notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Bemutatjuk a legjobb erősítő gyakorlatokat otthonra, amik segítenek gyorsan formába jönni és nem kell hozzá semmilyen felszerelés, Erősítő edzés

hirdetes

Erősítő gyakorlatok, amiket otthon is elvégezhetsz!

helloladies.hu
Facebook logo

KÖVESS MINKET

FACEBOOKON

Szeretnél erősödni, de nem engedheted meg magadnak, hogy edzőterembe járj? Ne keseredj el, otthon is hatékony edzéseket végezhetsz, amihez nem kell drága felszerelés sem. Ha kicsit szűkölködsz, próbáld ki az alábbi edzéseket! Azoknál, amelyikhez súlyzó kellene lehetsz kreatív és használhatsz nehezebb tárgyakat, amik otthon vannak, mint könyvek, vagy akár nagyobb konzervek, de naponta legalább 30 percet kellene az erősítő edzésre szánnod. Bemutatjuk a legjobb gyakorlatokat!

Erősítő gyakorlatok otthonra

Súlyemelés


Karra


Szeretnél szép és erős bicepszet? Akkor ezt az izomépítő gyakorlatot mindenképp építsd be az edzéseidbe, gyönyörű tónusos és kidolgozott izmaid lesznek tőle. Állj kényelmesen, a térdeidet enyhén hajlítsd be és fogj egy súlyt mindkét kezedbe. Lassan hajlítsd be a karodat és mielőtt a súly hozzáérne a bőrödhöz állj meg és tartsd ki a pozíciót néhány másodpercre. Lassan engedd le a súlyt a kezdőpozícióba, ez egy teljes ismétlés. Ezt végezd el 10-15 alkalommal, ahogy erősödsz, úgy emelheted a súlyt és az ismétlésszámot is.


Guggolás súllyal


Ehhez használhatsz például egy táskát is, mint az a videóban is látható, amit megtölthetsz könyvekkel. A test legyen egyenes, állj stabilan, a lábak vállszélességben legyenek. Vegyél egy mély lélegzetet és emeld ki a táskát a fejed fölé, ez a kezdőpozíció. Feszítsd meg a hátadat, csípődet, miközben a fejed fölé emeled a súlyt és közben enyhén döntsd hátra a fejed, nehogy meghúzd a nyakadat. Tartsd ki a súlyt egyenesen, néhány másodpercig, vegyél 1-2 mély levegőt, majd menj vissza a kezdőpozícióba és végezz 10-12 ismétlést. Ezzel a gyakorlattal megdolgoztatod a főbb izmokat a karban, nyakban és a felsőtestben is.

hirdetes
hirdetes


Saját testsúlyos gyakorlatok


Gumipánt


Ahhoz, hogy zsírt égess, erősödj és nőjön az állóképességed, az izmaidnak erőt kell kifejteniük, ehhez tökéletesek a gumiszalagok, amik extra ellenállást nyújtanak. Különböző méretekben kapható, így használható lábon, karon, és a test szinte minden részén.


Fekvőtámasz


Akár imádod, akár utálod, ennek a klasszikus gyakorlatnak a rutinod részét kell képeznie, ha túl nehéznek találod, térdelj közben. Számtalan fajtája létezik, érdemes ezeket keverni, hogy az egész testedet megdolgoztasd!

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Így hozd ki magadból a legtöbbet!

2020-10-14

Így hozd ki magadból a legtöbbet!

Tudod mi a teljes élet titka? Hogy kihozod magadból a maximumot! Ez a cikk arról szól, mi kell ahhoz, hogy abszolút bomba formába kerülj, kívül-belül egyaránt!

A jó edzés titka

2020-09-29

A jó edzés titka

Mi a jó edzés titka? Mitől lesz hatásos, felszabadító, és egyben élvezhető is? Erre a kérdésre ad választ az alábbi cikk, hogy a mozgás boldoggá tegyen!

Íme az alakformálás egyik leghatásosabb módja

2020-10-14

Íme az alakformálás egyik leghatásosabb módja

Látványos eredményeket szeretnél? Íme egy egy sport, amivel nem csak, hogy roppant hatékonyan lehet alakot formálni, de még élvezni is lehet az edzéseket!

Minden, amit a nyújtásról kell tudni

2020-09-29

Minden, amit a nyújtásról kell tudni

Miért is olyan fontos a nyújtás, különösen sportolás esetén? Mi történik, ha kimarad? Ebből a cikkből mindent megtudhatsz, amit csak a nyújtásról kell!

Házi praktikák ízületi gyulladás és fájdalmak kezelésére

2020-09-22

Házi praktikák ízületi gyulladás és fájdalmak kezelésére

Az ízületi gyulladás, illetve fájdalmak nagyon sok embert érintenek és az orvostudomány egyelőre sajnos csak fájdalomcsillapítókkal tud ellene harcolni. Habár ezek működnek, nyilván nem megoldás és hosszútávon sok mellékhatásuk lehet. Az otthoni gyógymódok, valamint a mozgás is nagyon hatásosak. Bemutatjuk a legjobb módszereket, amik csökkentik a f

Fogadalmak, amiket magadnak kellene tenned

2020-09-08

Fogadalmak, amiket magadnak kellene tenned

Miért nem tartjuk be a saját magunknak tett ígéreteket? Az újévi fogadalmakat, hogy egészségesebben étkezünk, lefogyunk, megtanulunk egy új nyelvet – olyan hamar megfeledkezünk róluk, hogy már magunkat kinevetjük, mielőtt belekezdenénk...


Akaraterő Alakformálás Edzésmódok Fitness Otthon