töltünk, nem kell külön időt fordítani az utazásra
  • nem kell bérletet venned
  • kényelmes- szó szerint felkelsz és már kezdheted is

 

Csupán néhány eszközre és pár változtatásra lesz szükséged, majd látni fogod, hogy apró dolgok milyen nagy különbséget jelentenek. Ha már gondolkodtál az otthoni edzésen, de mindig volt valami kifogás, hogy miért lehetetlen, ez a lista talán inspirációként szolgál, hogy mégis elkezd.

 

#1 – Idő

 

Mindenekelőtt időt kell szánnod a mozgásra. Könnyű kifogásokat találni, vagy egyszer csak azt venni észre, hogy úgy telt el a nap, hogy nem csináltunk semmit.

 

  • Írd be a naptáradba, mint minden más fontos dolgot is, így valószínűbb, hogy meg is csinálod.
  • hirdetes
  • Találd ki, melyik az az időpont, ami a héten legjobban alkalmas. Ha akkorra zsúfolod be, amikor tényleg nincs rá időd, csak feszélyezni fog. Felkelhetsz egy kicsit korábban vagy hazaérve rögtön ezzel kezdhetsz, ahogy neked a legjobb.
  • Kelj ki az ágyból és vedd fel az edzőruhádat. Ha ez megvan, nagyobb hajlandóságot érzel majd, hogy elkezd és sokkal eredményesebb munkát végzel.
  • Reggel általában könnyebben rá tudjuk magunkat venni az edzésre, mert este munka után hazaérve a vacsorakészítés mellett általában a mozgás az utolsó gondolatunk, de ez egyén függő, kinek mi a jobb.


hirdetes
#2 - Ne egyedül csináld


Ha nem vagy elég motivált, hogy egyedül edz otthon, akkor szerezz „társaságot”. Ösztönzőbb is lesz, és valószínűleg többre leszel képes, mintha magadtól csinálnád. Erre többféle mód is van:


DVD


Rengetegféle közül lehet választani, attól függően milyen az állóképességed, mik a céljaid, mennyi időd van, és milyen mozgásformát részesítesz előnyben.  


Online


Az internetet is használhatod, hogy megtaláld a számodra megfelelőt, ráadásul ingyen. Youtube-on rengeteg csatorna és honlap van, ami közül válogathatsz, csak keress rá milyen fajta mozgást szeretnél csinálni és válogass.

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Még több cikk

Ne engedd, hogy becsapjanak a zöld kozmetikumokkal!

2019-06-05

Ne engedd, hogy becsapjanak a zöld kozmetikumokkal!

Ne hagyd, hogy átverjen a kozmetikai ipar, nem minden zöld, ami annak lászik! Egyre fontosabb téma a környezetszennyezés, aminek egy fontos része a fürdőszobában zajlik, csináld te is jól!

Így szokhatsz le a telefonfüggőségről

2019-05-28

Így szokhatsz le a telefonfüggőségről

A telefonfüggőség manapság már népbetegségnek számít. Ha te is túl sok időt töltesz a telefonod társaságában, akkor itt az idő, hogy leszokj erről tanácsaink segítségével!

Különösebb erőfeszítés nélkül is fogyhatsz

2019-05-21

Különösebb erőfeszítés nélkül is fogyhatsz

Sokan küzdenek súlyproblémákkal, és bár maximálisan támogatjuk az edzést, és a mozgást, ha kicsit szeretnél rásegíteni a fogyásra, ezek a trükkök nagyon egyszerűek, és segítenek, hogy elérd a célod. A kulcs, a tudatosság.

Reggeli szokások, amitől nehezebben megy a fogyás

2019-05-13

Reggeli szokások, amitől nehezebben megy a fogyás

Miért olyan fontosak a reggeli rituálék, szokások? Az, ahogyan indítod a reggelt gyakran meghatározza a napod többi részét is. Ha bal lábbal kelsz fel, akkor nagy rá az esély, hogy egész nap rosszul fogod magad érezni. Ugyanez a helyzet a testsúllyal. Nem számít, milyen keményen próbálkozol a fogyással, vannak bizonyos reggeli szokások, ami hozzájá

Így gyógyul a tested, ha többé nem cigizel

2019-04-25

Így gyógyul a tested, ha többé nem cigizel

Lehet, hogy a dohányzás ideiglenesen enyhíti a stresszt, de negatív hatásai miatt nem éri meg. Ebben a cikkben végig vesszük, hogyan gyógyul a tested, ha leszoksz és hogyan helyettesítheted, ha úgy érzed, túl nagy a nyomás.

A meleg, citromos víz elképesztő hatásai

2019-04-24

A meleg, citromos víz elképesztő hatásai

A legtöbb embernek eszébe sem jutna forró vizet inni, pedig rengeteg jótékony hatása van. Lehet, hogy a hideg víz frissítőnek tűnik, de akadályozza a tápanyagok felszívódását emésztés közben, mivel a tested arra koncentrál, hogy felmelegítse a hőmérsékletét. Valójában a vizet 50-55 fok közötti hőmérsékleten kellene fogyasztani, hogy ne égesse meg a

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
130 662
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
2 368 068
Közösség

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 129

Átlagos értékelés: 4.7