notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Ezek az ételek fokozzák a szorongást, Szorongást növelő és csökkentő étel és ital, Tanács szorongás elleni étrendhez

Ezt edd és ne edd, hogy elmúljon a szorongás!

helloladies.hu
hirdetes

Sajnálatos, de egyre nő a szorongással élők száma, a kiváltó ok pedig kereshető a genetikában, környezetben, személyiségben, életmódban, azonban új kutatások szerint bizonyos ételek is hozzájárulhatnak kialakulásához. A feldolgozott élelmiszerekkel, amiket minden nap eszünk, valószínűleg senkit nem ér meglepetésként, hogy egyre több az ilyesfajta megbetegedés. Annak érdekében, hogy a testünk jól működjön, megfelelő ételekkel kell feltölteni és távol maradni azoktól, amik zavart okozhatnak. Ebben a cikkben néhány rendszeresen fogyasztott ételt, italt mutatunk be, ami bizony növeli a szorongást.

Ételek, amiket kerülni kell szorongás esetén

5 étel, ami szorongást okoz


Alkohol


Habár sok ember, aki szorongással küzd az alkoholhoz fordul, hogy enyhítse tüneteit, könnyű a rabjává válni, és nem csak máj- és agykárosodást okoz, de felboríthatja a baktériumok egyensúlyát a szervezetben, és a rossz baktériumok a változások miatt növelhetik a szorongás érzését. Sokan nyúlnak az alkoholért, hogy átvészeljék a nehezebb estéket, de ez könnyen átfordulhat szokássá, hiszen a szorongással küzdőknek rengeteg nehéz estéje van. Ráadásul, ha valaki hirtelen úgy dönt egy hosszabb ilyen időszak után, hogy nem teszi többé, az szintén növelheti a szorongást – ez egy ördögi kör. Ha azt veszed észre, hogy alkoholra van szükséged ahhoz, hogy lazíts, próbálj ki légzőgyakorlatokat helyette, vagy valamilyen edzést. Ezek a módszerek lehet, hogy több erőfeszítést igényelnek, mint tölteni egy italt, hogy jobban érzed magad, de hosszú távon a test és az agy is sokkal egészségesebb lesz.

hirdetes


Cukor


Egyre növekszik azoknak a kutatásoknak a száma, ami alátámasztja, hogy a cukor kapcsolatba hozható a mentális betegségekkel. Ezért (is) néha érdemes tartani egy 10 napos kúrát, erről itt tudhatsz meg többet. A természetes forrásból – mint a gyümölcsök, barnarizs, édesburgonya – származó cukor fogyasztása nincs rossz hatással a testre. A feldolgozott cukorral van gond, ami például a kenyérfélékben, édességekben, üdítőkben található. Itt elolvashatod, mi történik a testeddel, ha egyáltalán nem eszel cukrot.


A következő oldalon megtalálod azt is, hogy mit érdemes fogyasztanod, ha szorongással küzdesz!

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Ezért nem megy a fogyás...

2020-01-10

Ezért nem megy a fogyás...

Sokak egyik kitűzött célja a fogyás, de ez határozottan egy olyan dolog, amiről könnyebb beszélni, mint elérni. Az emberek mindenféle tippet és trükköt kipróbálnak és sok diétának adnak egy esélyt, de még így sem könnyű feladat. Valójában sokan azok közül, akiknek sikerül is lefogyniuk, néhány éven belül vissza is szedik magukra a leadott kilókat.

Lefekvés előtt igyál te is aranytejet!

2019-12-05

Lefekvés előtt igyál te is aranytejet!

A kurkuma gyógyhatásai már régóta ismertek, mégis általában fűszerként használjuk. Viszont nem csak íze miatt érdemes fogyasztani, mert mint kiderült kiválóan oldja a stresszt, valamint tejjel kombinálva erőteljes változásokat okoz a testben. Ebben a cikkben arról lesz szó, hogy mi történik a testben, ha minden lefelvés előtt iszol kurkumás tejet,

Mindennapi szokások, amik sokat öregítenek rajtunk!

2020-01-07

Mindennapi szokások, amik sokat öregítenek rajtunk!

Vannak szokások, amiktől sokkal gyorsabban öregszünk, de ha képesek vagyunk ezeket felismerni, könnyű változtatni rajtuk, hogy a testünk és az elménk is fiatalabb maradjon.

Így szabadulhatsz meg az úszógumitól edzés nélkül

2020-01-21

Így szabadulhatsz meg az úszógumitól edzés nélkül

Az úszógumi nem csak akkor kellemetlen, ha arra kerül sor, hogy bele kellene férnünk a kedvenc ruhánkba, de komoly egészségügyi problémákkal is összekapcsolható. Nézzük, mi az a 8 szuper technika, ami segít eltüntetni az úszógumit otthon, természetesen.

A leggyakoribb vitaminhiányok, ami szinte mindenkinek van

2020-01-21

A leggyakoribb vitaminhiányok, ami szinte mindenkinek van

Melyek a leggyakoribb vitaminhiányok, amelyek sok embert érintenek úgy, hogy a legtöbben még csak nem is tudnak róla? Erről lesz szó a következőkben, megtudhatjátok, hogy az egyes vitaminok hiánya milyen tünetekkel párosul, és melyek a legjobb források, amiből könnyebben hozzájuthatunk ezekhez a fontos anyagokhoz.

Mi történik a testtel, ha nem jut elég D-vitaminhoz?

2020-01-14

Mi történik a testtel, ha nem jut elég D-vitaminhoz?

Nagyon sok ember szervezetében alacsony a D vitaminszint és már egy kisebb hiány is tünetek megjelenéséhez vezethet, illetve növeli bizonyos betegségek kialakulásának kockázatát, mint például a szívbetegség. A D vitamin egy fontos, zsírban

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
385 936
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
385 936
Közösség

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 1

Átlagos értékelés: 5.0