notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Bemutatjuk hogyan használhatod az otthoni dolgokat eszközként, Ha otthon edzenél bemutatjuk milyen hétköznapi tárgyak segíthetnek ebben segédeszközként

hirdetes

Otthon edzenél? Szinte minden van hozzá, ami kell!

helloladies.hu

Az otthoni edzésnek számtalan előnye van: nem kell utaznod, sok online edzés közül választhatsz és van egy kanapé, amire rögtön ledobhatod magad, ha végeztél. Vannak persze hátrányai is, főleg az, hogy nem áll annyi eszköz a rendelkezésünkre, amihez az edzőteremben hozzászoktunk. A jó hír viszont az, hogy átlagos dolgokból könnyedén hasznos segédeszközöket készíthetünk!

Ezeket a tárgyakat használd az otthoni edzéshez

Súlymellény: Egy megpakolt hátizsák


A súlymellény egy kis extra súlyt ad a testedhez, ami miatt keményebben kell dolgoznod, jobban meg kell erőltetned az izmaidat és többet hoz ki az edzéseidből. Ezt otthon könnyedén helyettesítheted egy megpakolt hátizsákkal, amit előre vagy hátra is felvehetsz. Csináld a szokásos feladataidat, de ez legyen rajtad, amennyiben nem érzel fájdalmat vagy kényelmetlenséget. Töltsd meg vizespalackokkal, vagy könyvekkel.


Súlyzó: Egy csomag rizs vagy vizespalack


Ha van otthon kéznél néhány csomag rizs, nagyon jól helyettesítheti a könnyebb súlyzókat, de másik alternatíva a vizes palack is lehet. A tempón ilyen esetben egy kicsit érdemes lassítani, így nagyobb erőt kell kifejtened.

hirdetes


Erősítő gumiszalag: összekötött harisnya


Egy összekötött harisnya épp elég rugalmas ahhoz, hogy megnehezítsen bizonyos mozdulatsorokat.


Medicinlabda: Egy nagyobb labda


Szinte bármilyen nagyobb labda, ami kéznél van, mint egy focilabda, vagy röplabda helyettesíthet egy könnyebb medicinlabdát. Lehet, hogy nem lesz olyan nehéz, mint szeretnéd, de mégis segítenek az edzésben legyen szó akár kar-, láb-, vagy hasedzésről.


Nehezebb medicinlabda: Egy nagyobb flakon folyékony mosószer


Ha nagyobb súlyra van szükséged, egy nehezebb mosószer megmenthet. Használhatod oldalplank gyakorlatokhoz, hogy egyszerre dolgoztasd a központi izmokat és a vállakat. Ehhez tedd a mosószert az egyik oldaladra, az ellentétes karoddal fogd meg és húzd át a másik oldalra. Csak figyelj, hogy a kupak jól rá legyen tekerve. Ez egyébként kettlebell edzéshez is használható.

hirdetes


Fekvenyomás: Egy nagyobb zacskó állateledel


Ha súlyzós gyakorlatokat csinálnál, mint például a fekvenyomás, használj egy nagy zsák állateledelt, csak arra figyelj, hogy próbáld egyenletesen elosztani a súlyt, ne legyen az egyik oldalon sokkal nehezebb, mint a másikon.

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Határozott jelek, hogy többet kellene mozognod!

2020-06-03

Határozott jelek, hogy többet kellene mozognod!

Néhány egyszerű nyújtógyakorlat napközben is nagyon sokat jelent, nem számít milyen formában, de ha felállsz, az segíthet ezeken a problémákon! Meg lennél lepve, hogy egy kis mozgástól mennyivel jobban érzed majd magad és milyen jó hatással van az egészségedre!

Egyszerű gyakorlatok a csípő nyújtására, amit minden nap végezz el!

2020-06-04

Egyszerű gyakorlatok a csípő nyújtására, amit minden nap végezz el!

A csípőre közel sem fordítunk annyi figyelmet, mint kellene, pedig ha sokat ülünk, később sok problémát okozhat. Az alábbi egyszerű gyakorlatok nagyon sokat segítenek!

Így alakíts ki egy költségvetést és tartsd is be!

2020-06-04

Így alakíts ki egy költségvetést és tartsd is be!

Költségvetést csinálni (és azt tartani is) elavult módszernek tűnhet, pedig nagyon sokat segíthet az anyagi jóléted tekintetében. Véd a váratlan kiadásoktól, nem költekezel túl, valamint segít a céljaid megvalósításában. Mutatjuk a legjobb módszereket, amikből kiválaszthatod azt, ami nálad működik!

Ezek az edzések égetik a legtöbb kalóriát!

2020-06-03

Ezek az edzések égetik a legtöbb kalóriát!

Ha valaki komolyan gondolja az edzést, a célja, hogy fogyjon, keményen oda kell tennie magát. De mely mozgásformák égetnek el sok kalóriát és hozzák a várt eredményt gyorsan?

Így tervezd meg a nyaralást, utazást a járvány idején!

2020-06-04

Így tervezd meg a nyaralást, utazást a járvány idején!

Ez a nyár a nyaralások tekintetében biztosan más lesz, mint a többi a koronavírus járvány miatt, pedig az utazásnak számos előnye van. Mielőtt tervezésbe kezdenél, elsőként a saját és családod biztonságát tartsd észben, de néhány óvintézkedés, tanács betartásával az idei nyárnak sem kell unalmasnak lennie!

5+1 TIPP a tökéletes smink elkészítéséhez, kezdőknek!

2020-05-29

5+1 TIPP a tökéletes smink elkészítéséhez, kezdőknek!

A tökéletes sminkhez ismerned kell azokat az alapokat, melyek segítségével nem lesz vakolat hatása az alapozónak és a felvitt festéknek. Segítek most 6 egyszerű lépésben!

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
39 245
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
2 276 721
Akaraterő Alakformálás Átalakítás Edzésmódok Egészség Egészséges életmód Érdekességek Fejlesztő Férfi Fitness Mozgás Otthon Praktikák