notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Bemutatjuk hogy alakíts ki olyan edzésrutint amihez tartod magad, Így vágj bele az edzésbe, Tippek hogy tarthatod a rendszeres edzést

Így kezdj neki egy olyan edzésrutinnak, amihez ragaszkodsz is!

helloladies.hu
hirdetes

A motiváció jön és megy – de egy rendszeres edzésrutinnal könnyebben rávesszük magunkat a mozgásra. Az évnek például abban az időszakában, amikor hidegek a reggelek és hamar sötétedik, ráadásul az Ünnepek is felborították a szokásos rutint, nem könnyű rávenni magunkat, hogy megmozduljunk. Pedig a megoldás nagyon egyszerű, csak meg kell tenni az első lépést! Ezek az ötletek segíthetnek, hogy visszanyerd a kedved az edzéshez és ismét állandó része legyen az életednek.

Edzésrutin kialakítása

Engedd el a bűntudatot – Most


Bocsáss meg magadnak, ha kimaradtál egy kicsit! Ha bűntudatod van amiatt, mert elhanyagoltad magad, akkor valószínűleg csak később indulsz el az úton. Ne töprengj, vagy ostorozd magad, egyszerűen csak lépj tovább és koncentrálj a munkára. Emlékezz arra, hogy ha meg akarod változtatni az életedet, azért tenned kell, ne foglalkozz azzal, hogy kicsit lemaradtál, ma kell elkezdned, mert nincs olyan, hogy tökéletes időzítés.


Jutalmazd meg magad


Egy jel (mondjuk a reggeli ébresztő) és egy jutalom (mondjuk egy edzés utáni finomság) segít, hogy a mozgás egy rendszeres szokássá váljon. Döntsd el, mi számodra a legmegfelelőbb jutalom, lehet mondjuk az is, hogy edzés után megnézel egy részt a kedvenc sorozatodból. Ami a legjobb, hogy egy idő után maga az edzés is egy jutalommá válik és már nem kell magad győzködnöd, hogy megcsináld, mert jól esik majd.

hirdetes


Tűzz ki elérhető célokat


Ha már hetek óta nem edzettél (vagy több), állíts fel egy olyan célt, amit 90%, hogy el tudsz érni. Lehet olyan egyszerűen megvalósítható, hogy például a lehető legmesszebbi parkolóhelyre állsz be a bevásárlóközpontban, hogy minél többet kelljen sétálnod. Vagy tűzz ki könnyebben elérhető célokat, ne azt, amit megszoktál, mielőtt abbahagytad volna az edzést. Csökkentsd a gyakoriságot (egyszer menj edzeni heti három helyett), az intenzitást (sétálni menj futás helyett), vagy a hosszúságot (csak 2 kört fuss, a szokásos 5 helyett). Ha folyamatosan elbukunk valamiben, természetes reakció, hogy abba akarjuk hagyni, de ha sikeresek vagyunk, tovább akarjuk folytatni. Az első lépés a legnehezebb, de utána egyre könnyebb lesz!


Vess be trükköket


Hallottam már olyan nőről, aki az edzőteremben tartotta a sminktáskáját, így ha használni akarta, el kellett mennie oda. Más este bekészíti a hálószobája elé a sportcipőjét, így át kell lépnie rajta, ha mégsem akar edzeni. Ha összekapcsolod a fitneszt valamivel, amit amúgy is meg kell csinálnod (mondjuk elkészülni a munkába, vagy kimenni a hálószobából), nehezebbé, és kevésbé csábítóvá válik, hogy kihagyd az edzést.


Legyen társad


Ha van edzőtársad, az rengeteget segít, jelentősen növeli a mozgással töltött időt. Ez lehet azért is, mert úgy vagyunk beprogramozva, hogy érdekeljen mit mondanak mások, vagy azért, mert nem akarjuk cserben hagyni a másikat. Vedd rá a barátaidat, hogy menjenek veled, vagy ismerkedj az edzőteremben és sokkal eredményesebb leszel!

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Így szabadulhatsz meg az úszógumitól edzés nélkül

2020-01-21

Így szabadulhatsz meg az úszógumitól edzés nélkül

Az úszógumi nem csak akkor kellemetlen, ha arra kerül sor, hogy bele kellene férnünk a kedvenc ruhánkba, de komoly egészségügyi problémákkal is összekapcsolható. Nézzük, mi az a 8 szuper technika, ami segít eltüntetni az úszógumit otthon, természetesen.

5 tipp, hogy tavasszal ne csak a természet, hanem te is megújulj

2020-02-12

5 tipp, hogy tavasszal ne csak a természet, hanem te is megújulj

A tavasz egyértelműen a megújulás ideje. Adunk 5 tippet, hogy hogyan újulj meg testben és lélekben! Így alakítsd át a tavaszi rutinodat: tavaszi megújulás 5 lépésben.

Jelek, hogy a test tele van méreganyagokkal

2020-02-11

Jelek, hogy a test tele van méreganyagokkal

Méreganyagok számtalan módon bekerülhetnek a szervezetbe, de hogyan mutatkozik meg, milyen tünetei vannak és hogyan szabadulhatunk meg tőle, hogy megtisztítsuk a testet?

A leggyakoribb vitaminhiányok, ami szinte mindenkinek van

2020-01-21

A leggyakoribb vitaminhiányok, ami szinte mindenkinek van

Melyek a leggyakoribb vitaminhiányok, amelyek sok embert érintenek úgy, hogy a legtöbben még csak nem is tudnak róla? Erről lesz szó a következőkben, megtudhatjátok, hogy az egyes vitaminok hiánya milyen tünetekkel párosul, és melyek a legjobb források, amiből könnyebben hozzájuthatunk ezekhez a fontos anyagokhoz.

Mi történik a testtel, ha nem jut elég D-vitaminhoz?

2020-01-14

Mi történik a testtel, ha nem jut elég D-vitaminhoz?

Nagyon sok ember szervezetében alacsony a D vitaminszint és már egy kisebb hiány is tünetek megjelenéséhez vezethet, illetve növeli bizonyos betegségek kialakulásának kockázatát, mint például a szívbetegség. A D vitamin egy fontos, zsírban

Ezért nem megy a fogyás...

2020-01-10

Ezért nem megy a fogyás...

Sokak egyik kitűzött célja a fogyás, de ez határozottan egy olyan dolog, amiről könnyebb beszélni, mint elérni. Az emberek mindenféle tippet és trükköt kipróbálnak és sok diétának adnak egy esélyt, de még így sem könnyű feladat. Valójában sokan azok közül, akiknek sikerül is lefogyniuk, néhány éven belül vissza is szedik magukra a leadott kilókat.

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
218 913
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
687 885
Közösség

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 1

Átlagos értékelés: 5.0