notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Bemutatjuk a legjobb módszereket, amikkel sokat tehetsz az egészségedért és 1 percbe telnek, maximum 60 másodpercet kell rájuk szánnod

hirdetes

Módszerek, amikkel sokat tehetsz az egészségedért és 1 percbe telnek

helloladies.hu

Ha szeretnénk megőrizni az egészségünket, az sok időt vehet igénybe, hosszútávon azonban mindenképp megéri, sőt az apró lépések is sokat számítanak. Vannak dolgok, amikre 60 másodperc is bőven elég és csodákat művelnek a testtel. Itt van néhány módszer, ami sokat tesz az egészségért és kevesebb, mint 1 percbe telik!

Napi mozgás 60 másodperc alatt

Mozgás


Sokan azt hiszik, hogy rengeteg időt elvesz, pedig néhány módszerre 60 másodperc is elég.


Fuss fel a lépcsőn


20 másodperc elég arra, hogy megmásszunk 60 lépcsőt a megfelelő tempóban. Naponta csináld meg háromszor, hetente három alkalommal.


Használd a saját testsúlyod


Guggolj néhányat, csinálj pár felülést, kitörést, a cél, hogy egy perc alatt meg tudj csinálni 25 guggolást.


Csontok egészsége


Napi 60 másodperc futás már pozitív hatással van a csontok egészségére kutatások szerint.


Reggeli rutin


A fogakon könnyen megtelepszenek a baktériumok és az ételmaradványok, ami később komolyabb problémákhoz vezethet. A rendszeres fogselymezés sokat segíthet és kevesebb, mint 1 perc alatt kész.

hirdetes


Használj naptejet


Néhány pillanat alatt felkenheted az arcodra, füledre, nyakadra és a kezedre, és cserébe nem fog olyan gyorsan öregedni a bőröd, a csúnya foltok kialakulását is megelőzöd és még a nap káros sugaraitól is véded magad.


Igyál vizet


Ébredés után igyál meg egy nagy pohár vizet, éjszaka ugyanis a test dehidratált lesz, a szerveknek viszont nagy szükségük van a folyadékra.


Használj szájvizet


hirdetes
Lefekvés előtt öblögess, így éjszaka nem fog annyira kiszáradni a szád. Öblögess szájvízzel 30 másodpercig, majd köpd ki, ezzel csökkented a baktériumok számát is.


Egyél jól


Egészítsd ki a szénhidrátokat, amiket megeszel


Ha olyan ételt eszel, amiben sok a szénhidrát, adj hozzá ecetet vagy olívaolajat, ezzel sokat segítesz a vércukor egészséges szinten tartásában.


Reggelire egyél proteint


Egy proteinben gazdag reggeli segít megfelelő szinten tartani a vércukorszintet, feltölt energiával és segíti a pozitív gondolkodást. Tehetsz fehérjét zabhoz, smoothiehoz is, hogy főzz meg pár tojást és egyél mellé joghurtot.


Készítsd elő az ételeket


Este vagy reggel szánj rá egy percet, hogy felvágj néhány gyümölcsöt vagy zöldséget, amit magaddal vihetsz és napközben fogyaszthatsz. Ezekben sok az ásványi anyag, rost, vitamin és harcolnak a gyulladással.

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Házi praktikák ízületi gyulladás és fájdalmak kezelésére

2020-09-22

Házi praktikák ízületi gyulladás és fájdalmak kezelésére

Az ízületi gyulladás, illetve fájdalmak nagyon sok embert érintenek és az orvostudomány egyelőre sajnos csak fájdalomcsillapítókkal tud ellene harcolni. Habár ezek működnek, nyilván nem megoldás és hosszútávon sok mellékhatásuk lehet. Az otthoni gyógymódok, valamint a mozgás is nagyon hatásosak. Bemutatjuk a legjobb módszereket, amik csökkentik a f

Így hozd ki magadból a legtöbbet!

2020-10-14

Így hozd ki magadból a legtöbbet!

Tudod mi a teljes élet titka? Hogy kihozod magadból a maximumot! Ez a cikk arról szól, mi kell ahhoz, hogy abszolút bomba formába kerülj, kívül-belül egyaránt!

Minden, amit a nyújtásról kell tudni

2020-09-29

Minden, amit a nyújtásról kell tudni

Miért is olyan fontos a nyújtás, különösen sportolás esetén? Mi történik, ha kimarad? Ebből a cikkből mindent megtudhatsz, amit csak a nyújtásról kell!

Ezekhez sosem illene hozzányúlnod más házában!

2020-09-21

Ezekhez sosem illene hozzányúlnod más házában!

Ha látogatóba mész valakihez, az alábbi illemszabályokat illik betartani, hogy te és a vendéglátód se kerüljön kellemetlen helyzetbe! Nézzük, mi az, amihez nem kellene nyúlnod!

Készíts finom és egészséges Levendulás limonádét!

2020-09-14

Készíts finom és egészséges Levendulás limonádét!

Nem titok, hogy az életünkben vannak nagyon stresszes időszakok, a munka nagy hajtással jár, közben családi problémákkal is meg kell küzdenünk és még saját magunkra is kellene szakítani egy kis időt, és akkor az alvást még nem is említettük.

Ezért fogyassz te is acai berryt!

2020-09-01

Ezért fogyassz te is acai berryt!

Az acai berry gyümölcs Dél-Amerikában, Brazíliában, Peruban honos, bogyói pedig tele vannak tápanyagokkal. Az acai pálmán nő, lilás színe van, az íze valahová a szeder és az étcsokoládé közé sorolható. Milyen hatással van a testre, ha rendszeresen fogyasztjuk?


Egészség Egészséges életmód Egészséges táplálkozás Életmód Érdekességek Fejlesztő Tanács Táplálkozás