notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

15 perces edzés, Gyakorlatok fogyni és izmosodni vágyóknak, Így fogyj le napi pár perccel

hirdetes

Gyors gyakorlatok a fogyásért és izmosodásért

helloladies.hu

Manapság az embereknek hatékony, és időtakarékos mozgásra van szükségük. Miért? Mert a szoros időbeosztásunk mellett egyszerűen nem fér bele más. A jó hír, hogy úgy is mozoghatunk hatékonyan, hogy nem kell egy órát a zsúfolt edzőteremben töltenünk. Persze ehhez meg kell tudnunk különböztetni a gyorsan legyünk fittek szemetet és a tényleges tudományt.

Otthoni hatékony edzés

Kutatások sokasága szerint egy fő tényező van a fitnesszel és a mozgással kapcsolatban: az idő nem annyira lényeges, mint az erőfeszítés. Valójában van még egy lényeges dolog: a nagy intenzitású, rövid időtartamú edzések a leghatékonyabbak a fogyás és izmosodás szempontjából. Ebben a cikkben mutatunk egy rutint, ami segít erősödni és elégetni a zsírt. És…

  • Nem kell hozzá edzőterem
  • Nem kell hozzá súlyzó
  • Még a házat sem kell elhagynod.


Így lehetsz vékonyabb és erősebb kevesebb, mint 15 perc alatt


Útmutató:

  • Heti háromszor csináld végig a tervet
  • Mindegyik gyakorlatot 40 másodpercig csináld, pihenj 10 másodpercet és térj át a következőre
  • Ne aggódj, ha nem tudod rögtön 100-szor megismételni, a legfontosabb, hogy a lehető legtöbbet hozd ki magadból


Ahogy látni fogod, sok gyakorlat plank állásból indul, úgyhogy tisztázzuk, hogy ez a pozíció lényegében a kezdő fekvőtámasz pozíció – karok, lábak és hát egyenes. Erről itt tudhatsz meg többet, vagy kipróbálhatod a szuper hatásos kihívást is hozzá, amit mindenki imád.


Lássuk a 8 gyakorlatot


1.    Biciklizés kicsit másképp


Kezdőpozíció: A hátadon fekszel, a lábak egyenesek


Mozdulatok: Emeld fel a bal lábadat a csípődig (közben a jobb lábadat kicsit megemeled a talaj felé) és a jobb könyöködet a térded felé mozdítod. Miközben leengeded a bal lábadat, emeled a jobbat és a bal könyöködet indítod felé. Váltogatva folytatod.

hirdetes

 

2. Plank-séta fekvőtámasszal


Kezdőpozíció: plank pozíció, a kezek a vállak alatt, a lábfejek egymás mellett.


Mozdulat: A kezek egymás mellé, míg a lábak nagyjából csípőszélességnyire egymástól. 2 lépésnyit menj jobbra, majd csinálj egy fekvőtámaszt, majd ismételd meg a mozdulatot a másik irányba is.

 

3.    Guggolás kitöréssel


Kezdőpozíció: A lábfejek vállszéllességben egymástól, a térdek hajlítva, a csípő lejjebb guggolóhelyzetben.


Mozdulat: Lépj ki a bal lábaddal és hajlítsd be a térded („fordított kitörés”), a felső test és jobb lábszár olyan párhuzamos legyen, amennyire csak lehet. Menj vissza guggoló helyzetbe és ismételd meg a gyakorlatot.

 

4.    Keresztütés


Kezdőpozíció: A lábak eltolva, a térdek hajlítva, a csípő kicsit jobbra néz, az öklök az áll szintjén.


Mozdulat: Üss egyenesen a bal kezeddel, a jobb lábadat forgasd előre, üss egyenesen a jobb kezeddel, miközben forgatod a tenyeredet. Folytasd 15 másodpercig, majd cserélj lábat a kezdőhelyzethez és ismételd meg.

 

hirdetes

5.    Oldalkitörés ugrással


Kezdőpozíció: Állás, a jobb lábad nagyjából kétszeres vállszéllességre legyen a jobb válladtól. Mindkét láb előre néz, a jobb térd behajlítva, miközben a bal láb egyenes.


Mozdulat: Lépj vissza a jobb lábaddal és az legyen egyenes, ugorj és közben emeld fel a kezeidet a fejed fölé, majd csináld meg ugyanezt úgy, hogy közben váltogatod az oldalakat.

 

6.    Fekvőtámasz


Kezdőpozíció: Plank pozíció, kezek a vállak alatt, a lábfejek csípőszélességben egymástól.


Mozdulat: Emeld fel a bal kezedet, a jobb lábaddal a tested alatt pedig csinálj egy rúgó mozdulatot az ellentétes oldalra. Térj vissza a kezdőpozícióba, majd csinálj egy fekvőtámaszt. Változtasd az oldalt és ismételj.

 

7.    Dupla hasprés


Kezdőpozíció: Fekszel a padlón, miközben a kezek a fej alatt összekulcsolva.


Mozdulat: Emeld fel a felsőtestedet, miközben a térdeidet a mellkas felé nyomod. A könyököddel próbáld meg megérinteni a térdedet.

 

8.    Térdemelés


Kezdőpozíció: A könyökök hajlítva, a vállak lazán, gyors és lassú futómozdulat.


Mozdulat: Helyben futás magas térdemeléssel, hogy a lábak 90 fokos szöget zárjanak be. Ha kényelmesen meg tudod csinálni, akkor a derékvonal fölé emeld a térdeket.

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Ezek az edzések égetik a legtöbb kalóriát!

2020-06-03

Ezek az edzések égetik a legtöbb kalóriát!

Ha valaki komolyan gondolja az edzést, a célja, hogy fogyjon, keményen oda kell tennie magát. De mely mozgásformák égetnek el sok kalóriát és hozzák a várt eredményt gyorsan?

Egyszerű gyakorlatok a csípő nyújtására, amit minden nap végezz el!

2020-06-04

Egyszerű gyakorlatok a csípő nyújtására, amit minden nap végezz el!

A csípőre közel sem fordítunk annyi figyelmet, mint kellene, pedig ha sokat ülünk, később sok problémát okozhat. Az alábbi egyszerű gyakorlatok nagyon sokat segítenek!

Határozott jelek, hogy többet kellene mozognod!

2020-06-03

Határozott jelek, hogy többet kellene mozognod!

Néhány egyszerű nyújtógyakorlat napközben is nagyon sokat jelent, nem számít milyen formában, de ha felállsz, az segíthet ezeken a problémákon! Meg lennél lepve, hogy egy kis mozgástól mennyivel jobban érzed majd magad és milyen jó hatással van az egészségedre!

Fejfájás ellen természetesen, gyógyszerek nélkül

2020-06-04

Fejfájás ellen természetesen, gyógyszerek nélkül

A fejfájás tönkre teheti az egész napunkat, a fájdalom ugyanis kihat a koncentrálókészségre, csökkenti a produktivitást. Sajnos nagyon gyakori jelenség és időnként szinte mindenkit érint, szerencsére vannak azonban módszerek, amik természetes módon csökkentik az erősségét. Megmutatjuk, hogyan enyhítheted a tüneteket gyógyszerek nélkül!

Így alakíts ki egy költségvetést és tartsd is be!

2020-06-04

Így alakíts ki egy költségvetést és tartsd is be!

Költségvetést csinálni (és azt tartani is) elavult módszernek tűnhet, pedig nagyon sokat segíthet az anyagi jóléted tekintetében. Véd a váratlan kiadásoktól, nem költekezel túl, valamint segít a céljaid megvalósításában. Mutatjuk a legjobb módszereket, amikből kiválaszthatod azt, ami nálad működik!

Így tervezd meg a nyaralást, utazást a járvány idején!

2020-06-04

Így tervezd meg a nyaralást, utazást a járvány idején!

Ez a nyár a nyaralások tekintetében biztosan más lesz, mint a többi a koronavírus járvány miatt, pedig az utazásnak számos előnye van. Mielőtt tervezésbe kezdenél, elsőként a saját és családod biztonságát tartsd észben, de néhány óvintézkedés, tanács betartásával az idei nyárnak sem kell unalmasnak lennie!

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
27 404
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
2 264 880
Akaraterő Alakformálás Átalakítás Csajos Egészség Életmód Érdekességek Fejlesztő Férfi Fitness Fogyás Mozgás Videó