notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Bemutatjuk hogyan nyújtsd a csípődet, gyakorlatsorok a csípő nyújtására, Egyszerű gyakorlatok, amikkel nyújthatod a combodat, csípődet

hirdetes

Egyszerű gyakorlatok a csípő nyújtására, amit minden nap végezz el!

helloladies.hu

A csípőre közel sem fordítunk annyi figyelmet, mint kellene, pedig ha sokat ülünk, később rengeteg problémát okozhat. Az alábbi egyszerű nyújtógyakorlatok nagyon sokat segítenek!

Ezeket a nyújtógyakorlatokat végezd el munka közben!

Ha inaktív vagy (az asztalodnál ülsz, vagy tévét nézel órákig), a csípőben a nagyobb izmok összemennek, ha nem nyújtjuk őket, ez pedig fájdalmakat okoz. Idővel ez a mozgásra, járásra is kihathat. Ha nehézséget okoz a felállás, az első néhány lépés megtétele, kicsit hajlottan jársz, vagy a lépcsőzés gondot okoz, fáj a térded, az mind ennek az eredménye. A megoldás egyszerű, mozogni kell egy kicsit, ehhez pedig tökéletes az alábbi 5 nyújtógyakorlat. Mindegyiket tartsd ki 20-30 másodpercig, ismételd meg kétszer-háromszor és naponta kétszer végezd el. Mindössze néhány perc, de az egész testedre hatással van, sokkal jobban érzed majd magad!


Mikor érdemes végezni a gyakorlatokat?

  • Edzés előtt és után a #2, #4 és #5
  • Napközben, amikor kis szünetet tartasz a munkában: #1 és #2
  • Lefekvés előtt: Csináld meg mind az 5 gyakorlatot (vagy legalább a #3-ast, az ágyban fekve)
  • hirdetes


#1 Csípő flexorok


Állj fel és a lábaidat helyezd egymás mellé. A jobb lábaddal lépj hátra, a sarkad legyen a talajon, majd állj jobb lábujjhegyre. A hát legyen egyenes, a fejed emeld fel és lassan ereszkedj vissza, érezned kell a nyújtást a csípőd jobb részében. Tartsd ki egy kicsit és cserélj oldalt.


#2 Térdszalag nyújtás


A lábak legyenek egymás mellett, a jobb sarkad legyen a talajon és hajlítsd a lábfejedet magad felé. Közben lassan dőlj előre csípőből, amíg nem érzed a lábad hátsó részében a nyújtást, tartsd ki egy kicsit, majd cserélj oldalt.


#3 Fenékizom nyújtás


hirdetes
Feküdj a hátadra, hajlítsd be a térdeidet, a talpaid legyenek a talajon. A jobb lábfejedet tedd a bal combodra, közvetlenül a térd fölé. A bal kezeddel fogd meg a jobb térdedet és óvatosan húzd a mellkasod felé, majd a bal válladhoz. Tartsd ki, majd ismételd meg a másik oldalon is.


#4 Belső comb nyújtása


Állj fel, a lábaid messzebb legyenek egymástól (a vállaknál szélesebb terpesz). A bal talpad maradjon egyenesen a padlón, és helyezd a testsúlyodat a jobb lábadra, amíg nem érzed a nyújtást a belső combon. Ha nem érzed, állj nagyobb terpeszbe. Tartsd ki, majd cserélj oldalt.


#5 Külső comb nyújtása


Állóhelyzetben a lábaidat tedd keresztbe, a jobb láb legyen elől, a bal kezeddel támaszkodj egy asztalra, vagy a falhoz. A jobb lábad és a hátad legyen egyenes és a csípődet told ki jobbra. Ha ehhez be kell hajlítanod a bal térdedet, az sem gond. Tartsd ki, majd ismételd meg a másik oldalon is.

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Nagyon jót tesz a bőrnek a zabos fürdő!

2020-06-29

Nagyon jót tesz a bőrnek a zabos fürdő!

A bőröd irritált, száraz és viszket, esetleg megégett a napon? Az arcod olajosabb, mint általában és több pattanás jön ki? Vagy egyszerűen csak úgy érzed, hogy a bőrödnek szüksége van egy kis feltöltődésre? Szeretnéd enyhíteni a napégés okozta fájdalmakat és ugyanakkor táplálni a bőröd? Megmutatjuk, hogyan készíts zabos fürdőt, ami természetesen gy

Mit tehetsz, ha napallergiával küzdesz?

2020-06-23

Mit tehetsz, ha napallergiával küzdesz?

Egyes emberek bőre sokkal kevésbé bírja a napsütést. Ebben a cikkben tanácsokat olvashatsz, hogyan lehet megkönnyíteni a napallergiával való együttélést.

5 jel, hogy valaki bulimiában szenved

2020-07-06

5 jel, hogy valaki bulimiában szenved

A bulimia egy olyan betegség, amit nagyon nehéz észrevenni, hiszen azok az emberek, akik ettől szenvednek teljesen normálisnak tűnhetnek kívülről, jó az étvágyuk és leülnek enni a családdal. Hogyan lehet tehát felismerni, milyen jelei vannak?

Motivációs trükkök edzéshez, amik tényleg működnek

2020-07-07

Motivációs trükkök edzéshez, amik tényleg működnek

Kevés energia, sűrű időbeosztás, túl nagy elvárások. Ez csak néhány akadály (vagy kifogás) ami közéd és a fitnesz céljaid közé állhat. Itt van néhány tipp, hogy többé ne csak gondolj arra, hogy mozogni kellene, hanem tényleg csináld is!

5 agyserkentő ital, ami felébreszti az agyad a fáradt reggeleken

2020-06-22

5 agyserkentő ital, ami felébreszti az agyad a fáradt reggeleken

Szerencsére vannak olyan italok a kávén kívül is, amik feltöltenek energiával hosszú órákra és az agyat is felkeltik. Bemutatjuk, melyek a legjobbak!

Mit csinálj, ha unatkozol otthon?

2020-06-24

Mit csinálj, ha unatkozol otthon?

Az unalom bármikor felütheti a fejét, így időnként kicsit kreatívnak kell lennünk, hogyan is múlassuk az időt. Ha nem tudod, mivel üsd el az idődet, adunk pár tippet, hogy mit csinálj, ha unatkozol!

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
47 405
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
2 514 329
Átalakítás Egészség Életmód Érdekességek Mozgás