notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Bemutatjuk hogy étkezz egészségesen, ha otthonról dolgozol, Figyelj az étkezésre az otthoni munka alatt is, Tippek az egészséges táplálkozáshoz karantén idejére

hirdetes

Étkezz egészségesen akkor is, ha otthonról dolgozol!

helloladies.hu

A koronavírus miatt otthonról dolgozni sokaknak hatalmas változást jelent és egyetlen szórakozás marad: a hűtő. Határidő van? Tudom, de először megnézem mi maradt tegnap estéről és falatozok egy kicsit. Új projektbe kezdek? Az agyat is fel kell tölteni! Az étel lehet a távmunkában dolgozók egyik legnagyobb ellensége, és vannak, akik annyira belemerülnek a munkába, hogy egyszerűen elfelejtenek enni. Sem a túlevés sem a túl kevés nem egészséges szokás, ezért szeretnénk néhány tanácsot adni abban, hogy hogyan étkezhetsz egészségesen otthon is!

Tippek az otthoni egészséges táplálkozáshoz

Legyen egy beosztásod


Általában a nassolással van a legnagyobb probléma, ezért ajánlott felállítani egy olyan beosztást, mint bármelyik más munkanapon, ebédszünettel, néhány rövidebb szünettel és nem megfeledkezni a leglényegesebb étkezésről, a reggeliről. Reggelire tökéletes választás lehet az avokádó, zabkása, gyümölcsök és tojás pirítóssal. Ezek a proteinben gazdag ételek eltelítenek, a vércukorszintet kiegyensúlyozottan tartják és nem keresgetsz nassolni valót egy óra múlva.


Figyelj a megfelelő hidratáltságra és ne igyál túl sok kávét


Ha reggel lefőzöl egy kancsó kávét, valószínűleg nem akarod kiborítani a maradékot és többet iszol, mint egyébként tennéd, de nem csak a mennyiségre, az időzítésre is figyelni kell. Ha kávézol, azt 9 és 11 óra között tedd, így nincs hatással este az alvásra, délután 3 után pedig már semmiképp ne igyál. Azt is fontos megemlíteni, hogy a legtöbben nem isznak elég vizet, pedig hidratáló hatása mellett abban is segít, hogy tele érezd magad, a szomjúságot ugyanis könnyű összetéveszteni az éhséggel. Tarts egy kancsó vizet az asztalodon, így könnyebben eszedbe jut, hogy inni kell.

hirdetes


Legyenek készen egészséges nassolni valók


Mielőtt valamilyen snackért nyúlnál, gondold át, hogy azért eszel, mert éhes vagy, esetleg azért, mert unatkozol, feszült, ideges, magányos vagy? Ha tényleg éhes vagy, válassz apróra szeletelt répát, paprikát, salátát humusszal, vagy datolyát mogyoróvajjal. A smoothie is remek választás, mert hidratál és nagyon egészséges. Legyenek benne zöld zöldségek, gyümölcsök és egy kis protein is, mint a chia mag, valamint egy kis zsír, mint mogyoróvaj. A gyümölcsök, mint az alma és körte is nagyon jó opció!

hirdetes


Vezess naplót


A táplálkozás terén, ami az egyik embernél működik, az a másiknál nem. Épp ezért érdemes az első néhány hétben, amikor otthon vagy egy táplálkozási naplót vezetni. Írd le, hogy hogyan érzed magad egy adott étel elfogyasztása után, mennyi az energiád, mert egy ilyen napló segít felismerni a mintákat.


A járvány miatti bezárkózás eredményeképp alkalmazkodnunk kell az előttünk álló érzelmekkel teli hetekhez, hónapokhoz. Lehet, hogy azt veszed észre, hogy mindent megeszel eleinte, majd rájössz, hogy milyen fáradt, lusta is leszel ettől. Eltart egy ideig, mire megtalálod a helyes arányt ezekben a furcsa időben, de egy napló vezetése segít gyorsabban idomulni a megváltozott körülményekhez.

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

A 10 legegészségesebb étel a 40 év felettieknek!

2020-05-28

A 10 legegészségesebb étel a 40 év felettieknek!

Ahogy eléred a 40 éves kort, nagyobb figyelmet kell fordítani a megfelelő tápanyagbevitelre, hiszen a tápanyagszükségletek megváltoznak. Elmondjuk, mik a legegészségesebb ételek a 40 év felettieknek!

Sikeres fogyás titka: a zöldségfogyasztás! - Íme 2 recept hozzá!

2020-05-28

Sikeres fogyás titka: a zöldségfogyasztás! - Íme 2 recept hozzá!

Minél színesebb a tányérod, annál sikeresebb a diétád! A színek tekintetében széles a választék, szinte bármely zöldségből készíthetünk köretet, levest vagy akár főételt!

Szokások, amikről érdemes leszokni, ha nem akarsz beteg lenni!

2020-05-28

Szokások, amikről érdemes leszokni, ha nem akarsz beteg lenni!

Lényegében nem is az számít milyen fertőzések vesznek minket körbe, sokkal inkább az, hogy mit teszünk, vagy mit nem teszünk. Gondolj csak arra a sok apró dologra, mit megteszel egy nap. Itt van 5 szokás, amit kerülni kell az egészségünk érdekében!

Az eper szuper egészséges - megmutatom, hogy használd fel!

2020-05-25

Az eper szuper egészséges - megmutatom, hogy használd fel!

Imádjuk az eperszezont és valószínűleg nem kell győzködnöm senkit arról, hogy ez az édes, rostokkal teli gyümölcs szinte tökéletes, de azért megpróbálom, valamint mutatok néhány érdekes variációt, hogy minden nap ehessünk belőle!

A hideg zuhany számtalan pozitív hatással van a testre!

2020-05-27

A hideg zuhany számtalan pozitív hatással van a testre!

A hideg víz mentálisan és fizikailag is jót tesz. Ha rendszeresen veszel hideg zuhanyt, drámai változásokat tapasztalhatsz az immunrendszerben, emésztőrendszerben és bár elsőre lehet, hogy nem tűnik túl csábítónak, ki kell próbálnod, hiszen fantasztikus hatással van a testre!

Jelek, hogy a táplálkozásoddal komoly gondok vannak!

2020-05-21

Jelek, hogy a táplálkozásoddal komoly gondok vannak!

„Bonyolult.” – Ha így jellemeznéd a kapcsolatodat az étellel, akkor az bizony probléma. Ha rossz a kapcsolatod az étellel, az mentálisan kimerítő és tápanyaghiányhoz, komolyabb esetben akár étkezési rendellenességhez is vezethet. Itt van 7 jel, hogy olyan módon állsz az ételhez, amin változtatni kell!

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
188 559
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
2 211 939
Betegség Egészség Egészséges táplálkozás Étrend Férfi Otthon Tanács Táplálkozás