notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

szénhidrát-mentes étrend, szénhidrát-mentes diéta, étel alacsony szénhidrát, tilos szénhidrát

10 étel, amit nyugodtan fogyaszthatsz szénhidrát-mentes étrend esetén is

helloladies.hu
hirdetes

Mindannyian imádjuk a szénhidrátot. A pizzától a bagettig, szinte mindenben van bőségesen. Azonban sokan úgy döntenek, hogy távol tartják magukat a szénhidráttól egy ideig, hogy megszabaduljanak néhány kilótól és az egészségükre koncentráljanak. Ha magadra ismertél, akkor valószínűleg már te is észrevetted, hogy a kedvenc ételeink mind tele vannak szénhidráttal. Ha próbálsz úgy étkezni, hogy az kielégítő legyen, és ne válj egy ideges, éhes ronccsá nélküle, ne aggódj, van egy csomó egészséges, tálpáló, alacsony szénhidrát tartalmú étel, amikkel nem is fog feltűnni, hogy diétázol. Tartsd ezt észben, és nézd meg melyek azok az ételek, amik tökéletesen beleillenek ebbe az étrendbe, és még finomak is.

Ételek szénhidrát-mentes étrend mellé

10 étel, amit nyugodtan fogyaszthatsz szénhidrát-mentes étrend esetén is

 

Tojás


A tojás az egyik legalapvetőbb reggeli és még az egyik legegészségesebb opció is. Rengeteg benne a protein, egészséges zsír, nem is említve a magas omega-3 tartalmát, ami az agy működésének is jót tesz csakúgy, mint a szív-és érrendszernek. Sokféle variációban elkészíthető, így nehéz ráunni! Korábban írtunk már a tojásdiétáról is.


Vöröshús


hirdetes
Ez egy nagy kategória, ami sok variációt kínál. A húsban sok a protein, amitől nagyon laktató, és evés után nem kaparjuk a falat, hogy még éhesek vagyunk. Rengeteg tápanyag van benne, ami nagyon fontos az egészség és hosszú élet szempontjából. A marhahúsban sok a B12 vitamin és a vas. A vas segít fenntartani az energia szintet, amire nagy szükséged lesz, szénhidrát bevitel nélkül. Más húsok, mint a bárány is biztonságos választás, mivel többnyire egészséges zsírok és sok protein van benne.

hirdetes


Brokkoli


A legtöbb zöldség jó választás ilyen szempontból, különösen a zöldek, mint a spenót és kelkáposzta. Mások, mint a paprika és paradicsom egy kicsit több szénhidrátot tartalmaznak, de közel sem annyit, hogy rajta legyenek a tiltólistán. A krumpli viszont határozottan sok szénhidrátot tartalmaz, ilyenkor ezt kerülni kell. A brokkoli szuper opció, nagyon sok C-vitamin van benne és azért is hasznos, mert a rák megelőzésében is nagy szerepe van. Sokféle fogáshoz használható, és nagyon tápláló.

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

A teafogyasztás egészségre gyakorolt hatásai

2019-09-02

A teafogyasztás egészségre gyakorolt hatásai

Ha elszürcsölgetsz egy csésze teát, miközben ezt a cikket olvasod, szinte minden szervnek jót teszel a testedben! A cukrozatlan, édesítés nélküli tea gazdag antioxidánsban, ami segít megelőzni a krónikus betegségeket, és segít megújulni a testben lévő sejteknek. Megsemmisíti a testben található szabadgyököket és csökkenti a gyulladást is. Úgyhogy k

A csodálatos méz sokoldalú felhasználása

2019-08-30

A csodálatos méz sokoldalú felhasználása

A méz már hosszú idők óta ismert csodaszer. Régóta tudjuk, hogy nagyon jó hatással van az emberi szervezetre. Ha kíváncsi vagy mi mindenre lehet felhasználni, olvasd el az alábbi cikket.

Gyümölcsök és zöldségek, amiket minden nap fogyasztanunk kellene

2019-08-29

Gyümölcsök és zöldségek, amiket minden nap fogyasztanunk kellene

„Egy alma az orvost távol tartja” – mindenki ismeri a mondást, és nagyon jó tanács, mivel az alma valóban nagyon jó hatással van az egészségre, arra viszont már nem tér ki, hogy ezenkívül mi mást is kellene még ennünk. Lássuk, miért kellene minden nap gyümölcsöket és zöldségeket fogyasztanunk, és miből mennyi az ajánlott mennyiség.

Ilyen tünetei vannak, ha kevés a testedben a C-vitamin

2019-08-15

Ilyen tünetei vannak, ha kevés a testedben a C-vitamin

Mint alapvető és nagyon fontos tápanyag, a C-vitamin védi a testet és az immunrendszert a különböző betegségektől. A testnek szüksége van a rendszeres, megfelelő adag C-vitaminra ahhoz, hogy megelőzze a betegségek kialakulását. Ha a test nem jut elegendő C-vitaminhoz, a tünetek rengeteg formában megmutatkozhatnak. Nézd meg, milyen jelei vannak anna

Cukor detox: Szokj le a cukorról 10 nap alatt

2019-08-08

Cukor detox: Szokj le a cukorról 10 nap alatt

A cukor határozottan az egyik legnagyobb függőséget okozó anyag – nyolcszor nagyobb függőséget képes kialakítani, mint a kokain, annyi különbséggel, hogy a cukor nem „érzelmi szenvedély, hanem biológiai. Azok, akik aránytalanul sokat fogyasztanak belőle, jelentősen megváltoztatják az agy mechanizmusait az öröm, élvezet és jutalmazás terén. Lényegéb

1 csésze kókuszvíz mindennap!

2019-07-30

1 csésze kókuszvíz mindennap!

A trópusi régiókban élő emberek, már évszázadok óta ismerik és alkalmazzák a csodálatos, az egészségre jótékony hatással bíró kókuszvizet.Ez egy finom és frissítő, alacsony kalóriatartalmú ital.

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
219 552
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
3 971 707
Közösség

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 87

Átlagos értékelés: 4.9