notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Így küzdeheted le a fáradtságot napközben, Tippek a napközben fáradtság megszüntetésére, A délutáni fáradtság elleni természetes módszerek

5 módszer, hogy elűzd a délutáni fáradtságot (cukor és kávé nélkül)

helloladies.hu
hirdetes

Még csak délután fél 3 van, de alig bírsz ébren maradni az asztalodnál? A délutánok kemények tudnak lenni, nem számít, hogy néznek ki a mindennapjaid, a csoki és a kekszek viszont, amiben sok cukor van, hosszútávon rossz hatással lehet az egészségre. Lehet, hogy ideiglenes segít, de nem sokkal elfogyasztása után az energiaszint ismét leesik. Hogyan kezelhetjük tehát a délutáni fáradtságot cukor nélkül? Mutatunk néhány szuper, jól bevált módszert, ami segít, hogy estig energikus és produktív legyél!

A délutáni fáradtság leküzdése

Mozogj egy kicsit


A fizikai mozgás még kisebb adagokban is sokkal hatásosabban növeli az energiaszintet, mint a koffein. Sétálj 10 percet, vagy lépcsőzz egy kicsit, esetleg találj egy sarkot, ahol ugrálhatsz, vagy fekvőtámaszozhatsz kicsit. Sokkal energetikusabb leszel utána és éberebben tudod végezni a feladataidat.


Mentolos frissesség


A mentol sokkal több mindenre jó, minthogy felfrissíti a leheletet ebéd után. A borsmenta illata például csökkenti a fáradtságot és éberebbek leszünk tőle. Igyál egy csésze borsmenta teát, vagy szerezz be egy erős rágót, esetleg tarts egy üveg borsmenta illóolajat az asztalodnál, és párologtasd, vagy egyszerűen csak szagolj bele. Az illóolajok elég erősek, úgyhogy már egy kis mennyiség is megteszi a hatását.

hirdetes


Zsírok


A zsírok elég rossz hírnévre tettek szert a múltban, pedig vannak olyan jó zsírok is, amik egészségesek, ráadásul feltöltik a testet energiával, ami kitart egészen estig. Délutánonként fogyaszthatsz egy kis avokádót, makadámdió olajat, vagy mogyoróvajat gyümölccsel.


A proteinek ereje


Néha, hiába csak pár órával előbb ebédeltünk, a délutáni energiahiány arra is utalhat, hogy több ételre van szükségünk. Ez főleg igaz, ha előző éjszaka nem aludtál jól, vagy reggel keményebben edzettél. Ilyenkor egy proteinben gazdag harapnivaló segít biztosítani a megfelelő, stabil energiaszintet. A tojásban például sok a B-vitamin, ami különösen fontos az energia szempontjából, de a magvak is nagyon jók.


Zöld tea


Habár sosem jó ötlet túl sok koffeint inni délután, a kisebb adag is bőven elég arra, hogy annyira ébren tartson estig, 25 gramm koffeinnél azonban nem szabad többet fogyasztani. Egy átlagos csésze kávéban nagyjából 100 gramm van, így helyette tökéletes választás a zöld tea.

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Hallottál már a nutella shakeról? Garantáltan a kedvenced lesz!

2020-02-18

Hallottál már a nutella shakeról? Garantáltan a kedvenced lesz!

A nutella mindenki nagy kedvence, főleg, ha még jobb dolgokat tudsz alkotni belőle! Habár a nutella önmagában is az egyik legfinomabb dolog, most megmutatjuk, hogyan csinálhatsz belőle hűsítő shake-et a nyárra! Garantáltan a kedvenced lesz! Recept!

6 dolog a gyerekvállaláshoz, amit jobb, ha észben tartasz!

2020-02-18

6 dolog a gyerekvállaláshoz, amit jobb, ha észben tartasz!

Szeretnéd megtapasztalni a családalapítás örömeit? Akkor jobb, ha ezeket a dolgokat figyelembe veszed, ugyanis ezek a dolgok nélkül, nem érdemes belevágni. Derítsd ki, mik ezek a dolgok.

Az idegösszeomlás tünetei és megelőzése

2020-01-20

Az idegösszeomlás tünetei és megelőzése

Az idegösszeomlásra jellemző, hogy az érintett komoly stresszt él meg, nem tud megbirkózni az élet állította kihívásokkal. Egy hosszan elhúzódó stresszes időszak végül odáig vezethet, hogy valaki már nem képes normálisan „működni”, meglesznek a pszichológiai hatásai. Minél előbb vesszük észre a jeleket és tesszük meg a megfelelő lépéseket, annál jo

Mit mond el a párkapcsolatodról, hogy hogyan alszotok?

2020-02-14

Mit mond el a párkapcsolatodról, hogy hogyan alszotok?

Egy párkapcsolat boldogságát jól mutatja, hogy a hálószobában milyen a viszony a két fél között. Természetesen a lefekvés előtti "aktivitás" is nagyon fontos, de most nézzük meg azt, hogy mit mondd el rólatok, hogy hogyan alszotok!

Fontos tippek egyedülálló szülőknek

2020-02-07

Fontos tippek egyedülálló szülőknek

Egyedülálló szülőként nem mindig könnyű az élet, azonban fontos, hogy ilyenkor se hanyagold el magad és törődj magaddal. Ehhez adunk fontos és hasznos tippeket!

Mi is az a munkahelyi zaklatás?

2020-01-28

Mi is az a munkahelyi zaklatás?

Legtöbbünk fizikailag nem olyan megterhelő munkát végez, ezért a munkával kapcsolatos egészségi állapotunkat leginkább a munkakörnyezet minősége határozza meg. Egy szervezet vezetői, a vállalati kultúra, valamint a munkatársakkal való kapcsolat határozza meg a környezetet – ezáltal pedig hatással van a fizikai és mentális egészségünkre.

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
218 913
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
687 885
Közösség

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 1

Átlagos értékelés: 4.0