notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Bemutatjuk hogy étkezz egészségesen, ha otthonról dolgozol, Figyelj az étkezésre az otthoni munka alatt is, Tippek az egészséges táplálkozáshoz karantén idejére

hirdetes

Étkezz egészségesen akkor is, ha otthonról dolgozol!

helloladies.hu

A koronavírus miatt otthonról dolgozni sokaknak hatalmas változást jelent és egyetlen szórakozás marad: a hűtő. Határidő van? Tudom, de először megnézem mi maradt tegnap estéről és falatozok egy kicsit. Új projektbe kezdek? Az agyat is fel kell tölteni! Az étel lehet a távmunkában dolgozók egyik legnagyobb ellensége, és vannak, akik annyira belemerülnek a munkába, hogy egyszerűen elfelejtenek enni. Sem a túlevés sem a túl kevés nem egészséges szokás, ezért szeretnénk néhány tanácsot adni abban, hogy hogyan étkezhetsz egészségesen otthon is!

Tippek az otthoni egészséges táplálkozáshoz

Legyen egy beosztásod


Általában a nassolással van a legnagyobb probléma, ezért ajánlott felállítani egy olyan beosztást, mint bármelyik más munkanapon, ebédszünettel, néhány rövidebb szünettel és nem megfeledkezni a leglényegesebb étkezésről, a reggeliről. Reggelire tökéletes választás lehet az avokádó, zabkása, gyümölcsök és tojás pirítóssal. Ezek a proteinben gazdag ételek eltelítenek, a vércukorszintet kiegyensúlyozottan tartják és nem keresgetsz nassolni valót egy óra múlva.


Figyelj a megfelelő hidratáltságra és ne igyál túl sok kávét


Ha reggel lefőzöl egy kancsó kávét, valószínűleg nem akarod kiborítani a maradékot és többet iszol, mint egyébként tennéd, de nem csak a mennyiségre, az időzítésre is figyelni kell. Ha kávézol, azt 9 és 11 óra között tedd, így nincs hatással este az alvásra, délután 3 után pedig már semmiképp ne igyál. Azt is fontos megemlíteni, hogy a legtöbben nem isznak elég vizet, pedig hidratáló hatása mellett abban is segít, hogy tele érezd magad, a szomjúságot ugyanis könnyű összetéveszteni az éhséggel. Tarts egy kancsó vizet az asztalodon, így könnyebben eszedbe jut, hogy inni kell.

hirdetes


Legyenek készen egészséges nassolni valók


Mielőtt valamilyen snackért nyúlnál, gondold át, hogy azért eszel, mert éhes vagy, esetleg azért, mert unatkozol, feszült, ideges, magányos vagy? Ha tényleg éhes vagy, válassz apróra szeletelt répát, paprikát, salátát humusszal, vagy datolyát mogyoróvajjal. A smoothie is remek választás, mert hidratál és nagyon egészséges. Legyenek benne zöld zöldségek, gyümölcsök és egy kis protein is, mint a chia mag, valamint egy kis zsír, mint mogyoróvaj. A gyümölcsök, mint az alma és körte is nagyon jó opció!

hirdetes


Vezess naplót


A táplálkozás terén, ami az egyik embernél működik, az a másiknál nem. Épp ezért érdemes az első néhány hétben, amikor otthon vagy egy táplálkozási naplót vezetni. Írd le, hogy hogyan érzed magad egy adott étel elfogyasztása után, mennyi az energiád, mert egy ilyen napló segít felismerni a mintákat.


A járvány miatti bezárkózás eredményeképp alkalmazkodnunk kell az előttünk álló érzelmekkel teli hetekhez, hónapokhoz. Lehet, hogy azt veszed észre, hogy mindent megeszel eleinte, majd rájössz, hogy milyen fáradt, lusta is leszel ettől. Eltart egy ideig, mire megtalálod a helyes arányt ezekben a furcsa időben, de egy napló vezetése segít gyorsabban idomulni a megváltozott körülményekhez.

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Mikor akarsz végre kijönni a pánikból?

2020-04-01

Mikor akarsz végre kijönni a pánikból?

Azt ugye tudjátok, hogy a vírust elkerülni nem lehet! Az intézkedésekkel nem az a cél, hogy az emberek elkerüljék, mert azt nem lehet, csak a terjedési sebességet próbálják csökkenteni!

4 két-hozzávalós recept, amit a gyerekek imádni fognak

2020-03-23

4 két-hozzávalós recept, amit a gyerekek imádni fognak

Vannak ételek, amikhez elő kell venni a receptkönyvet, beszerezni mindenféle különleges hozzávalót. Most viszont azokat a napokat éljük, amikor az a célunk, hogy ha lehet, ki se tegyük a lábunkat a lakásból, a gyerekek viszont otthon vannak, ezért jó, ha van néhány olyan recept a tarsolyunkban, ami könnyen elkészíthető az otthon található alapanyag

A legjobb proteinben gazdag ételek, amiktől gyorsabban fogysz

2020-01-30

A legjobb proteinben gazdag ételek, amiktől gyorsabban fogysz

A fogyás általában nem megy könnyen, azonban nem kell éheztetnünk magunkat, hiszen vannak olyan ételek, amik segítenek. Íme a legtöbb proteint tartalmazó ételek!

A legfinomabb egészséges Smoothiek reggelire

2020-02-17

A legfinomabb egészséges Smoothiek reggelire

Egészséges, finom és gyors reggelire vágysz? Akkor próbáld ki ezeket a tökéletes smoothie recepteket, amik hamar elkészülnek, hihetetlenül egészségesek és feltöltenek energiával!

A D-vitamin-hiány tünetei és kezelése

2020-01-06

A D-vitamin-hiány tünetei és kezelése

Lehet, hogy eljött az idő, hogy egy kicsit többet napozzunk! Egy olyan trend ütötte fel ugyanis a fejét világszerte, ami nem kíméli sem a gyerekeket, sem a felnőtteket, nincs tekintettel sem a bőrszínre, sem a társadalmi helyzetre, a kiváltó ok pedig nem más, mint egy nagyon fontos vitamin hiánya.

Természetes antibiotikumok, amik sokszor hatásosabbak, mint a gyógyszerek

2020-01-06

Természetes antibiotikumok, amik sokszor hatásosabbak, mint a gyógyszerek

Nem is olyan régen a gyógyszerek még teljesen mások voltak, mint manapság. Őseinknek a természetet kellett segítségül hívniuk, az antibiotikumok és természetes gyógymódok terén, de ma már egyszerűen csak besétálunk az orvoshoz és a recepttel a kezünkben távozunk. Habár köszönhetően a modern orvoslásnak és gyógyszereknek hirtelen megnőtt az emberek

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
63 075
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
1 486 348
Közösség

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 2

Átlagos értékelés: 4.5