notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Bemutatjuk, melyek azok a szokások, amiket a 30-as éveidben kell elsajátítanod, hogy egészséges maradj életed hátralévő részében, Egészség 30 évesen

hirdetes

Szokások, amiket a 30-as éveidben kell elsajátítanod, hogy egészséges maradj életed hátralévő részében

helloladies.hu

Minden egyes új évtized több felelősséget is hoz. A családtól kezdve a karrieren át sok mindenre kell figyelni, de az egészségnek mindig elsődleges helyen kellene állnia. Tanuld meg, hogyan kezelheted a stresszt, hogyan tedd rendszeressé a mozgást és miként tarthatsz egy kiegyensúlyozott étrendet. Ha már a 30-as éveidben odafigyelsz ezekre a szokásokra, sokáig megőrizheted az egészségedet!

Szokások, amiket a 30-as éveidben kell elsajátítanod

Reggelente mozogj


Ha arra már rávetted magad, hogy munka után hazaérve ne a kanapéra dőlj le, hanem mozogj, az is nagyszerű, de érdemes lenne kicsivel korábban kelni és ezzel indítani a napot, hiszen a reggeli edzés növeli az energiaszintet, ami egész nap kitart, javítja a hangulatot és már azelőtt eltelt az elégedettség érzése, hogy beérnél dolgozni. Ez extra motivációt ad arra is, hogy többet foglalkozz azzal, hogy megtervezd az étrendedet, odafigyelj a tápanyagokra és az adagokra is.


Tanuld meg kezelni a stresszt


Ha 30 éves korodra nem tanultad meg, hogyan csökkentheted a stresszt, az komoly egészségügyi problémákat okozhat. A betegségek nagy százalékáért felelős ugyanis az emésztési gondoktól kezdve addig, hogy képtelen vagy lefogyni, ezért fontos, hogy tudd, hogy kezelheted. Ahogy elérsz egy kort, a test változásokon megy át és a stressz és a feszültség egyre komolyabb problémát jelent.

hirdetes


Gyakrabban látogasd meg az orvost


Évente ajánlott elmenni az orvoshoz egy kivizsgálásra, valamint ha egy nő a következő néhány évben gyereket tervez, az egészség különösen fontos, ezért rendszeresen érdemes ellenőrizni az állapotát.


Egészséges súly tartása

hirdetes


A megfelelő testsúly nagyon fontos a hosszú élethez. Ahogy idősödünk az anyagcserénk lelassul, egyre elfoglaltabbak leszünk, ez pedig hízáshoz vezethet. Az elhízás pedig számtalan betegség okozója.


Figyelj a csontjaidra


A mozgás nem csak azért fontos, hogy megtartsuk az egészséges súlyt és erősebbek legyünk, a biciklizés például az erősebb csontokhoz is hozzájárulhat. A 30-as években már oda kell figyelni arra, hogy mindent megtegyél, ami csak lehetséges, hogy erős csontokat építs és meg is tartsd őket. A súlyemelés is segíthet ebben, valamint a megfelelő kalcium és D-vitamin szint is elengedhetetlen hozzá.

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Házi praktikák ízületi gyulladás és fájdalmak kezelésére

2020-09-22

Házi praktikák ízületi gyulladás és fájdalmak kezelésére

Az ízületi gyulladás, illetve fájdalmak nagyon sok embert érintenek és az orvostudomány egyelőre sajnos csak fájdalomcsillapítókkal tud ellene harcolni. Habár ezek működnek, nyilván nem megoldás és hosszútávon sok mellékhatásuk lehet. Az otthoni gyógymódok, valamint a mozgás is nagyon hatásosak. Bemutatjuk a legjobb módszereket, amik csökkentik a f

Módszerek, amikkel sokat tehetsz az egészségedért és 1 percbe telnek

2020-09-15

Módszerek, amikkel sokat tehetsz az egészségedért és 1 percbe telnek

Ha szeretnénk megőrizni az egészségünket, az sok időt vehet igénybe, hosszútávon azonban mindenképp megéri, sőt az apró lépések is sokat számítanak. Vannak dolgok, amikre 60 másodperc is bőven elég és csodákat művelnek a testtel. Itt van néhány módszer, ami sokat tesz az egészségért és kevesebb, mint 1 percbe telik!

Milyen egy tökéletes karácsonyi parti?

2020-09-16

Milyen egy tökéletes karácsonyi parti?

Mi kell a tökéletes céges karácsonyhoz? Parti, vagy inkább vacsora? Ebből a cikkből kiderül, mire érdemes figyelni a karácsonyi bulik szervezése során!

Ezekhez sosem illene hozzányúlnod más házában!

2020-09-21

Ezekhez sosem illene hozzányúlnod más házában!

Ha látogatóba mész valakihez, az alábbi illemszabályokat illik betartani, hogy te és a vendéglátód se kerüljön kellemetlen helyzetbe! Nézzük, mi az, amihez nem kellene nyúlnod!

Ezért fogyassz te is acai berryt!

2020-09-01

Ezért fogyassz te is acai berryt!

Az acai berry gyümölcs Dél-Amerikában, Brazíliában, Peruban honos, bogyói pedig tele vannak tápanyagokkal. Az acai pálmán nő, lilás színe van, az íze valahová a szeder és az étcsokoládé közé sorolható. Milyen hatással van a testre, ha rendszeresen fogyasztjuk?

Ha modernizálod a lakást, ezt a négy dolgot érdemes berakatnod!

2020-09-25

Ha modernizálod a lakást, ezt a négy dolgot érdemes berakatnod!

Itt az ideje egy kis lakásfelújításnak? Nagyszerű! Mutatok négy dolgot, ami egyetlen korszerű otthonból sem hiányozhat! A te lakásodban is helyet kapnak?


Egészség Egészséges életmód Egészséges táplálkozás Életmód Érdekességek Tanács Táplálkozás