notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Fogyókúra tippek 1920-ból: Ma is megállja a helyét?

Fogyókúra tippek 1920-ból: Ma is megállja a helyét?

helloladies.hu
hirdetes

Egy 1920-ban megjelent magazin egyik cikkét vettük most elő, aminek címe „Hogyan szabályozd a súlyod”. Tele van étrenddel kapcsolatos tippekkel, amik közül néhány meglepően előremutató, de valljuk be vannak köztük olyanok is, amik ma már egyáltalán nem állják meg a helyüket. Itt vannak a legfontosabb fogyással kapcsolatos tanácsok 1920-ból.

Fogyókúra tippek 1920-ból: Ma is megállja a helyét?

Tegyük hozzá, hogy 100 évvel ezelőtt az emberek teljesen más életmódot folytattak, mások voltak az étkezési szokásaik, maguk az ételek is, és a tudomány közel sem tartott még ott, ahol ma. Érdekes, hogy akkoriban milyen megfigyeléseket tettek, mit gondoltak helyesnek és helytelennek. Jöjjenek a tippek, és a mai álláspont velük kapcsolatban.


6 tanács a múltból


Az ideális súly


1920-as tipp: Mindannyiunknak van egy ideális súlya, amit tökéletesen könnyű elérni, és még könnyebb megtartani.


Aktualizálva: Az emberek talán azért gondolták ezt, mert akkoriban nem volt jellemző, hogy gyerekkorban bárki túlsúlyos lett volna, köszönhetően többek között a sok játéknak, illetve annak, hogy sokkal többet kellett segíteniük a szüleiknek a munkában, mint manapság. Emiatt később az életük során sokkal könnyebben el tudták érni azt a formát, amivel korábban is rendelkeztek, de ne felejtsük el, hogy a testünk folyamatosan változik. A súlyunk életünk során ingadozik, testméreteinktől függetlenül azonban bármikor könnyedén beilleszthetünk olyan szokásokat az életünkbe, amik lehetővé teszik azt, hogy egészségesek legyünk. Az ötlet, hogy könnyedén változtathatod, illetve megtarthatod a súlyod a legtöbb ember számára viszont egyáltalán nem realisztikus.

hirdetes


Mi legyen az asztalon


1920-as tipp: Egy vaskos embernek meg kell értenie, hogy barátai és ellenségei is vannak az asztalon. Az ellenségek a cukor, kenyér, gabonák, desszert, vaj, szalonna. A barátai pedig a sovány húsok, zöld ételek és kevésbé édes gyümölcsök.


Aktualizálva: Minden ember testméretétől függetlenül profitálna abból, ha megtanulná, hogy mindent beilleszthet az étrendjébe bűntudat vagy félelem nélkül, aztán pedig azokra koncentrálna, amitől jól érzi magát. Fontos, hogy az ételek, amiket választunk táplálóak, mégis élvezhetőek legyenek.

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Ezért nem megy a fogyás...

2020-01-10

Ezért nem megy a fogyás...

Sokak egyik kitűzött célja a fogyás, de ez határozottan egy olyan dolog, amiről könnyebb beszélni, mint elérni. Az emberek mindenféle tippet és trükköt kipróbálnak és sok diétának adnak egy esélyt, de még így sem könnyű feladat. Valójában sokan azok közül, akiknek sikerül is lefogyniuk, néhány éven belül vissza is szedik magukra a leadott kilókat.

Lefekvés előtt igyál te is aranytejet!

2019-12-05

Lefekvés előtt igyál te is aranytejet!

A kurkuma gyógyhatásai már régóta ismertek, mégis általában fűszerként használjuk. Viszont nem csak íze miatt érdemes fogyasztani, mert mint kiderült kiválóan oldja a stresszt, valamint tejjel kombinálva erőteljes változásokat okoz a testben. Ebben a cikkben arról lesz szó, hogy mi történik a testben, ha minden lefelvés előtt iszol kurkumás tejet,

Mindennapi szokások, amik sokat öregítenek rajtunk!

2020-01-07

Mindennapi szokások, amik sokat öregítenek rajtunk!

Vannak szokások, amiktől sokkal gyorsabban öregszünk, de ha képesek vagyunk ezeket felismerni, könnyű változtatni rajtuk, hogy a testünk és az elménk is fiatalabb maradjon.

Így szabadulhatsz meg az úszógumitól edzés nélkül

2020-01-21

Így szabadulhatsz meg az úszógumitól edzés nélkül

Az úszógumi nem csak akkor kellemetlen, ha arra kerül sor, hogy bele kellene férnünk a kedvenc ruhánkba, de komoly egészségügyi problémákkal is összekapcsolható. Nézzük, mi az a 8 szuper technika, ami segít eltüntetni az úszógumit otthon, természetesen.

A leggyakoribb vitaminhiányok, ami szinte mindenkinek van

2020-01-21

A leggyakoribb vitaminhiányok, ami szinte mindenkinek van

Melyek a leggyakoribb vitaminhiányok, amelyek sok embert érintenek úgy, hogy a legtöbben még csak nem is tudnak róla? Erről lesz szó a következőkben, megtudhatjátok, hogy az egyes vitaminok hiánya milyen tünetekkel párosul, és melyek a legjobb források, amiből könnyebben hozzájuthatunk ezekhez a fontos anyagokhoz.

Mi történik a testtel, ha nem jut elég D-vitaminhoz?

2020-01-14

Mi történik a testtel, ha nem jut elég D-vitaminhoz?

Nagyon sok ember szervezetében alacsony a D vitaminszint és már egy kisebb hiány is tünetek megjelenéséhez vezethet, illetve növeli bizonyos betegségek kialakulásának kockázatát, mint például a szívbetegség. A D vitamin egy fontos, zsírban

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
372 465
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
372 465
Közösség

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 124

Átlagos értékelés: 5.0