notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Napi 3 perc és az úszóguminak annyi

Napi 3 perc és az úszóguminak annyi

helloladies.hu
hirdetes

Manapság, rohanó életünk mellett nehéz beilleszteni a mozgást a mindennapjainkba, pedig a jó fizikai állapot megőrzése nagy szerepet játszik a betegségek megelőzésében és az általános fáradtság leküzdésében. Sok férfi és nő tartja zavarónak a hason található felesleget és keresi azt a gyakorlatot, ami tényleg működik, de nem vesz el sok időt a napból. Erre a gyakorlatra naponta csak 2-4 percet kell szánnod és elpusztítja a felesleges zsírt, így 28 nap alatt csökkentheted a derékbőségedet. Fokozatosan nehezedik, építi fel az állóképességet a hónap folyamán, folyamatosan növelve az állóképességgel együtt a teljesítményt is.

Napi 3 perc és az úszóguminak annyi

Ez a 2-4 perces plank gyakorlat elégeti az úszógumit


Mivel minden nap egyre keményebben kell dolgozni, erősebb leszel és hosszan tartó változást biztosít. Ráadásul valószínűleg érzed majd, hogy nem csak a hasról, de más részekről is ég a zsír, mint a lábak és a karok. A kihívás első hete 30-45 másodperces kitartással kezdődik, de mire az utolsó héthez érsz, 3-4 percig is képes leszel kitartani.


A plank kihívás


Habár csak egy hónapos a kihívás, utána is érdemes folytatni, ez csak megadja a kezdő lökést egy egészségesebb rutin és élet kialakításához. Ahhoz azonban, hogy az eredmény és állóképesség megmaradjon a 28 nap leteltével is folytatni kell. Íme a terv a plank-kihíváshoz:

 

1. nap – 20 másodperc
2. nap – 20 másodperc
3. nap – 30 másodperc
4. nap – 30 másodperc

hirdetes
5. nap – 40 másodperc
6. nap – Pihenőnap
7. nap – 45 másodperc
8. nap – 45 másodperc
9. nap – 60 másodperc
10. nap – 60 másodperc
11. nap – 60 másodperc
12. nap – 90 másodperc
13. nap – Pihenőnap
14. nap – 90 másodperc
15. nap – 90 másodperc
16. nap – 120 másodperc
17. nap – 120 másodperc
18. nap – 150 másodperc
19. nap – Pihenőnap
20. nap – 150 másodperc
21. nap – 150 másodperc
22. nap – 180 másodperc
23. nap – 180 másodperc
24. nap – 210 másodperc
25. nap – Pihenőnap
26. nap – 210 másodperc
27. nap – 240 másodperc
hirdetes
28. nap – Ameddig bírod


Hogy biztonságosan és hatékonyan végezd a gyakorlatot, figyelj oda, hogy tartsd feszesen a hasizmot, a vállaid egy vonalban legyenek a csuklóval és könyökkel, és csak a lábfej, és tenyér érintse a padlót. Ha nem tudod biztosan, hogy is kell helyesen csinálni, itt elolvashatod.


A hagyományos hasgyakorlatok, mint például a felülés során a hát és keresztcsont folyamatosan hol érintkezik a padlóval, hol nem, ami fájdalmakhoz vezethet.  Ebben a gyakorlatban azonban dolgoznak a vállak, lábak, karok, fenék is, és még az egyensúly fejlesztésében is segíthet, ha nehezítesz rajta és csak egy karra vagy egy lábra támaszkodsz. A fitnesziparban sokáig alábecsülték, de most már sokan belátják előnyeit és hatékonyságát, a legjobb benne, hogy szinte bármikor, bárki csinálhatja, hogy erősebb és feszesebb hasizma legyen.

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Gyors gyakorlatok a fogyásért és izmosodásért

2019-09-12

Gyors gyakorlatok a fogyásért és izmosodásért

Manapság az embereknek hatékony, és időtakarékos mozgásra van szükségük. Miért? Mert a szoros időbeosztásunk mellett egyszerűen nem fér bele más. A jó hír, hogy úgy is mozoghatunk hatékonyan, hogy nem kell egy órát a zsúfolt edzőteremben töltenünk. Persze ehhez meg kell tudnunk különböztetni a gyorsan legyünk fittek szemetet és a tényleges tudomány

A stílusos spotruházat garantáltan segít abban, hogy rászánd magad az edzésekre

2019-07-10

A stílusos spotruházat garantáltan segít abban, hogy rászánd magad az edzésekre

Ha nehezen szánod rá magad az edzésekre, akkor válassz kényelmes és megfelelő sportruhát, meghozza a kedved az edzésekhez. Néhány tipp, ami segít a választásban.

Mindent a striákról

2019-06-06

Mindent a striákról

A striák sok nő életét megkeserítik. A legtöbben úgy gondolják, hogy csak méregdrága kezelésekkel vethetnek véget ennek a problémának, pedig házi praktikákkal is orvosolható.

Egy forradalmian új technológia a plasztikai sebészetben

2019-05-06

Egy forradalmian új technológia a plasztikai sebészetben

Manapság a plasztikai beavatkozásokat sokan igénybe veszik, hiszen gyors megoldást kínálnak a különböző problémákra. Léteznek sebészeti és nem sebészeti beavatkozások is, amelyekkel tartós eredmények érhetők el. Mivel hamarosan itt a bikini szezon, mindenki tökéletes alakot szeretne, azonban lehetséges, hogy még nem érted el Te sem azt az eredményt

Narancsbőr-Mit tegyünk ellene?

2019-04-09

Narancsbőr-Mit tegyünk ellene?

A cellulit nem zsírfelhalmozódás. Sovány embereknél is megjelenhet a narancsbőr. A zsír és a narancsbőr közt csupán annyi az összefüggés, hogy a megnövekedett zsírsejtek ránehezednek a zsírüregek közti kötőszövetre, ez pedig kihat a bőr simaságára és feszességére.

30 napos edzésterv hasra!

2019-04-02

30 napos edzésterv hasra!

Formáld hasadat te is, hoztam nektek egy harminc napos nagyon szuper edzéstervet, amit mindenkinek ajánlok! A végeredmény: formás és lapos has! Próbáld ki minél hamarabb!

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
222 770
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
3 344 178
Közösség

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 112

Átlagos értékelés: 4.9