notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

A szakértők kijelentették, hogy a csoki egészséges, A csokkoládé egészséges választás reggelire, Szakértők szerint csokit nyugodtan ehetünk reggel

hirdetes

A szakértők kijelentették: a csoki egészséges reggeli (ha ésszel eszi az ember)

helloladies.hu

Ne is próbáld meg tagadni, hogy ébredtél már arra, hogy semmire sem vágytál jobban, mint a csokira. Természetesen felelősen igyekszel gondoskodni testedről, és nem engedtél a kísértésnek, azonban úgy tűnik, hogy mégsem kell megtagadnod magadtól az ébredés utáni édes élvezeteket.

Csokoládé reggelire

Mindenekelőtt szögezzük le, hogy a bármilyen reggeli mindig jobb, mint a semmilyen reggeli:


„A reggeli kihagyásával a nap folyamán később egészségtelen sóvárgás törhet az emberre, és egy étkezés (legyen az reggeli, vagy más) elszalasztásával nem biztosítasz elegendő energiát a szervezetednek, hogy a nap végéig bírja a gyűrődést”


mondta Samantha Cassetty, RD, MS, a Good Housekeeping táplálkozási igazgatója.

Persze két reggeli között is sok lehet a különbség. Ha szeretnél hétköznapi, egyébként egészséges reggelid mellé néhány falat csokit is bekapni, akkor a legfontosabb, hogy elolvasd a termék csomagolásán látható tápérték-információkat. Mindenképpen fogyassz mértékkel, és kerüld az olyan csokoládét, amiben sok cukor és feldolgozott hozzávaló található.

„Sokkal jobban jársz, ha egy kis ízletes, alacsony cukortartalmú csokit eszel a reggelid mellé, mert ezek a termékek hozzáadott cukor és bármilyen áldozat nélkül kínálnak édes ízeket. A látszólag egészséges reggelik, mint például az ízesített teljes kiőrlésű reggeli gabonapelyhek, instant zabkásák, növényi tejek, és gyümölcsjoghurtok mind sokkal több cukrot tartalmaznak, mint a csokoládé. Az eredmény? A reggelid könnyűszerrel meghaladhatja az egész napi ajánlott cukormennyiségedet.”

hirdetes

A lényeg tehát a mértéktartás. Ha túl sok cukrot fogyasztasz, azzal kimerültebbé válhatsz, és a nap többi részében nehezebben megy majd a koncentráció is. Tehát már tudjuk, hogy nem bűn bedobni pár falat csokit a reggeli mellé, de milyen egyéb formákban érdemes elhelyezni egy kis napindító édességet étrendünkben?

•    Egy isteni reggeli kávéturmix: Turmixolj össze némi jegeskávét egy kevés fagyasztott banánnal, vaníliával, és jéggel, mielőtt megszórnád egy leheletnyi étcsokival és kókuszreszelékkel.


•    Készíts mogyoróvajas parfét: Rétegezz egymásra egy kis natúr görög joghurtot, néhány frissen vágott epret, szedret, és áfonyát, a rétegeket pedig válaszd el egy kevéske mogyoróvajjal. Az egészet aztán koronázd meg egy kis néhány apróra tört csokidarabkával.


•    Mehet a zabkásába: Ha szeretnéd kissé feldobni reggeli zabkásádat, akkor keverj bele néhány darab csokit, amikor még meleg, hogy elolvadjon benne, és íze átjárja az egészet. Ha fokozni szeretnéd az élvezeteket, akkor egy kis fahéjat, illetve banánszeleteket, vagy bogyós gyümölcsöket is dobhatsz bele.

hirdetes


•    Házi diákcsemege: Ha reggelente nincs időd reggelit csinálni, akkor előző este dobj össze egy pörkölt mandulákból, mogyorókból, aszalt kajszibarackból, kókuszdarabkákból, és csokiból álló mixet, mielőtt lefeküdnél. A fehérje és az egészséges zsírok segítenek majd, hogy az ebédig legyen miből gazdálkodnia szervezetednek!


•    Próbáld ki az acai bogyót: Az acai egy cukormentes bogyó, ami kiváló kiegészítője lehet egy kiadós reggelinek. Végy egy adag fagyasztott acai bogyót, és keverd össze egy kis kókuszvízzel, majd öntsd egy tálkápa, és egészítsd ki kivivel, mangóval, lenmaggal, pirított kesudióval, és persze némi apróra vágott étcsokival.

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Ezért fogyassz te is acai berryt!

2020-09-01

Ezért fogyassz te is acai berryt!

Az acai berry gyümölcs Dél-Amerikában, Brazíliában, Peruban honos, bogyói pedig tele vannak tápanyagokkal. Az acai pálmán nő, lilás színe van, az íze valahová a szeder és az étcsokoládé közé sorolható. Milyen hatással van a testre, ha rendszeresen fogyasztjuk?

30 perces receptek, amik segítenek a fogyásban!

2020-09-07

30 perces receptek, amik segítenek a fogyásban!

Egy gyorsan elkészíthető, ugyanakkor tápláló ételre vágysz, ami még abban is segít, hogy gyorsabban fogyj? Egy fárasztó munkanap után amire legkevésbé vágyunk, hogy órákig kelljen a konyhában állnunk, éppen ezért ma olyan receptet mutatunk, ami 30 perc alatt elkészül és mindössze egy-két edényre van hozzá szükség.

Készíts finom és egészséges Levendulás limonádét!

2020-09-14

Készíts finom és egészséges Levendulás limonádét!

Nem titok, hogy az életünkben vannak nagyon stresszes időszakok, a munka nagy hajtással jár, közben családi problémákkal is meg kell küzdenünk és még saját magunkra is kellene szakítani egy kis időt, és akkor az alvást még nem is említettük.

Módszerek, amikkel sokat tehetsz az egészségedért és 1 percbe telnek

2020-09-15

Módszerek, amikkel sokat tehetsz az egészségedért és 1 percbe telnek

Ha szeretnénk megőrizni az egészségünket, az sok időt vehet igénybe, hosszútávon azonban mindenképp megéri, sőt az apró lépések is sokat számítanak. Vannak dolgok, amikre 60 másodperc is bőven elég és csodákat művelnek a testtel. Itt van néhány módszer, ami sokat tesz az egészségért és kevesebb, mint 1 percbe telik!

Házi praktikák ízületi gyulladás és fájdalmak kezelésére

2020-09-22

Házi praktikák ízületi gyulladás és fájdalmak kezelésére

Az ízületi gyulladás, illetve fájdalmak nagyon sok embert érintenek és az orvostudomány egyelőre sajnos csak fájdalomcsillapítókkal tud ellene harcolni. Habár ezek működnek, nyilván nem megoldás és hosszútávon sok mellékhatásuk lehet. Az otthoni gyógymódok, valamint a mozgás is nagyon hatásosak. Bemutatjuk a legjobb módszereket, amik csökkentik a f